Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » Ukryty nerf Hanzo już na PST!
News

Ukryty nerf Hanzo już na PST!

Pamiętacie naszą informację o dalszym kombinowaniu z Hanzo?


Widać, że Blizzard bada różne możliwości rozwoju Hanzo. Chociaż nie jestem pewna, czy „rozwój” to akurat dobre słowo. Bardziej chodzi o dopasowanie go do obecnej mety. Tak oto Hanzo otrzymał ukrytego nerfa, który może nie ma kolosalnego znaczenia, ale ucina wykonywanie pewnych combosów.

Brak wzmocnienia dla ulta

Chodzi o brak wzmocnienia dla umiejętności „Smoczy Strzał”. Będąc przykładowo Łaską, nie jesteśmy w stanie wzmocnić obrażeń smoka, nawet gry teoretycznie wzmacniamy samego Hanzo. Podobnie jest z ultem Orisy, który również nie ma wpływu na umiejętność specjalną łucznika. Identycznie jest z boostem od Any.

Smok nie może być już wzmacniany poprzez umiejętności innych postaci. To nie jest kosmicznie odmieniająca wszystko zmiana, ale doskonale pokazuje, w jakim kierunku Blizzard chce iść.

Ciekawa jestem, jak to ostatecznie wyjdzie. A wy?

76 komentarzy

Dodaj komentarz

    • Mnie to zawsze zastanawiało, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi. Teraz jak już się dowiedziałem czy to działa w ten sposób to oni to usuwają [*]

    • Mnie to zawsze zastanawiało, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi. Teraz jak już się dowiedziałem czy to działa w ten sposób to oni to usuwają [*]

          • raczej jednak stawiam, że to celowy nerf bo obecnie graviton+dragonstrike+dmg boost to jest właściwie obecna meta i nawet ult Zenyatty nie daje rady jak Hanzo dostanie boosta od Mercy – dobrze to widać jak się ogląda streamy graczy GM i top 500

          • To combo jest zbyt proste i daje zbyt dobry efekt. Praktycznie nie da się tego skontrowac a i bardzo łatwo skontrowac nieliczne kontry (boost albo granat any).
            Nawet combo grav – genji jest dla mnie op ale zawsze możesz się bronić atakując

  • blizzard jest tu bardzo niekonsekwentny a wrecz wybiórczy. Robią co chcą i nagle gra zmienia sie a stare nawyki trzeba zmienic na całkiem inne. Patrz symmetra, inaczej trzeba z nia grac przez rzucanie wiezyczek czy jej ulta. Hanzo raz nerfia, raz zmieniaja a teraz znow nerfia w wybiorczy sposób. Jacyś idioci tam pracują. Nic dziwnego, że overwatch traci popularność a ludzie odchodzą do innych tytułów. Zamiast rozbudować gre i interfejs, statystyki, nowe mapy i postaci z aimem, to ruszają coś co nie jest zepsute.

    • Od dawna byłem zdania że blizz jest zwyczajnie tępy jeśli chodzi o reworki, buffy i nerfy. Wprowadzają cis ewidentnie OP, zostawiają albo nerfią trochę i dalej zostaje OP (Hanzo, junk), niepotrzebnie zmieniają (sombra), zamiast zrobić coś, ci chcą i z czym zgadzają się gracze i coś co wprowadziło by odpowiedni balans postaci (znowu sombra) to robią po swojemu i to przeważnie źle.
      FUCK LOGIC
      W takich grach powinno się słuchać graczy, bo licząc setki tysięcy ogranych godzin, wiedzą lepiej i często precyzyjnie podpowiadają. No ale blizz to blizz.

      • Ekhem jakbyś chcał wiedzieć problemy z balnsem w ow zaczeły się w momencie gdy blizz zaczął się słuchać graczy i prosów wszystko zaczeło się od reworku łaski który był wymuszony teraz nieraz się słyszy od mercymainów np samego rocka że zabili fun z gry postacią obwiniają blizza za swone własne pomysły to nie blizz psuje gre ale to community ją niszczy

        • Nie chodzi mi o płacz tej części społeczności która mówi że ma coś być i już, cos na miare 5-latkow lecz tej która mówi co można zmienić i jak (na przykladzie sombry). Co do mercy zawsze chciałem jej starego ulta bo to było super i specyficzne dla niej. Dodałbym tylko casting time. Jeżeli po team killu cały team nie może zabić nadlatujacej i castujacej 1-1,25 sec łaski to nie ona jest op tylko team niedojebany.
          Co do słuchaj ja społeczności to blizz nigdy nie słuchal jednych i drugich tylko tych co najgłośniej krzyczą zamiast solidnych argumentów

  • Nie wiedziałem, że Smoczy Strzał mógł być wzmacniany. Od początku myślałem, że żadna superzdolność nie może być wzmacniana. Nie mówcie, że inne potrafią być.

