Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » Aktualizacja » Pełny opis zmian w aktualizacji 1.28!
Aktualizacja

Pełny opis zmian w aktualizacji 1.28!

Pełny opis zmian w najnowszej aktualizacji – nowa mapa i zmiany bohaterów.


NOWA MAPA – PUSAN

Udajcie się do Pusan w Korei Południowej i stoczcie walkę o kontrolę nad trzema najważniejszymi miejscami na mapie: Sanktuarium, Centrum i Bazą MEKA.

Zwiedźcie ciche Sanktuarium, otoczone starożytnymi świątyniami, pięknymi ogrodami i historyczną architekturą. Zajrzyjcie do tętniącego życiem Centrum, gdzie gracze stoczą walkę w zatłoczonej kafejce internetowej, efektownym barze karaoke oraz na centralnej stacji kolejowej (uważajcie na pociągi). Zawalczcie o pozycje w Bazie MEKA, czyli siedzibie południowokoreańskich sił obronnych do walki z atakami omników, gdzie stacjonuje D.Va oraz reszta drużyny MEKA.

Drużyny stoczą walkę na każdym z trzech etapów, by zdobyć całkowitą kontrolę nad miastem, które nie zamierza poddać się żadnemu zagrożeniu.

BOHATEROWIE – FILTROWANIE

Przeglądajcie wszystkie elementy kosmetyczne, które ma do zaoferowania Overwatch, dzięki możliwości filtrowania na ekranie Bohaterowie. Spersonalizujcie swoje wyszukiwania elementów kosmetycznych, wybierając odpowiednią kategorię (w tym wydarzenia sezonowe czy Overwatch League), jakość tych elementów, oraz zaznaczając, czy zostały już one odblokowane, czy nie.

ZMIANY OGÓLNE

Ogólne

  • Dodano kontury poprawiające widoczność sojuszników za ścianami.

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który powodował, że bronie wystrzeliwujące kilka pocisków jednocześnie zadawały obrażenia krytyczne w sposób niekonsekwentny (np. Działo Ręczne Pięści Zagłady, Działka Fuzyjne D.Vy, Shurikeny Genjiego, Strzelba Hellfire Żniwiarza czy Nitownica Torbjörna)

Komentarz twórców: Choć mamy do czynienia z poprawką błędu, chcieliśmy zwrócić waszą uwagę na tę zmianę, gdyż może ona wpłynąć na rozgrywkę, zmieniając obrażenia zadawane przez ww. bohaterów w pewnych sytuacjach. Dzięki tej poprawce obrażenia krytyczne poszczególnych pocisków wystrzelonych z broni o dużym rozrzucie, które trafią w krytyczny region (np. w głowę), powinny być obliczane prawidłowo. Rezultat tej zmiany powinien być taki, że zadanie obrażeń krytycznych przy użyciu broni o dużym rozrzucie, jak strzelba Hellfire Żniwiarza czy Działka Fuzyjne D.Vy, powinno być znacznie łatwiejsze. Co więcej, zmieniliśmy logikę stojącą za wyświetlaniem informacji o trafieniu krytycznym. Obecnie 30% waszych pocisków musi zadać obrażenia krytyczne, by powiadomienie zostało wyświetlone. Wcześniej wystarczył do tego zaledwie jeden pocisk.

Ana

  • Karabin Biotyczny
    • Zwiększono precyzję suwaka „Czułość przy celowaniu przez lunetę”. Opcję tę znaleźć można w Opcjach > Sterowanie > Bohater > Ana

Brigitte

  • Rąbnięcie Tarczą
    • Teraz przewraca inne szarżujące cele (np. Reinhardt i Pięść Zagłady) i jest przez nie przewracana.

Obecnie, kiedy dwa „szarżujące” cele uderzają się nawzajem, oba się przewracają i zostaną ogłuszone. Można to zaobserwować podczas interakcji pomiędzy Rakietowym Ciosem Pięści Zagłady i Szarżą Reinhardta. Rąbnięcie tarczą Brigitte wcześniej nie należało do tej grupy, co oznaczało, że użycie tej zdolności przeciwko innym zdolnościom nie wywoływało powyższego efektu. Ta zmiana sprawia, że Rąbnięcie tarczą użyte przeciwko Szarży lub Rakietowemu Ciosowi spowoduje przewrócenie i ogłuszenie obu postaci.

Reinhardt

  • Zdruzgotanie
    • Teraz konsekwentnie trafia przeciwników znajdujących się w pobliżu ścian.
    • Nie będzie już trafiać przeciwników, którzy dostaną się na obszar stożka już po tym, jak „fala” przejdzie przez ten obszar.
    • Nie będzie już ranić przeciwników znajdujących się za blokującymi barierami, nawet jeśli później bariera zostanie zniszczona lub jej działanie się zakończy.
    • Będzie teraz zawsze przemieszczać się w górę po powierzchniach pochyłych oraz wokół ładunku.

