Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » Newsy » News » Pro gracze mówią, kogo chcieliby znerfić! Łaska i Smuga zdecydowanie przodują!
News

Pro gracze mówią, kogo chcieliby znerfić! Łaska i Smuga zdecydowanie przodują!

Wyniki dość zaskakujące.


Dbltab nagrało film we współpracy z profesjonalnymi graczami, którzy wypowiadali się odnośnie tego, kogo najchętniej by znerfili. Wyniki całkiem ciekawe. Na pierwszych dwóch miejscach znalazły się:

  • Łaska z 7 głosami (jeden z graczy potem zmienił na Smugę ze względu na nerf na PST, więc jeden głos jest podwójny)
  • Smuga z 7 głosami

Pojawił się też Złomiarz, Zenyatta, D.Va i Sombra.

Natomiast zdecydowanie widać, że Łaska i Smuga chodzą po głowach prosów. Co ciekawe, Smuga dalej nie została zmieniona i chyba oto nadchodzi ten czas, kiedy jednak coś się zmieni. Ciekaw jestem, czy Blizzard się na to zdecyduje, czy dalej będzie utrzymywał tę jedną postać bez dotknięcia.

Zgadzacie się z tymi wyborami?

  • LeoPL

    Nie dotykać Tracer!

    • K4rlo

      dokładnie

    • Szy Volt

      Tracer nietykalna. Może dla Pro Playera smuga jest dobra ale dla brązu-platyny jest trudna.

      • ChibIndo

        Ale to nie rozgrywki brązu i platyny ludzie będą oglądać. Jeśli w grze jest ponad 20 postaci, a w czasie rozgrywek ligowych widzimy praktycznie cały czas tylko 6 tych samych bohaterów to wszystko staje się zwyczajnie nudne.

        • Vex

          Właśnie o to chodzi, im trudniejsza postać do opanowania, tym skuteczniejsza powinna być u doświadczonego gracza. Jeśli postać która jest trudniejsza będzie robiła mniej od takiej która wymaga tylko trzymania lewego przycisku myszy to jaki jest sens grania nią. W grach multi zawsze będzie coś silniejszego. Znerfią jedna postać ona odejdzie na boczny plan, a ludzie znajdą coś bardziej OP i wtedy będzie płacz o inna postać i tak w kółko.

          • Koordy

            Referat można napisać, dlaczego nerfienie za silnych postaci jest lepsze niż buffowanie za słabych.

          • Vex

            Niby temat miliard razy przerabiany ale dalej coś słabo im idzie :(

          • Roman

            bo zrobili głupotę?
            zrobili, ale to byl i tak krok w dobrą stronę, tyko mocno przesadzony.

        • Rafał Karczewski

          Tylko że gra służy do grania, a nie do oglądania. Jeżeli będą robić wszystko pod prosów to normalni gracze im uciekną i tyle.

          • Koordy

            Idź graj w jakieś Battlefronty czy Call of Duty.
            Overwatch to teraz już gra esportowa, a co za tym idzie: Balans > casuale.

          • Rafał Karczewski

            Tylko żeby nie wyszła gra esportowa gdzie Prosi>Gracze bo kto będzie oglądał esport z martwej gry.

          • Koordy

            Powiedź to 100+milionom regularnych graczy League of Legends :)

      • Koordy
        • Genesys_

          xD

      • Sans Magic

        jestem w brązie a smuga jest tak kukwa łatwa

      • Cervest

        Tracer trudna dla platyny … Koordy schowaj głowe psa bo jeszcze oślepnie biedak

  • Elandiel Isil

    Nie jestem do końca pewna, o co chodzi ze Smugą. Prawda, jest czasem irytująca, ale bardzo łatwo ją zdjąć :/

    • MatejBudz

      Tracer jets dopracowana bardzo dobrze, NIe zadaje bóg wie jakich obrażeń, jej punkty życia też nie są wysoko, Jest szybka, tyle. Opanowanie Tracer to wyzwanie. Kumam czemu wskazali ją do zmiany, bo graja nia ludzie którzy przysłowiowo „zjedli na niej zęby”. Osobiście do Nerfa dałbym Moirę.

