Ogromne zmiany w POTG dla snajperów i supportów!
Wszystko póki co na papierze, ale napawa optymizmem.Wszyscy pamiętamy deklaracje Blizzarda odnośnie POTG 2.0, czyli dwóch bohaterów na POTG zamiast jednego. Wiecie o co cho, żeby gra ukazywała kooperację drużyny, zamiast na podstawie tajemniczego algorytmu wybierać kto rzeczywiście zrobił więcej. Dzisiaj przeglądając wywiady z Jeffem natknąłem się na bardzo ciekawą wzmiankę odnośnie właśnie Play of the Game. Od razu oczy mi się zaświeciły, ale niestety, na wersję 2.0 będziemy musieli poczekać nieco dłużej. Dobrą wiadomością natomiast są duże zmiany, jeżeli chodzi o snajperów i supportów. Kaplan potwierdził, że studio ma bardzo duże plany co do usprawnienia zagrań meczu. Po pierwsze aktywnie zmieniany jest algorytm, decydujący o tym, kto dostanie POTG (przekonaliśmy się o tym boleśnie w ostatnim miesiącu, gdzie Overwatch brał pod uwagę jedynie ostatnią rundę).
Wybuchy, pościgi, więcej kina w Overwatch
Dobra, kogo obchodzą jakieś algorytmy. Przejdźmy do ciekawszych rzeczy. Jeff wspomniał o dwóch nowych opcjach "Sharpshooter" i "Life Saver", nie tłumaczę bo nie ma sensu. Sharpshooter prezentowałby kilka celnych strzałów z dużej odległości. Problem w tym wszystkim jest taki, że wygląda to obecnie za mało filmowo. Blizzard kombinuje obecnie z pracą kamery w POTG, by cała akcja była bardziej widowiskowa. Wyobrażacie sobie takie prezentacje zagrania, jak mamy w Sniper Elite? To byłoby coś! Life Saver czyli pokazanie tego, jak jakiś gracz ratuje tyłek innemu. Czasem w ogóle nie zwracamy uwagi na heala w ostatnim momencie, czy odciągnięcie uwagi. To byłoby spoko.Powiedziałbym, że obecnie POTG jest tak mniej więcej w 70% tam, gdzie chcemy.









