Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » xQc: Overwatch jest obecnie w najgorszym stanie, w jakim był kiedykolwiek
News

xQc: Overwatch jest obecnie w najgorszym stanie, w jakim był kiedykolwiek

xQc to dość specyficzny twórca. Nie można jednak napisać, że boi się mówić co myśli.


xQc to jeden z najpopularniejszych i jednocześnie najbardziej kontrowersyjnych twórców Overwatch. Streamer niejednokrotnie dosadnie informował o swoich przekonaniach.

Teraz ponownie zabiera głos w sprawie stanu Overwatch i co ciekawe, nie dotyczy to bezpośrednio blokady 2-2-2.

xQc o stanie Overwatch

xQc uważa, że Overwatch stał się głównie grą barier. Według niego Sigma jest gwoździem do trumny dla wszelkich taktyk, które przewidują atakowanie przeciwników gdzieś z boku, czy od tyłu.

Ostatnio wiele mówi się właśnie o barierach i tym, że blokada ról trochę w tym wszystkim pomogła. Natomiast wygląda to trochę tak, że nie ważne co zrobi Blizzard – i tak będzie źle.

Niebiescy naprawdę mają trudny orzech do zgryzienia. Z każdą ich decyzją pojawia się masę negatywnych emocji i opinii. Overwatch ostatnio jest na ustach wielu osób ze względu na swoje decyzje odnośnie Overwatch League, zabijania lokalnych turniejów, blokady ról, czy właśnie tarczy nowego bohatera. Pytanie, czy BlizzCon będzie potrafił to wszystko przyćmić.

Zgadzacie się z tym?

28 komentarzy

Dodaj komentarz

    • btw. xqc mówi tak szybko i tak niewyraźnie że nic od niego nie zrozumiałam prócz „worse on paper”.

  • Mi się jak na razie podoba. Jak mi się coś nie podoba (ostatni skin do fernando w bp w paladins) to ignoruję, a jak się nie da to nie gram. Głosuje swoim czasem i portfelem, więc jeżeli nie będę w coś grać, to dam jasny znak, że mi się nie podoba/gra nie dorównuje innej. Nikt mnie do grania np. W fortnite lub battlefielda nie zmusza, więc skoro mi się fortnite nie podoba A bf mnie nie zaciekawił, nie zrzędzę jak zle jest, tylko nie gram.

    • Mądrze napisane! Zgadzam się w 100%. Niestety dla wielu narzekanie jest celem samym w sobie i tylko powody sobie co jakiś czas zmieniają.

  • Nieważne jaka jest meta, i tak wszyscy będą narzekali. Ja staram się znaleźć jej dobrą stronę. Z resztą i tak bardzo podoba mi się blokada ról. Kiedyś 2-2-2 na qp to była rzadkość, a tylko na takich grach dobrze się bawiłem. Teraz jest tak co grę! Koniec latania za apteczkami. Zawsze 2 healerów.

    • I 2 tanków, a jak chcesz grać dps to wystarczy że wybierzesz odpowiednią kolejkę i trochę poczekasz.
      PS: Nie kompozycja z 3-4 dps-ami + co najmniej jeden lekarz z tankiem też spoko.

      • Ja uważam że najlepsze co może być to 2-2-2, zwyczajnie tarcze są za silne, czasem jak sobie przypomnę gdy nie było tyle op tarcz grało się 2-2-2, to były czasy ;D

  • Bariery są lekko problematyczne ale ov idzie w dobrym kierunku.
    Kilka revorków , nowa postać wystarczą

  • Rany niektórzy to zawsze będą narzekać. Serio ileż można. Najpierw narzekanie na Mercy po reworku. Potem narzekanie na Goats. Narzekanie na halt-hook że nudne. Narzekanie na Sigmę. Może to po prostu gra ludziom nie odpowiada? Może czas to zrozumieć i pójść grać w co innego. Inna sprawa że XQC to main tanków i wcześniej nie grał dpsami bo by mu spadała ranga. Teraz przez błąd systemu jego ranga dps jest bardzo zboostowana. Co może oznaczać że gra mu się ciężej, nie ogarnął jeszcze co i jak, więc narzeka. Imo wezmę Sigmę nad dominację 3-3.

    • Nie ma nic gorszego niż wiecznie narzekający ludzie, mogliby sobie znaleźć jakieś ciekawsze zajęcie niż tylko jęczeć: łeee blokada ról jest głupia, nowy bohater też. Nienawidzę takiego typu gracza.

  • Przez kilka meczy po wprowadzeniu 2-2-2 byłem w szoku jak wiele barier mogą postawić 2 tanki i ile leczenia dają 2 lekarze. Dopiero wtedy zrozumiałem że taki problem istnieje, a teraz po wprowadzeniu blokady gdzie zawsze będzie 2 tanków którzy mogą stawiać bariery i 2 lekarzy co ich leczą, tylko pogłębia problem… chyba czas na nerfy barier albo przywrócenie mechaniki Symmetry że ppm penetrują bariery.