      • Adam Krzesło

        Prawię się zgodzę Matejbudz tylko w kwesti obrażeń Smugi ona zadaje mega duże obrażenia.

        • Mike Canion

          Jeśli system jest celnym, a takich ludzi aż tak wiele niema

        • MatejBudz

          Jeżeli tylko osoba która nia gra opanowała te postać. Tracer jest na 1/2 strzały większości osób, dlatego tak wiele w niej wymaga opanowanie umiejętności. Do tego dochodzi fakt żę największe obrażenia zadaje na krótkim dystansie, a tu wymaga dobrego celowania. Wyniki jakie ma tracer pochodzą z wielu punktów, W przeciwieństwie do Hanzo czy Widow którzy na długich dystansach panują. Tracer jest postacią któa wymaga chyba najwięcej opanowania ale skutkuje to niesamowitymi wynikami i satysfakcją którą nie daje żadna inna postać. Tak dobrze jak sie bawię przy tracer nie mam przy Mercy z 15k wyleczonych obrażeń i 15 wskrzeszeniami, jak Tracer która wygrywa pojedynki z Roadhogiem, Dvą, czy Widow

  • BoyNextDoor

    Co tam ziomeczki, a nie mówiłem?

    • Wirla

      O Tracer nic nie mówiłeś :P I mam nadzieję, że Blizz pozostanie mądry w tej sprawie :D

  • Arisu

    Nerf Smugi? Nie rozumiem za bardzo ;v choć ten nerf na pst Łaski i tak już boli mogli by ją zostawić ;_;

  • Mike Canion

    Nie wydaje mi się że zmienia Smugę, Blizzard chce ją zostawić nie ruszaną, jest to ikona overwatch. Według mnie Smuga jest zbalansowana, ale nie jestem grandmasterem więc mogę się mylić

    • MatejBudz

      Jest bardzo zbalansowana, i trudna w opanowaniu. Jej Nerf odbiłby się na nowych graczach tylko. Nie ruszaliby tej postaci, jak z Symetrą na początku. Na najwyższym poziomie ludzie robią z tą postacią cuda, więc nie dziwie się zę taka Widow, czy inne postacie mają problem z trafieniem osoby która opanowała umiejętności Tracer na max. Ten ranking powinien być nie rankingiem do nerfa, tylko jakie postacie nam najbardziej przeszkadzają :) Odpowiednie umiejętności tracer, i można solidnie spowolnić drużynę przeciwną.

  • K4rlo

    według mnie w pierwszej kolejności powinienen być znierfiony złomiarz ( wiem że jest nerf na PST) ale naprzykład taka sytuacja: Jesteśmy na kings row jakiś typo bierze złomiarz i wali przez ścianę. potem wyzywa innych że inni to nooby itd. bo ma złoty dmg.

    • Adam Krzesło

      Report za toxik.

    • To jest wina gracza, nie postaci, że tak się przechwala.

  • MatejBudz

    Tracer nie wymaga nerfa, łaska potrzebuje dopracowania. Mogli jej nie zmieniać Ult,a tylko zmniejszyć promień oddziaływania czy zwiększyć czas wskrzeszenia. Po zmianie Ult, łaska jest jeszcze potężniejsza.

    • Kevin Wirkijowski

      ale z tą zmianą chodziło o to że mercy się kampiły przez całą gre jak miały ulta i czekały aż będą mogły zrezować więc zasięg by nic nie zmienił mercy dalej by kampiły ;)

  • DeXter1337

    Ze smuga to się zgodzę ale MERCY?! Co ona im zrobiła że tak ja nerfia???? Już jest prawie niegrywalna i chcą ja dalej nerfic haha Niech lepiej odwala się od mercy, nerfia ja tylko dlatego bo trzeba na niej myśleć i chcą tylko zostawić postacie dla bezmozgich dzieci co tylko ineedhealing na genjim potrafią wołać HAHA

    • Kevin Wirkijowski

      przy mercy trzeba myśleć ? haHA

      • Phobos

        Wbrew obiegowej opinii, tak trzeba myśleć. W Mercy nawala dosłownie WSZYSTKO z wrogiej drużyny. A jak powszechnie wiadomo, martwa Mercy nie leczy. Musimy cały czas mieć na uwadze gdzie się ustawić oraz podejmować decyzję czy warto kogoś leczyć i się wystawić czy odpuścić i stracić jednego.

