Dołącz do naszej grupy!
Halloween trwa!
Strona główna » Newsy » News » Sombra powinna zadawać większe obrażenia przy hakowaniu
News

Sombra powinna zadawać większe obrażenia przy hakowaniu

Kolejna, bardzo dobra propozycja graczy, która być może zostanie wprowadzona.


Sombra zdecydowanie jest jedną z postaci, które potrzebują wzmocnienia. Gra nią najmniejszy procent graczy, wynoszący 0.11%, dla porównania, przedostatni jest Bastion z wynikiem 1.18%. Bez wątpienia nasza hakera musi otrzymać buffa, pytanie tylko jakiego.

Granie Sombrą wymaga obecnie dużych umiejętności. Tylko osoby z idealnym celowaniem mogą powiedzieć, że ta postać zupełnie nie potrzebuje zmian. Największym problemem wydają się obrażenia, każdemu zdarzyło się zostawić przeciwnika na ilości zdrowia, mniejszej niż 30.

Blizzard już rozpoczął zmiany, na serwerze testowym zmieniono czas, jaki potrzebny jest do całkowitego zhakowania. To dobry początek, ale nie powinno się na tym zakończyć.

Oczywiście, hakowanie jest bardzo silną umiejętnością. Tyle, że w momencie, gdy pozbawimy kogoś możliwości używania skilli, to nadal grając Sombrą niesamowicie ciężko jest zlikwidować nasz cel. Jest to typowa walka, polegająca tylko na obrażeniach – i tu pojawia się problem.

Rozwiązanie?

Wydaje się oczywiste. Zwiększenie obrażeń względem zhakowanych celów. Pozwoliłoby to likwidować pojedyncze cele, czyli robić coś, do czego Sombra miała służyć początkowo. Jednocześnie nie miałoby to tak ogromnego wpływu na rozgrywkę, jak zwiększenie ogólnych obrażeń.

  • MaciejMalec

    Otrzymywać obrażenia, czy zadawać obrażenia?

    • OverwatchPL

      Dzisiejszy dzień jest dla nas wyczerpujący. Masz rację

      • Wojciech D

        Jest super :)
        Poza tym, świetna propozycja. To mógłby być numer jeden jeśli chodzi o pojedyncze likwidacje.

      • Luc78

        Zadwać, czy zadawać obrażenia? ;)

    • Wojciech D

      Hehe, o tym samym pomyślałem.
      Nijak ma się tytuł do treści, bo ktoś go po prostu źle sformułował. Poprawcie to bo tytuł jest mylący.
      np. Sombra powinna zadawać przeciwnikowi większe obrażenia po zhakowaniu

  • Michas0220

    Bardzo dobre zmiany. Zmieniłbym też rozrzut, bo to w końcu nie jest Smuga, ale o milimetry.
    Dodatkowo macie błąd w tytule.
    ______
    Pozdro!

  • LT

    Fajny pomysł, ale rozumiem że to dotyczyłoby tylko obrażeń zadawanych przez Sombrę, jej drużynę nie?

  • Dodladden

    Damage jest ok ,ale mogliby usprawnić zdolności ,a mam tu na myśli szybkość hakowania ,przechodzenia i wychodzenia z niewidzialności itd.

  • Roman

    I to jest jakis pomysl, cos w stylu debuffa od zeniaty, ale tylko wrazliwy cel dla sombry.
    Zwiekszenie samych obrazen jeszcze zmniejszy przydatnosc jej zwyklego hakowania, w koncu po co hakowac, jak w krotszym czasie mozna zabic bez hakowania? Pomysl jak najbardziej na +.

  • Luc78

    Większe obrażenia zhakowanym celom. Szkoda, że nie wpadłem na to wcześniej. Ten pomysł jest dużo lepszy niż mój dotyczący obrażeñ ogólnych, czyli większe obrażenia kosztem czasu ładowania magazynku.

  • paTiku

    znowu „gdybanie graczy”, takie „newsy” to żadne newsy, jedynie mrzonki.
    podobnie z skinami itd itd,

    • Asada

      wielu ludziom się podobają takie rozważania bo inne są za rzadko ;)

      • paTiku

        nie przeczę, no ale jest to najzwyczajniejsze lanie wody xd

        • OverwatchPL

          Ponieważ jesteśmy w stanie dla was przygotowywać coraz więcej materiałów, to myślimy nad podziałem na te ważne i takie poboczne informacje. W niedługiej przyszłości to rozdzielimy, obiecuję

          • paTiku

            dziękować, lubię się udzielać w dyskusjach. Ale coraz częściej po przeglądnięciu danego newsa odpuszczam bo po prostu uważam że nawet moje jedno zdanie nie wniesie nic konstruktywnego. Liczę na więcej treściwych newsów jak to było na początku :) ilość często niszczy jakość. zatem stawiam na jakość i udzielam się w tematach bardziej związanych z OV i rozgrywką z nim związaną.

  • Stoszek

    Nie zmianiałbym sily dmg tylko rozrzut

  • Według mnie, jej kamuflaż jest jedną wielką pomyłką. Sombra powinna o wiele szybciej wychodzić z ukrycia i móc rozpoczynać atak na chwilę przed staniem się w pełni widzialną. W większości przypadków wrogowie po usłyszeniu „tutaj jestem” potrafią zlokalizować Sombrę, zanim ta zdąży przeprowadzić atak czy hackowanie.

    • OverwatchPL

      Tak, to jest drugi problem w kolejności

  • Winstein

    Wygląda na to, że Blizz przejmuje się opiniami graczy :O Pamiętam Sombrę z PTR i ona tam początkowo miała „chory” dmg, kosiła z tego pistoletu maszynowego dużo lepiej od Soldiera 76. Gracze oczywiście krzyczeli jaka jest OP (przyznaję się, sam też to robiłem) i Blizz dmg zmiejszył, jak się okazało za duży ten nerf…

  • Juro Yoshimoto

    Wszystko fajnie :D ale co z ULTEM? Cała drużyna dostaje delikatnego debuffa?

  • poison82

    Można byłoby coś jeszcze pomyśleć z hakowaniem, na razie przy graniu nią szału dostaję jak jestem w połowie hakowania, postać się odwraca i jeb – od nowa. Może zmniejszyć jakoś odgłosy, żeby osoba hakowana nie mogła tak szybko się zorientować w sytuacji? To by nieco poprawiło sprawę.