Pogromców mitów Overwatch, co ciekawego o Orisie?
Pogromcy mitów Overwatch, brzmi jak jakaś super, najlepsza nazwa na serię na Youtube - Możecie wykorzystać.Orisa jest już na serwerach. Wraz z nią pojawiło się kilka nieścisłości i mitów. Dzisiaj rozwiążemy kilka zagadek. Zaczynajmy!
- Umiejętność specjalna Orisy stackuje się. Oznacza to tyle, że jak dwie Orisy puszczą swojego ulta, to wzmacniają podwójnie. Nie będzie to wykorzystywane na rankedach i szybkich grach, ale w salonie gier?
- Jeżeli Orisa wypuści swoją umiejętność "Stać" i w tym momencie Sombra ją zhakuje, to nie będzie można zdetonować kulki. Co ciekawe, jak dotrze ona do jakiejś przeszkody, wówczas przyciąga przeciwników jakby nic się nie stało,
- "Stać" nie anuluje żadnych umiejętności specjalnych. Ta informacja to bujda,
- Gdy Orisa wypuści "Stać" w momencie, kiedy hak Wieprza przyciąga przeciwnika, to kompletnie nic się nie stanie. Hak przyciągnie, a umiejętność Orisy zostanie olana,
- Gdy Orisa wypuści "Stać" w momencie, kiedy Złomiarz wysadza pod sobą minę, to również kulka nie zadziała. Złomek po prostu wyleci w powietrze,
- Gdy Orisa wypuści "Stać" w momencie, kiedy Trupia Wdowa przyciąga się na swojej kotwiczce, to Orisa przerwie jej lot,
- "Stać" Orisy nie przerywa szarży Reinhardta. Po prostu go cofa, po czym Rein "jedzie" dalej,
- Umocnienie nie zabija już szarżującego Reinhardta,
- W momencie, gdy Orisa przyciąga przeciwnego Reinhardta z aktywną tarczą do góry (w powietrze) i nasz Reinhardt ultuje, to przeciwnicy nie zostaną ogłuszeni,
- "Stać" Orisy nie przyciąga mecha D.Vy po puszczeniu ulta,
- Żniwiarz może unikać "Stać" za pomocą formy upiora,
- Orisa może przyciągnąć swoim "Stać" lecącego Winstona i innych bohaterów.