        • Koordy

          Na każdej postaci trzeba myśleć. Na Mercy również.
          Kwestia natomiast jest taka, że Mercy można grać koślawymi palcami i robić więcej niż wyskillowany gracz na innych postaciach.

    • Healerek

      Prosi chcą nerfić Mercy, bo trzeba na niej myśleć? Mam dzisiaj ciężki dzień, ale to mnie autentycznie rozbawiło ;)

  • gengu main

    Jak dla mnie jest smugi jest niepotrzebny fakt dobra smuga może dużo zrobic ale właśnie i to chodzi . Smuge mozna łatwo zdjac jakimś celnym headshotem , Lub czyms innym że względu na najmniejszą ilość życia w grze a pomimo to smignięcie ma prawie 3 lub2 sekundy coldownu więc nie widzę problemu. Jeżeli ktoś nie potrafi zdjąć smugi która niego koło niego to niech się przeżyć i na symetre, Moire lub złomiarza ;) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Asada

    Mercy jest teraz rzeczywiście przesadzona, a prosy nie lubią nie równej walki. Ze smugą ludzie z niakich rang nieogarniają jej potencjału, dlatego nieczują potrzeby nerfu. Wiele osób skanduje o nerfy np. złomiarza to przezto że nie grają w zespołavh i nie potrafią sobie radzić z zprzeciwnikiem…

    • c0nradd

      Bzdury. Junkrat jest za mocny, po co mu dawali tą drugą bombę? Dlaczego on nie dostaje obrażeń od własnego granatnika tak jak np. Pharah czy soldier od własnych strzałów rakietą. Dlaczego to junkrat zazwyczaj ma złoto w zabojstwach i obrazeniach? Prawie zawsze ma pierwszy ulta i do tego potg w ktorym zazwyczaj widac 0 skilla. Co jeszcze jest potrzebne żeby udowodnić ludziom że on jest za mocny? ;/

      • Adam Krzesło

        Dali mu 2 bombę by wykonywać triki ale ludzie wykonywali to do zadawania obrażeń i teraz to nerfią.
        I tak sobie radzi na większych odległościach wystarczy się poruszać nieprzewidywalne.

        • Usunęli mu obrażenia od swoich bomb, gdyż gracze za często popełniali nim samobójstwo.

          • Adam Krzesło

            A ostatnio widziałem gościa co wskoczył w grawiton Zarii, dostał obrażenia od wrogów a potem wszystkich wybił totalną masakrą.

          • A ja, jak postawił pułapkę przed odrodzeniem, puścił kilka bomb w niebo i leżał. Zginął natychmiastowo, a razem z nim wrogowie.

  • Głos podwójny to głos na dwóch kandydatów. To nie jest głos podwójny.
    Czy 6 głosujących wie i/lub mieli/miały szansę sprawdzić nerf Łaski na PST?

  • ShadowTH

    Może być każdy, tylko nie Smuga. Jestem jej mainem i nie było by fajnie gdyby ją wy-DIVOVALI (wiecie Znerfcie To! / Nerf This!)

  • Kevin Wirkijowski

    ZOSTAWCIE MOJĄ TRACER!

  • Adam Krzesło

    Zenek i Łaska na pewno, jak oglądałem wczoraj mistrzostwa (nie mogłem zasnąć) to byli chyba najczęściej wybierani choć nie oglądałem całych, Sobmra w mojej ocenie też jest trochę za mocna (i mówię to jako jaj mein). A Złomiarz jest też trochę op na niemal wszystkich rangach.

  • Wydaje mi się, że Smuga ma lekko za wysokie obrażenia z bliska, nic więcej. Łaska przechodzi już zmiany, czy pozostali o tym wiedzą i/lub sprawdzili? Chyba nie, skoro jeden z nich zmienił głos.

