Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Rework Symmetry ma być bardzo duży. Teleport stanie się zwykłą umiejętnością?
News

Rework Symmetry ma być bardzo duży. Teleport stanie się zwykłą umiejętnością?

Blizzard podzielił się małą informacją odnośnie zmian Symmetry.


Symmetra nie miała łatwego życia w Overwatch. Już drugi raz przechodzi rework tej postaci i jak się dowiedzieliśmy, zmiany mają być kolosalne.

Symmetra gdzieś latem

Jeden z graczy zapytał na forum o status prac nad Symmetrą. Jeff Kaplan odpowiedział na ten post w znanym dla siebie stylu:

Robimy dobre postępy. Nie mogę jeszcze podzielić się szczegółami. Ale jak mówiłem, zmiany są bardzo duże. Jej rework będzie znaczący i będzie gotowy gdzieś podczas lata.

Dobra, to nie koniec. W sumie to najlepsze dopiero przed nami. Jeff wrzucił także kartę z podsumowania meczu:

31 teleportowanych ludzi. Czaicie? Stąd powstało sporo plotek i domysłów, że najprawdopodobniej nie zobaczymy już teleportera jako ulta – będzie zmieniony na umiejętność.

Co Wy na to?

Jak na lato

(Symmetra wychodzi latem, hehe, rozumiecie, o jaki żart)

35 komentarzy

Dodaj komentarz

    • W team fortress 2 inżynier ma teleport jako jedną ze zdolności i jest to traktowane jako norma ;) czemu nie symmetra? Jeśli tylko zwiekszy to jej wybieralność i znaczenie wśród graczy to ja nie widzę w tym problemu.

  • Symmetra byłaby w porządku, gdyby po prostu przenieśli ją do bohaterów obrony. Ona nie jest supportem, a przez to, że jest obecna w grupie supportów ludzie źle ją postrzegają.

    • Własnie.Ja supportów rzadko wybieram przezco omijam symetre,a obrońcamigram często i mysle,że jeśli byłaby w tej kategorii wzrosłaby jej popularność

      • Co ? Dlaczego uważasz, że gdyby była w kategori obrońców byłaby częściej wybierana ? To i tak by nic nie zmieniło, ponieważ Symmetra jest bardzo sytuacyjna i jak dla MNIE useless ( są lepsze postacie do wyboru ).

        • Nie ma czegoś takiego jak useless postać. Wszystko zależy od gracza, a nie od postaci. Jakoś dziwnym trafem spotyka się mainow symmetry w GM, czyli nawet przy tak „useless” bohaterce można zdziałać cuda, jeśli tylko czuję się dana postać i z miejca nie uznaje się jej za niegrywalny shit ;).

  • Z łaską było podobnie i skończyło się tak, że połowa „mercy mainów” nie wie co to kadencjusz jest.

  • Ja bym się bardzo ucieszył, gdyby miała coś jak Bard z LOLa
    Teleport przez ściany przez który mogą przechodzić tak samo przeciwnicy jak i sojusznicy

      • Celowanie? Albo widok z góry, albo po prostu klikasz i tunel robi się aż na drugą stronę. Nw czy aż takie trudne.

        • Celowanie ok ale co gdy by tunel wychodził w miejscu w którym niepowinienie typu za mapą. Widok z góry to taki wallhack bardziej. A jak przechodznienie to jak przez teleport w ścianie, czy jak przez tunel. Jak durzy by był i jakie miał by hitboxy? Co by było gdy tunel się zamyka? Tyle pytań tak mało opowiedzi xD

          • 1. To samo co przy próbie postawienia wieżyczki tam gdzie się nie da.
            2. Ok, więc zwykły widok.
            3. Chyba coś w stylu tego znikania Moiry.
            4. Rozmiar to może okolice tarczy Orisy, albo teleportu Symmetry.
            5.Hitboxy? Zakładając że działałby jak w LoL przez kilka sekund to raczej byłyby zbędne.
            6. Albo osoba która by akurat weszła po prostu by przeszła, albo by też straciła cześć życia. Ogólnie by była ciekawa zdolność.

  • Może należy inaczej interpretować słowo „teleportacja”, może pozwolą Symmetrze zarzucać „portale” na ściany co umożliwi przejście na jej drugą stronę czyt. będzie stwarzać skróty aby móc okrążyć przeciwnika lub wydostać się spod ostrzału. Pozwoliłoby to również na ciekawe rozwiązania na mapach takich na Eichenwalde gdzie wydostanie się podczas ataku z pierwszej bramy może być ciężkie.

    Aczkolwiek w tym przypadku teleportacji byłoby więcej na karcie ale sam pomysł wydaje mi się interesujący, jeśli nie dla Symmetry to dla nowego bohatera.

  • Ja w ogóle nie odnoszę żadnego wrażenia, aby Symmetra potrzebowała jakiegokolwiek reworku o_O Dobrze się nią gra, wydaje mi się dość zbalansowana. Mogliby tylko coś zrobić z przypadkowym niszczeniem wieżyczek, gdzie Fara wali pociskami do jakiegoś pomieszczenia, nie widząc nawet w co strzela, a niszczy wszystkie wieżyczki wokół. Nie wiem, niech mnie ktoś uświadomi o co ta cała afera z nią :D

    • jak dla mnie o to, że Blizzard nie lubi sytuacji, gdy jakiegoś bohatera nie ma na profesjonalnej scenie. I tutaj szukałbym głównego powodu całego reworku, a nie tylko kosmetycznych zmian. Jako dodatkowe powody dodałbym to, że ogół graczy uważa tę postać za niegrywalny shit i w mentalności ludzi wpisana jest jako „troll pick”, oraz to, że według wielu jest teraz sytuacyjnym wyborem.

      • Myślę, że bardziej chodzi o drugi powód. Blizz znalazł sposób na nie banowanie one-tricków poprzez zmniejszenie toksyczności w stosunku do niektórych postaci. Jeżeli tylko nie zajmie im to tylko czasu co ogarnięcie Mercy to wchodzę w to :D

  • No, jedna alternatywna zdolność to teleporter, druga generator, do tego lekko zwiększyć jej moc i zasięg palnika smażącego, a jako ult postawienie takiej jednej gigantycznej wieżyczki, ktora zabija wszystko w swoim zasiegu. Może wtedy zacznie pojawiać się na pro scenie, bo ewidentnie Blizzard właśnie po to ją zmienia :D

  • Extra, będziemy mieć coś na wzór wskrzeszenia. Cd 30 sec, jedna osoba. Może i mogło by być ale generator też musi być zmieniony. Może im bliżej generatora tym więcej tarczy? Chociaż zmiany pewnie będą większe

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