  • To akurat myślę, że zmieni, przynajmniej mam takie wrażenie. Wystarczy boost od Łaski i smok przechodzi przez trans Zenyatty, teraz to się zmieni chociaż dalej może cała drużyna strzelać w grava i może wtedy uda się jakoś tym smokiem kogoś zabić

  • Takie pytanie z innej beczki, widziałem że Doomfist może anulować rakietowy cios podczas jego ładowania tylko nie wiem jak.

  • Pieprzony Blizzard znowu to robi, daje z dupy nerfy tylko po to aby zatkać gębę tym co narzekają na obecnego Hanzo i mieć argument typu „Hanzo ostatnio dostał nerfa ale będziemy się mu jeszcze przyglądać” i przez kolejne 3 miesiące nic nie zrobią o ile w ogóle.
    Ten nerf ulta będzie praktycznie niedostrzegalny dla graczy. Zamiast skupić się na strzale burzowej czy hitboxach albo obrażeniach obecnego Hanzo, to Ci tak jak w przypadku Junkrata będą srać byle czym. W gry Blizzarda gram od ponad 20 lat i to co robi ta firma w ostatnich 5 latach to jest tragedia, to jak oni prowadzą gry zwłaszcza w kwestii balansu, to co widzimy w Overwatch ma miejsce też w Hearthstone gdzie skillowej gry można tam szukać niczym igły w stogu siana, to samo było z Diablo 3 jakie w trakcie premiery zupełnie balansu nie miało a po 5 latach nawet nie są w stanie odpowiednio zaprojektować głebokich riftów gdzie 60% z nich często jest niegrywalne i trzeba restartować grę i szukać takiego który do czegoś się nadaje. W Overwatch mamy coraz więcej postaci jakie zupełnie nie mają balansu w natłoku tych bardziej przewalonych znikają gdzieś te jakie mają również swoje mankamenty. Ale Blizzard totalnie nie ma pojęcia w jakim kierunku kierować zmiany, robią to nieudolnie i tylko pogarszają obecny stan rzeczy a takie newsy jak te w przypadku obecnych problemów z Hanzo doprowadzają mnie do szewskiej pasji ! aż ma się ochotę walnąć w stół i powiedzieć dosyć tym ludziom.

    • W sumie fakt. Ale potrafią szybko nerfić. Przykładowo Łaskę dość szybko znerfili po wcześniejszym „reworku” serią nerfów do stanu obecnego gdzie jej podstawowa zdolność „wskrzeszanie” jest na granicy używalności podczas gry w ataku. A niektórzy nadal twierdzą, że jest OP i używają jej jak papieru toaletowego w swoich „argumentach” Ale fakt Hanzo jest OP.

      • Jeśli chodzi o rifty w D3, to jest naprawdę dużo „pustych” riftów. Gracze już od dawna prosili o większe natężenie mobków na riftach, ale nadal jest z tym problem.

  • Dziwne. Skoro wzmocniona jest cała postać, wszystkie jej umiejętności powinny być także wzmacniane.

          • raczej jednak stawiam, że to celowy nerf bo obecnie graviton+dragonstrike+dmg boost to jest właściwie obecna meta i nawet ult Zenyatty nie daje rady jak Hanzo dostanie boosta od Mercy – dobrze to widać jak się ogląda streamy graczy GM i top 500

          • To combo jest zbyt proste i daje zbyt dobry efekt. Praktycznie nie da się tego skontrowac a i bardzo łatwo skontrowac nieliczne kontry (boost albo granat any).
            Nawet combo grav – genji jest dla mnie op ale zawsze możesz się bronić atakując

  • blizzard jest tu bardzo niekonsekwentny a wrecz wybiórczy. Robią co chcą i nagle gra zmienia sie a stare nawyki trzeba zmienic na całkiem inne. Patrz symmetra, inaczej trzeba z nia grac przez rzucanie wiezyczek czy jej ulta. Hanzo raz nerfia, raz zmieniaja a teraz znow nerfia w wybiorczy sposób. Jacyś idioci tam pracują. Nic dziwnego, że overwatch traci popularność a ludzie odchodzą do innych tytułów. Zamiast rozbudować gre i interfejs, statystyki, nowe mapy i postaci z aimem, to ruszają coś co nie jest zepsute.