  • flying cuRe🇨🇭

    Smuga ze względu na ultra mobilność oraz swoją szybką broń jest postacią która jest w stanie zadawać największą ilość obrażeń w najkrótszym czasie. Ona atakuje wszystko co stoi, lata, biega i to stale i ciągle. To najlepsza postać ataku na praktycznie każdej mapie podczas eskorty, ataku czy obrony. Do tego jest bronią „psychologiczną” ze względu na jej małe rozmiary i przemykanie na mignięciu na tyły wroga. Nerf nie wiem czy jest tu konieczny. Gdyby Smudze się przytrafił pociągnęło by to zmiany w stylu całej gry i prawdopodobnie zwiększyło dominacje tanków. Co do Łaski, no to wiadomo. Ona jest fajną, ładną postacią o ciekawej mechanice, zdolnościach i do tego jest skuteczna. Nadąża za aktualną metą gdzie są wykorzystywane bardzo szybkie postacie za którymi może nadążyć, wskrzeszać, leczyć i asystować co robi zresztą bardzo widowiskowo i miło to oglądać. Nie wiem czy należy się jej nerf ten który jest na PST ale ta postać już chyba na zawsze zostanie dziewczynką do bicia i eksperymentów dla Blizzarda oraz graczy :)

    • Nerf z PST Łasce się należy. Jeśli gra się przeciwko niej, czuć za dużą przewagę w jej ulcie, szczególnie w mobilności.
      Konsole nie mają racji głosu, bo jest tam przewaga prostych postaci. Łaska tam się topi pośród swoich podobnych.

      • flying cuRe🇨🇭

        Myślisz, że na konsoli Overwatch jest grą strategiczną albo turową? Po za różnicami w niektórych prędkościach i wieżyczkach to te same gry. Podam ci przykład aktualnej Any. W zaawansowanych ustawieniach sterowania dla tej postaci pojawiła się opcja „wspomagania podczas leczenia sojusznika” suwak ma domyślną wartość „0” niewiele osób wie, że on się tam pojawił.
        Po ustawieniu tego na wartość 100% czyli maksymalnej „pomocy” Ana staje się niegrywalna ponieważ odczuwalnie coś wpływa na pracę broni i celując naprzemiennie we wroga lub sojusznika zwłaszcza gdzie poprzez grupkę sojuszników celujesz we wroga jest to bardzo niewygodna „pomoc” tą wartość trzeba indywidualnie ustawić pod swój styl gry, używanego pada itd.
        To tylko przykład. To jedyny zaawansowany typ „pomocy” dla graczy konsolowych o który gracze prosili od dawna do tego domyślnie wyłączony. Poza tym niektórymi postaciami gra się lepiej na padzie niż myszką. Przykładowo Dva jest taką postacią. Do tego ja się odnoszę do gry ogólnie, do tego co widzę teraz na OWL i to, że gram na konsoli nie oznacza, ze nie mogę się w tej kwestii wypowiedzieć. Zresztą używam określeń „nie wiem”.
        A skoro ty wiesz, no to OK :)

        • Jajko

          Nie możesz się udzielać bo jesteś konsolowym plebsem. Człowiekien najniższego sortu. Rozumiesz ?
          PC MUSTARD RACE !!

          :)

          No i faktycznie nowy wspomagacz do Any jest jakiś taki za bardzo inwazyjny. Nawet na niskim poziomie przestawia celownik co utrudnia leczenie bez lunety oraz uniemożliwia uśpienie czegokolwiek jeśli w momencie strzału sojusznik przebiegnie przed tobą i zepchnie na bok celownik.

          • flying cuRe🇨🇭

            Dopracują to. Muszą. Ja mam to na „0” ewentualnie 20% i jest OK w mirę.

        • Nie myślę, że konsole takie są. Uważam, że konsole zajebiście sprawdzają się w grach typu platformówki, wyścigi, strategiczne itp. W strzelaninach jest trochę gorzej o celowanie, nie ważne jakie wspomagacze by były. Osobiście posiadam PS3 i kosiłem w niej ludzi jako snajper. Boję się jakbym Wdową zapierdzielał w konsolowym Overwatch. xD

          • Koordy

            „strategiczne” oO ?

