Overwatch Aktualizacja - 07.07.2016
W nocy pojawiła się aktualizacja ważąca około 150 MB i oznaczono ją numerem 1.0.5.1.30043A. Aktualizacja ta obejmuje wszystkie trzy platformy PC, PlayStation 4 i Xbox One. Twórcy skupili się głównie na poprawkach związanych z trybem rywalizacji. Ogólne Tryb rywalizacji- [PC] Czas trwania Sudden Death został zmieniony na wszystkich mapach z 1m45s na następujące wartości:
- Atak:
- Hanamura – 1m35s
- Temple of Anubis – 1m30s
- Volskaya Industries – 1m35s
- Eskort:
- Dorado – 1m30s
- Route 66 – 1m35s
- Watchpoint: Gibraltar – 1m35s
- Hybryda:
- King’s Row – 1m30s
- Numbani – 1m50s
- Czas trwania Sudden Death nie zmienił się na Hollywood i wynosi 1m45s
- Atak:
- [PC] Naprawiono błąd, który nie odgrywał muzyki podczas Dogrywki w trybie eskortowania i ataku, jeżeli ładunek zbliżał się do celu.
- [PC] Naprawiono błąd, kiedy ustawienia resetowały się po ponownym uruchomieniu klienta gry.
- [PC] Poprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie interfejsu w rozdzielczości 4k.
- [PC] Naprawiono błąd, który sprawiał, że wyświetlał się nieprawidłowy poziom gracza w menu społeczności.
- [PC] Naprawiono problem z kolizją podczas blokowania się na pewnym obszarze na Nepalu.
- [PC] Naprawiono błąd, który powodował, że Łaska odłączała się swoim zestawem od gracza, z powodu szybkiego przełączenia między leczeniem i wzmocnieniem przytrzymując oba przyciski jednocześnie lub po odwróceniu się plecami do celu.
- [PC] Poprawiono kolejne błędy, które pozwalały Żniwiarzowi na pojawianie się w niedopuszczalnych miejscach.
- [PC] Naprawiono błąd, który powodował że atak Winstona podczas aktywnej superzdolności trafiał cele, które były dość odległe.
- [PC] Naprawiono błąd, który powodował że umiejętności na prawym przycisku Zarii miała zły przelicznik obrażeń.
- [PC] Naprawiono błąd, który sprawiał, że przy naszym nicku wyświetlała się ikonka "Top 500".
- Naprawiono problem kiedy ponowne dołączenie nadal było aktywne w trybie rywalizacji, gra będzie uznawać to jako mecz stracony, jednak ogólna ocena dostępna będzie po zakończeniu meczu, nawet jeżeli zespół bez jednego zawodnika wygra.
- Naprawiono błąd, kiedy gracze otrzymywali karę za opuszczenie, nawet jeżeli dołączyli ponownie.