    • Tak, bariery są krótko mówiąc przewalone, aż się dziwie, że dopiero po premierze sigmy ludzie zaczęli to zauważać, wcześniej nawet sama orisa była problematyczna bo na zwykłych grach nikt w tę tarczę nie strzela

      • Zaczęli to zauważać bo to już czwarty bohater z możliwością osłony dla drużyny i to naprawdę jest problem bo praktycznie którego tanka nie weźmiesz – tarcza albo inny sposób pozbycia się obrażeń. To naprawdę denerwuje. Jestem mainem Żniwiarza i kolejna tarcza przez którą muszę przejść nie napawa mnie optymizmem ani Łaski za moimi plecami.

        • Ja jakbym balansował te grę wprowadził bym coś takiego: jeżeli jest 2 tanków z tarczami np Orisa Sigma to dostają debuff na swoje tarcze czyli otrzymują więcej dmg w tarczę coś w rodzaju kulki Zena , a jak jest jeden tank tarcza to bez zmian. Pozdrawiam

  • Moim zdaniem Blizzard idzie w dobrym kierunku, ale potrzebuje jeszcze dużo czasu. Bariera Sigmy jest problemem tylko grana jako drugi shield, co znaczy że nasi przeciwnicy tracą: Bańki/DMG/Grawiton Zarii, Hak Roadhoga, Matrix DVy, Pole Minowe/Przeżywalność/Robienie miejsca Burzyciela. Wiecie co łączy bańki Zarii, Hak Roadhoga i Matrix Dvy? Są umiejętnościami które mogą ratować przed flankerami. Tak jak bariera Sigmy. Bariera robi to lepiej, ale tracimy przez to wiele innych możliwości które mielibyśmy z innymi tankami.

    Jeśli bariery są problemem, mamy w grze postacie z dużymi obrażeniami które sobie z nimi poradzą. Overwatch w zamyśle miał polegać na kontrowaniu kompozycji przeciwnika

  • MÓWIŁEM Że Shitgma jest broken, to się kłócą a to dopiero początek. Trąbiłem o tym że jest za dużo tarcz od dawna też się kłócili, jak xQc powie to zaraz będą się wszyscy zgadzać, poczekamy rok zrobią coś z tym, a ja od dawna mam 3 pomysły które mogłyby rozwiązać problem skoro blizzard ma serwer testowy mógłby sprawdzić nawet kontrowersyjne rozwiązania a najwyżej nie wsadzić ich do gry tylko zrezygnować .
    1) Zwiększyć zadawane obrażenia w tarcze dps’ami
    lub 2 rozwiązanie Orisie wydłużyć cooldown o 1-3 sek (myślę że 2) Rein- tu chyba bym zostawił jak jest , Shitgma- gdy temu pajacowi zbiją tarcze a nie on ją sam schowa to dostaje mega długi cooldown co w przypadku tego śmiecia spowodowałoby że byłby hard to master bo trzeba by było myśleć o tej tarczy a nie po 7 sek od zbicia masz jakieś 800-900 tarczy.
    3) jeśli już chcą tak silne tarcze, to drastycznie zmniejszyć większości tanków zadawane obrażenia bo powód goats był prosty, lepszy stosunek przeżywalności do zadawanych obrażeń. Miłej niedzieli :)

  • Sigma powinien zwyczajnie dostać 1-2s cooldownu na tarczę po usunięciu jej przez Sigmę, a jakieś 7 przy zestrzeleniu przez gracza, bo w tym momencie to działa jak matrix D.Vy coś się dzieje pyk tarcza i jesteśmy w domu. Orisa to samo albo zwiększyć CD albo osłabić HP tarczy. Ale porządnie, nie o 1 sekundę czy 50 hp. Blizzard jest zdecydowanie za wolny jeśli chodzi o doprowadzanie gry do porządku, zamiast raz dać -150 czegokolwiek to dadzą 3 razy -50.

  • Ja mam obecnie jeden problem z Overwatch teraz… 10 minut czekania na mecz jako Dps! Rozumiem jakby było to 5 minut, ale dziesięć? To tyle trwa Dm. Coś mi się zdaję, że teraz przerzucę się na Wieprza Tanka oraz czasem na Supporta, jeśli chodzi o Rankedy…A Dps będę grywał na szybkiej ;p Na całe szczęście nigdy nie byłem fanem rankedów, no ale zawsze grałem by mieć trochę punktów…No ale grałem, jako dps, więc narazie z Overwatch jestem na minus…

  • xQc sie na Blizzarda obrazil i teraz hejtuje wszystko cokolwiek by sie w OW nie dzialo. Dla mnie juz dawno stracil wiarygodnosc.

  • Ludzie mają już dosyć PVE, bo tak to wygląda jak całą grę napierdala się w bariery zamiast w inne cele.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