          • Gry typu Fifa chciałem powiedzieć.

          • flying cuRe🇨🇭

            No Wdową musisz normalnie celować, tak samo jak wszystkimi innymi postaciami :) Wdowa jeżeli chodzi o samo celowanie nie jest najtrudniejszą postacią na konsoli. Zresztą konsolowa Ana we wroga musi też normalnie celować. Ma „pomoc” tylko w celowaniu leczeniem itp. w sojusznika ale coś im z tym do końca nie poszło. Zobaczy się czy popularność Any wzrośnie na konsolach. Konsole i pad sprawdzają się we wszystkich typach gier bo takie są ale to od twórców zależy ile czasu i jak się przyłożą do kwestii sterowania. W Diablo 3 gra się przyjemniej na konsoli niż na PC. Oczywiście mowa o PS4 i Xbox One bo wersja na PS3 jest ale nie jest już od dawna wspierana i się znacznie różni.

          • Miałem w dłoni pad PS4, lecz 4 edycji nie kupię, bo po co mi trzecie pudło do gier.

  • Czerwony_X

    NIE

    • Czerwony_X

      Obchodzi

      • Czerwony_X

        Mnie

        • Czerwony_X

          Zdanie

          • Czerwony_X

            Paru

          • Czerwony_X

            Osób!!!!!

          • Czerwony_X

            Większość zarządza

          • Ilość nie jest wyznacznikiem mądrości.

          • Czerwony_X

            Może, ale tak działa sejm i demokracja :P

          • Koordy

            Jeffa i ludzi od balansu natomiast nie obchodzi zdanie randomów jak ty, a graczy którzy faktycznie tę grę znają i rozumieją.

  • Zło Konieczne

    Ja zacznie się to co działo się swego czasu w LoL’u czyli, limbo g***o balansu pod pro-graczy, gdzie wszystko czym pograli prosi, było natychmiast nerfone do poziomu trollpicków. Nikt nie patrzał na to jak się gra zwykłemu szaremu Kowalskiemu. To dziękuje sobie za OW.

  • Nikolas Siekierski

    Nie tykać Tracer a tym bardziej zena i sombry

  • Grimerkore

    Dla mnie smuga ma być orginalną postacią(nie tkniętą) smuga jest prostą postacią jeżeli się trenuje i gra nią regularnie moim zdaniem nic nie powinni zmieniać(mam bronza i smuga to prosta postać)

  • Dodladden

    Smuga jest aktualnie chyba najbardziej zbalansowaną postacią.
    Pragnę zwrócić szczególną uwagę na to że jej Q miało kiedyś większy zasięg i dmg.
    Aktualnie jest także jedną z trudniejszych postaci do nauczenia, dla prosów jest problemem w meczu, dla niskorangowców nie robi większej różnicy, a może nawet ich zdaniem potrzebuje nerfa.
    PS:Mam na Smudze/Tracer najwięcej godzin w całej gierce więc nie argumentujcie mi tu co niektórzy czymś w stylu „sam nie grałeś więc gówno wiesz, znawca się znalazł za dyche”

    • Michas0220

      Większy zasięg i dmg? Jaki dmg miała?

      • Dodladden

        Przeciwnik stał 1-3 metry od bomby i ginął, a teraz musi stać centralnie na bombie żeby działało

        • Michas0220

          Aaaa, myślałem, że zadawała ponad 400.

        • Cervest

          o przepraszam stać nie musi. Musi być w zasięgu eksplozji i z moich obserwacji ten zasięg wyznacza pulsacyjna grafika łądowania wybuchu. Więc powiedziałbym, że nawet stojąc metr od bomby to można zabić

          • Dodladden

            Powiem tak, czasami nawet jeśli postać jest 0,1 metra od bomby to nic jej się nie dzieje, to je zglitchowane czasami

          • Cervest

            tu sie zgodze

  • Detlaf

    Agilities jedyny madry znal prawidlowa odpowiedz.