    • Od dawna byłem zdania że blizz jest zwyczajnie tępy jeśli chodzi o reworki, buffy i nerfy. Wprowadzają cis ewidentnie OP, zostawiają albo nerfią trochę i dalej zostaje OP (Hanzo, junk), niepotrzebnie zmieniają (sombra), zamiast zrobić coś, ci chcą i z czym zgadzają się gracze i coś co wprowadziło by odpowiedni balans postaci (znowu sombra) to robią po swojemu i to przeważnie źle.
      FUCK LOGIC
      W takich grach powinno się słuchać graczy, bo licząc setki tysięcy ogranych godzin, wiedzą lepiej i często precyzyjnie podpowiadają. No ale blizz to blizz.

      • Ekhem jakbyś chcał wiedzieć problemy z balnsem w ow zaczeły się w momencie gdy blizz zaczął się słuchać graczy i prosów wszystko zaczeło się od reworku łaski który był wymuszony teraz nieraz się słyszy od mercymainów np samego rocka że zabili fun z gry postacią obwiniają blizza za swone własne pomysły to nie blizz psuje gre ale to community ją niszczy

        • Nie chodzi mi o płacz tej części społeczności która mówi że ma coś być i już, cos na miare 5-latkow lecz tej która mówi co można zmienić i jak (na przykladzie sombry). Co do mercy zawsze chciałem jej starego ulta bo to było super i specyficzne dla niej. Dodałbym tylko casting time. Jeżeli po team killu cały team nie może zabić nadlatujacej i castujacej 1-1,25 sec łaski to nie ona jest op tylko team niedojebany.
          Co do słuchaj ja społeczności to blizz nigdy nie słuchal jednych i drugich tylko tych co najgłośniej krzyczą zamiast solidnych argumentów

  • Nie wiedziałem, że Smoczy Strzał mógł być wzmacniany. Od początku myślałem, że żadna superzdolność nie może być wzmacniana. Nie mówcie, że inne potrafią być.

  • To akurat myślę, że zmieni, przynajmniej mam takie wrażenie. Wystarczy boost od Łaski i smok przechodzi przez trans Zenyatty, teraz to się zmieni chociaż dalej może cała drużyna strzelać w grava i może wtedy uda się jakoś tym smokiem kogoś zabić

      • Ult hanzo plus boost od mercy i spokojnie robisz combo z zaryą. Mogą użyć transcendencji a i tak padną. Znaczy do teraz o ile ten nerf to nie bug

  • Takie pytanie z innej beczki, widziałem że Doomfist może anulować rakietowy cios podczas jego ładowania tylko nie wiem jak.

  • Pieprzony Blizzard znowu to robi, daje z dupy nerfy tylko po to aby zatkać gębę tym co narzekają na obecnego Hanzo i mieć argument typu „Hanzo ostatnio dostał nerfa ale będziemy się mu jeszcze przyglądać” i przez kolejne 3 miesiące nic nie zrobią o ile w ogóle.
    Ten nerf ulta będzie praktycznie niedostrzegalny dla graczy. Zamiast skupić się na strzale burzowej czy hitboxach albo obrażeniach obecnego Hanzo, to Ci tak jak w przypadku Junkrata będą srać byle czym. W gry Blizzarda gram od ponad 20 lat i to co robi ta firma w ostatnich 5 latach to jest tragedia, to jak oni prowadzą gry zwłaszcza w kwestii balansu, to co widzimy w Overwatch ma miejsce też w Hearthstone gdzie skillowej gry można tam szukać niczym igły w stogu siana, to samo było z Diablo 3 jakie w trakcie premiery zupełnie balansu nie miało a po 5 latach nawet nie są w stanie odpowiednio zaprojektować głebokich riftów gdzie 60% z nich często jest niegrywalne i trzeba restartować grę i szukać takiego który do czegoś się nadaje. W Overwatch mamy coraz więcej postaci jakie zupełnie nie mają balansu w natłoku tych bardziej przewalonych znikają gdzieś te jakie mają również swoje mankamenty. Ale Blizzard totalnie nie ma pojęcia w jakim kierunku kierować zmiany, robią to nieudolnie i tylko pogarszają obecny stan rzeczy a takie newsy jak te w przypadku obecnych problemów z Hanzo doprowadzają mnie do szewskiej pasji ! aż ma się ochotę walnąć w stół i powiedzieć dosyć tym ludziom.

    • W sumie fakt. Ale potrafią szybko nerfić. Przykładowo Łaskę dość szybko znerfili po wcześniejszym „reworku” serią nerfów do stanu obecnego gdzie jej podstawowa zdolność „wskrzeszanie” jest na granicy używalności podczas gry w ataku. A niektórzy nadal twierdzą, że jest OP i używają jej jak papieru toaletowego w swoich „argumentach” Ale fakt Hanzo jest OP.

      • Jeśli chodzi o rifty w D3, to jest naprawdę dużo „pustych” riftów. Gracze już od dawna prosili o większe natężenie mobków na riftach, ale nadal jest z tym problem.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