Komentarz twórców: Odświeżyliśmy Zdruzgotanie, aby uporać się z niespójnościami dotyczącymi skuteczności tej superzdolności. Wprowadzone zmiany sprawią, że Zdruzgotanie będzie skuteczniejsze i bardziej przewidywalne.  

Trupia Wdowa

  • Kotwiczka
    • Teraz powoduje zachowanie rozpędu podczas użycia z elementami otoczenia lub płaszczyznami bez półek (np. ściany).
  • Pocałunek Wdowy
    • Zwiększono precyzję suwaka „Czułość przy celowaniu przez lunetę”. Opcję tę znaleźć można w Opcjach > Sterowanie > Bohater > Trupia Wdowa

ZMIANY W TRYBIE RYWALIZACJI

Ogólne

  • Gracze z ligi arcymistrzowskiej mogą teraz tworzyć ekipy z graczami, którzy są sklasyfikowani maksymalnie 350 rang umiejętności od nich (wcześniej 250 rang umiejętności).

WYSZUKIWARKA GIER I GRY DOWOLNE

Ogólne

  • Zmieniono współczynnik czasu oczekiwania na odrodzenie w grze dowolnej. Teraz czas oczekiwania na odrodzenie nie może być dłuższy od domyślnego.

Deathmatch FFA

  • Łaska rozpoczyna teraz mecz z wyposażonym Blasterem Energetycznym.
  • Mapa Blizzard World jest teraz dostępna w trybach Deathmatch oraz Drużynowy Deathmatch.

Tajemniczy bohaterowie 1 na 1

  • Łaska rozpoczyna teraz mecz z wyposażonym Blasterem Energetycznym.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał aktualizację statystyki wykutych przez Torbjörna pancerzy w przypadku, gdy zdolność została wymierzona bezpośrednio w przyjazny cel.

Panel komunikacji

  • Naprawiono błąd, który powodował opóźnienie w wybieraniu opcji na panelu komunikacji przy ruchu w lewo z użyciem myszki.

Bohaterowie

Brigitte

  • Naprawiono błąd, który powodował, że ruch przy Rąbnięciu Tarczą Brigitte zostawał przerwany, jeśli zderzyła się ona z wieżyczką Symmetry.

D.Va

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał D.Vie opuszczenie mapy w przypadku, gdy użyła Wezwania Mecha, stojąc na Ścianie Lodu Mei.

Hanzo

  • Naprawiono błąd, który powodował, że strzała stworzona przez Smoczy Strzał była większa niż pozostałe strzały Hanzo.

Mei

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Kriostaza Mei blokowała pole widzenia dla Zamieci.

Łaska

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Łasce zyskanie ładunku superzdolności za promień wzmacniający zadawane obrażenia w przypadku ataków, których obrażenia nie mogą zostać wzmocnione.

Żniwiarz

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozpoczęcie odliczania czasu odnowienia Kroku w Cień Żniwiarza, jeśli użycie zdolności zostało przerwane.

Wieprzu

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał alternatywnemu trybowi ataku Wieprza poprawną kalkulację współczynnika zmniejszającego obrażenia w zależności od odległości.

Reinhardt

  • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać prawidłowe wymierzenie ciosu Zdruzgotaniem w przypadku, gdy Reinhardt został wyrzucony w powietrze podczas użycia tej zdolności.

Sombra

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Sombrze zniszczenie własnego Translokatora, jeśli została ogłuszona lub zhakowana.

Symmetra

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Hakowaniu Sombry anulowanie ustawienia Bariery Fotonowej przez Symmetrę.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że interfejs teleportacji dla Symmetry utrzymywał się po wyeliminowaniu postaci.

Trupia Wdowa

  • Naprawiono błąd, który powodował, że strzały Trupiej Wdowy z użyciem lunety wymierzone w obiekty rozmieszczone przez bohaterów były wliczane na poczet jej celności.

Burzyciel

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Kafarowi Burzyciela dwukrotne zadawanie obrażeń w przypadku, gdy w czasie działania zdolności Burzyciel ześlizgnął się z elementu środowiska mapy.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Burzycielowi korzystanie z ataku podstawowego w grze dowolnej nawet w przypadku, gdy został on wyłączony.

5 komentarzy

Dodaj komentarz

  • Nie spodziewałem się tej aktualizacji już teraz, oczekiwałem jej pod koniec września. To znaczy, że przeprojektowany Torbjorn będzie już pod koniec września a początek października. Zobaczy się.

  • Gracze z ligi arcymistrzowskiej mogą teraz tworzyć ekipy z graczami,
    którzy są sklasyfikowani maksymalnie 350 rang umiejętności od nich
    (wcześniej 250 rang umiejętności)

    Naprawiono błąd, który umożliwiał Łasce zyskanie ładunku superzdolności
    za promień wzmacniający zadawane obrażenia w przypadku ataków, których
    obrażenia nie mogą zostać wzmocnione.

    Naprawiono błąd, który uniemożliwiał alternatywnemu trybowi ataku
    Wieprza poprawną kalkulację współczynnika zmniejszającego obrażenia w
    zależności od odległości.

    Małe, ale ważne pierdółki. Dzięki Blizz :)

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