  • Vincent ka

    Zostawcie Tracer!!!!!!

  • Rafał Karczewski

    Tylko co kogo obchodzą głosy jakichś pro gamerów, skoro te typy przegrały setki o ile nie tysiące godzin na jednej postaci i teraz robią jakieś niestworzone rzeczy. Pewnie 99% ludzi to normalni gracze nie mający ochoty i możliwości włożenie tyle czasu w grę. Jeśli Blizzard znerfi postaci w OV pod prosów, dla zwykłego gracza ta gra będzie niegrywalna.

    • Koordy

      Jak ktoś nie ma ochoty uczyć się grać trudnymi postaciami to niech gra łatwymi postaciami. Problem solved.

      • Cervest

        tylko wiesz mentalność (przynajmniej) takiego wzorcowego polaczka w grze to nie przyzna sie, że gra trudną postacią mimo, że nie umie i sie nie uczy. Gra nią bo mózg mu mówi, że ta postać jest pro. A jak mu ją utrudnią to będzie płakał, że jest gorzej.

  • Sexican

    Jeżeli te osoby myślą, że Tracer trzeba znerfić, to ja idę po okulary, bo chyba źle widzę.

    • iRossie

      Okulary nic nie dadzą… próbowałam

    • Oscerida

      Idź lepiej do laryngologa…..a nie….to też nie pomoże…….nie mogłam uwierzyć w to co mówią. Junk, ok, do nerfa, ale Smuga? Sombra? Zenyatta? Co do Mercy się nie wypowiadam :P

      • Sexican

        Też do Mercy nie mam zdania, bo z tą nową jej wersją to ja już nie wiem co mogliby zrobić. Junkrat – tak potrzebuje nerfa. Inne postacie, które wymienili? Nie. Coś chyba im się pomieszało.

  • wtf

    Bezsens

  • Support mail

    Po co smuge? To trudna postać. W goldzie mało kto potrafi nią dobrze grać, dopiero w platynie zaczynam mieć z nią problemy (grając jako support).
    Jej ultra jest najsłabsze w grze, hp ma malo i musi być stosunkowo blisko by zadać duży damage. Przecież pro nie przerzuca się nagle na reaper zamiast niej.
    Dziwi mnie, że kto zagłosował na zenka. Według mnie w ogóle najpierw łasce tylko usunąć drugie wskrzeszenie i wrócił ultra, ance dac samoleczenie przy leczeniu sojusznika, a synkowi właśnie zwiększyć peeling z 30 do min 40hp lub nawet 50 z możliwością leczenia 2 celów. Jego nerf ana rozdarciu był według mnie zbyt spory.

  • Maciek Jaroń

    Nope nope nope nope
    Od tracer won bo jak blizzard coś dotknie to spieprzy.
    Po 200 h gry na niej stwierdzam że jest idealna

  • Lukasz Malisz

    nie dotykać łaski

  • Ziømek

    Największa klapa OWL to balans… Oglądałem tylko kilka starć, ale każde wyglądało tak samo. Łaska, Zen, Winston, Diva, Smuga i jakiś inny dps Żołnierz lub Fara. Cały czas ta sama taktyka i czekanie na ulta. Jak całe show było świetnie przygotowane i chciałbym aby było też takie w pozostałych grach Blizza tak sama gra nie sprostała…

    Odkąd buffneli Smugę mówiłem, że jest za mocna dlatego jestem za jej nerfem problem w tym, że to jest jej główny atut… choć ja osobiście to nią rzadko gram i po każdym mignięciu nie wiem gdzie jestem…
    Łasce zmieniłbym jedynie ilość przywracanego życia po wskrzeszeniu nie do 100% a do 30-50% zresztą skoro inne ulty mogą zabić całą drużynę dlaczego jej ma być bezużyteczny?
    Tak po za tym to Diva z tymi rakietami też jest mocna jak na tanka, Zenek jak dobrze kasztanem trafi to miażdży każdego, Złomek to szkoda gadać… Praktycznie ze wszystkim się zgadzam zresztą i tak nigdy balansu nie będzie ;p

    • Koordy

      Kiedy niby Tracer zbuffowali? Przecież jej nikt nie zmieniał od co najmniej premiery (czyt. półtora roku).

