Dołącz do naszej grupy!
Rocznica 2019!
Strona główna » News » Ewolucja systemu progresji w Overwatch
News

Ewolucja systemu progresji w Overwatch

W kolejnej wiadomości od deweloperów, Jeff Kaplan opowiada o ewolucji systemie progresji. Poznajemy informacje dotyczące prób rozwoju systemu oraz dowiadujemy dlaczego jego wczesne wersje nie były najlepsze.

Pierwszy system postępów

  • Bardziej coś jak system Talentów w WoWie.
  • Levelowanie bohatera sprawia, że otrzymujesz umiejętności, które dają ci możliwość wyboru w jakim kierunku chcesz rozwijać bohatera.
  • Reaper miał talent, który leczył go gdy wychodził z postaci upiora.
  • Reaper miał talent, który podwójnie zwiększał zasięg jego broni.
  • Overwatch jest inny od pozostałych gier jak np. Heroes of the Storm, tutaj musisz myśleć o każdym bohaterze.
  • Związku z tym, należałoby poznać bardzo dobrze każdego bohatera i wiedzieć co buduje, dlatego system został usunięty.
  • System postępów nie był najlepszym rozwiązaniem dla sceny competitive w Overwatch.

Drugi system postępów

  • Nie daje żadnych korzyści, jedynie kosmetyczne nagrody.
  • Każdy bohater miał swój poziom, im więcej nim grałeś, tym wyższy osiągałeś level. E
  • Otrzymywałeś więcej doświadczenia za wygrana niż przegraną.
  • Wbijanie poziomów było zabiegiem czysto kosmetycznym.
  • Można było osiągnąć maksymalnie 20 poziom na bohaterze.
  • Testerzy byli niezdecydowani czy przełączyć bohatera w momencie, gdy niewiele brakowało im do kolejnego poziomu, co mogło zdecydować o przegranej grze.

Kolejne systemy postępów

  • Tom Chilton, dyrektor gry World of Warcraft powiedział do Jeffa . Zespół odpowiedzialny za Overwatch się z tym zgodził.
  • Twoją motywacją do gry powinno być to, że jest zabawna, a nie że daje ci więcej możliwości.
  • Twórcy cały czas pracują nad nowym systemem postępu.
  • Kiedy uda się im go skończyć, beta powróci!
ZOBACZ NOWĄ STRONĘ