      • Ziømek

        damage jej zwiększyli kiedyś z tego co kojarzę

        • Koordy

          Coś chyba źle kojarzysz. A jak jesteś pewien to chętnie zobaczyłbym patch notesy. Ja z kolei jestem przekonany, że tracer nie była zmieniana, a już z pewnością nie dmg. Zawsze było 240dmg/clip.

          • Ziømek

            właśnie z ciekawości przeszukałem siec i nic o tym nie znalazłem co najwyżej płacze o buffa…
            Kojarzę, ze nikt nią nie grał i nie było takich sytuacji, że magazynek w plecy wystarczył żeby kogoś zabić…
            więc możliwe, że gracze nauczyli się nią grać i coś pomieszałem lub spotkał mnie efekt mandeli ;p

          • Koordy

            ;p

          • Wirla

            Po prostu była tank meta, a 240 nie wystarczało ;) Zmieniła się meta i nagle o nerfy proszą :v

          • Ziømek

            e tam i tak jestem za nerfem…
            za miast 3-12 powinno być 3-9 obrażeń na strzał
            aleee dodałbym umiejętność pasywną przebijanie pancerza/osłon, która powodowałaby zwiększenie obrażeń, gdy strzelałoby się do opancerzonych celów lub takich które posiadają osłonę do np 4-12 obrażeń na strzał
            Wydaje mi się, że takie zmiany by wystarczyły nadal byłaby zabójcza i przydatna ale nie aż tak mocna.

          • Wirla

            Na cholerę utrudniać postać wymagającą największej ilości czasu do mistrzowskiego opanowania?
            Nerfić to trzeba innych, a Tracer sama się dostosuje. Nic nie zmieniali w samej Smudze, a jej popularność skoczyła wraz z początkiem dive mety. Na Winstona też narzekali, że niby za słaby, a zmiany innych bohaterów wystarczająco na niego wpłynęły, że teraz jest widoczny niezwykle często. Według mnie Tracer powinna być nieruszalna i tyle. Jest to całkowicie subiektywne odczucie osoby, która trochę godzin na niej już spędziła ;)

          • Ziømek

            Tylko że Winston był za słaby a ona jest za mocna a to jest spora różnica…
            Zmiana obrażeń natomiast nic nie zmienia w postaci nadal gra nią polega na tym samym i jest tak samo trudna. Jedyne co taka zmiana wprowadza to szanse dla drugiego gracza na obronę, dokładnie 1,25 sekundy na obrót i zlokalizowanie celu zanim przeładuje i sprzeda mu kolejną seryjkę w plecy.
            Tak samo Doomfist nie powinien zabijać na raz a jedynie zabierać większość punktów życia i dobijać z innych umiejętności lub broni. Żadna postać nie licząc sniperów nie powinna zabijać na raz bez szansy na obronę.

            Blizz nigdy nie miał balansu w swoich grach i zapewne nigdy nie będzie miał, więc zawsze będą jakieś problemy.

          • Wirla

            Nie doczytałam ‚pasywna’ i myślałam, że chcesz dodać coś jak ma Orisa. Przepraszam, mój błąd.
            Zabijać na raz? Wiesz jak trudno jest wpakować cały magazynek w squishy postać? Do tego wystarczy healer do pomocy i już po problemie. Nie zapominajmy o 150 hp, gdzie 2/3 postaci mogą ją oneshotować z pomocą Mercy. Nie, Tracer jest zbalansowana, ale prosi potrafiący na niej grać robią miazgę, gdyż jej możliwości są ogromne.
            Do tego armor mają tankowie i torb, a Tracer powstała w innym celu niż obijanie przeciwników. Byłaby wtedy trochę takim Soldierem .-.
            Z oneshotowaniem się zgadzam, aczkolwiek przyzwyczaiłam się do tego i uznałam za urok Overwatcha.
            Żadna znana mi gra multiplayer z taką różnorodnością nie osiągnęła balansu, więc jeżeli znasz takową to proszę, podaj jej tytuł.
            A problemy będą zawsze, na tym to przecież polega, by gra żyła i się rozwijała :D

          • Ziømek

            Jest wiele postaci które wypadają gorzej pod względem balansu niż Smuga ale ona też potrzebuje lekkiej redukcji obrażeń(moim zdaniem). Pancerz lub osłony mają wszyscy tankowie nie licząc Wieprza, również Symmetra, Zenek, Bastion plus niszczenie pancerzy/osłon z umiejętności innych postaci. W takiej grze nigdy nie będzie balansu ale da się zrobić postacie typowo sytuacyjne pod specjalne taktyki(niektóre takie są) dałoby to więcej różnorodności a nie ciągle ta sama meta w zależności od bufów i nerfów… Smuga z aktualną szybkością poruszania się i przeładowywania oraz obrażeniami miażdży wszystkich jest wszechstronna i dlatego będzie zawsze grana. Zmieni to tylko pojawienie się lub buf innej postaci, która będzie po prostu zadawać mocniejsze obrażenia.

            Ja pomimo tego, że gram nią ostatnio tylko i wyłącznie jak mi wylosuje w tajemniczych bohaterach bardzo dobrze sobie nią radzę nie licząc tego, że wpadam na jakieś obiekty i się blokuje bo nie jestem przyzwyczajony do mignięć. Grunt to testy i przemyślane zmiany tak aby nie ingerować zbyt mocno w gameplay postaci. Blizz jednak stawia na szybkie i krótkie pojedynki, więc moja koncepcja ni jak się niestety nie wpasowuje. Wymagałoby to ciągłej zmiany bohaterów co za tym idzie mainy by się wkurzyły oraz trzeba by przebudować zdobywanie punktów kontrolnych oraz ładowanie ulta. Niekoniecznie też by się to wszystko sprawdziło… Lepiej byłoby zrobić, że każda postać ma szansę z każdą co jest mega trudne a wręcz niemożliwe… współczuje Blizzowi…

            Ciekawe co zrobią tak właściwie czy ulegną pro graczą i zajmą się tymi postaciami które wskazali, czy może jednak będą balansować pod wszystkich?

          • Wirla

            Będą balansować, mam nadzieję że mądrze. Prosi są autorytetem w tej dziedzinie i szczerze wolę zmiany Tracer przez nich proponowane niż zmiany podyktowane społecznością (junk). Myśle jednak, że Blizz nie ma w planach zmieniać tej postaci, a problem rozwiąże się sam wraz z zmianą mety. Zobaczymy jak to się potoczy ;)

  • Luka Wyży

    Nerf Sombry? stfu

  • Globox

    JAK ZNERFIĄ SMUGE TO JA NIE WIEM CO IM ZROBIE A ŁASKE TO JUŻ WOGULE TO JUŻ JEST TRUP I TAK :(

  • Narcyzek

    Nosz kurwa jak zacznę kimś grać to ta postać dostaje nerfa , jak mnie to wkurwia , jak dostanie dużego nerfa tracer kończę grę , nie wiem w czym jest problem skoro dostaje pare strzałów i leży . Wyszedł remis ale zdecydowanie bardziej dominuje mercy od dziś gram hanzo .

  • Lena Dreemur

    Jakim cudem na Tracer padł jaki kolwiek głos

  • Maru

    D.vy proszę nie ruszać, jest idealna (chociaż osłabienie matrycy trochę boli).

  • Temky Jolt

    Weście zostawcie już Mercy! Albo dobijcie ją odrazu…

  • Kasia Fuklin

    Nie tykać Łaski bo tak znerfiona że więcej nerfa nie potrzebuje! Już od dawna Angela wygląda na tych rankedach jakby była chora czy coś ;;

Pytanie Dnia!

Czy warto kupić Overwatch w 2018 roku?

Odpowiedź na pytanie!

Cześć!

Zapomniałeś hasła?

Nie masz konta? Zarejestruj się

Forgot your password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Zamknij
z

Ładowanie...