Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Zbieracie heady Żniwiarzem? Nic dziwnego, jego hitbox jest… Zepsuty!
News

Zbieracie heady Żniwiarzem? Nic dziwnego, jego hitbox jest… Zepsuty!

Podczas, gdy wiele osób zwraca uwagę na dziwaczny hitbox Hanzo, inny bohater też wydaje się mieć ten problem.


Społeczność już się przyzwyczaiła do tego, że łuk Hanzo zasłania jego głowę. Tymczasem Żniwiarz najwyraźniej ma tak dużą głowę, że ta wychodzi poza kaptur.

Strzelacie obok i bum, idealnie w głowę!

Problemy z hitboxami są praktycznie od początku

Hitboxy w Overwatch od zawsze miały jakieś problemy. Co kilka aktualizacji jakaś postać nagle zasłaniała sobie głowę, nogę, albo inną część ciała. To trochę taka zabawa w to, co gracze wyłapią, a czego nie. Sprawa dość zagadkowa, bo wydawałoby się, że hitboxy trzeba dostosować jedynie przy nowych bohaterach, a tu proszę – stary, dobry Żniwiarz też załapał się na problem.

Zauważyliście, żeby ktoś jeszcze miał takie bugi?

21 komentarzy

Dodaj komentarz

    • I tak już jest op gównem wybuffowanym bez potrzeby.
      PS:I nie próbujcie mnie tu argumentować, bo śmigałem sobie nim długo przed tą całą masakrą z buffami….

      • Po części się zgadza, zniwiarz był na swoim miejscu, nie wiem po co te buffy byly( niektóre ) niektore postacie bardziej potrzebowały zmian.

  • Społeczność: Halo? Blizzard? Grę naprawcie w końcu już dwa lata po premierze a błędy nie znikają.

    Blizzard: Chuj kurwa wincyj eszportu!!!11

    Autentycznie mam czasem wrażenie że ta gra powinna mieć dopisek Early Acces xd

    • A ja, że ludzie pieprzą bez namysłu i nie ważne jak duży palec pod nos podstawisz i tak upierdolą całą rękę. Hitbox postaci od premiery gry wystawał poza kontury. Jest to normalne bo w systemie jest rejestrowany jako grupa prostokątów osadzonych na postaci. Od czasu do czasu hitboxy się zmieniają i bynajmniej nie tylko w Overwatchu. Co nie znaczy, że gra nie jest naprawiana i usprawniana. Obecnie mamy etap przerwy między sezonami ligi dlatego właśnie teraz wleciał Torb na warsztaty. A twoje wincyj eszportu to między innymi budżet na naprawianie tej gry. Jakoś mało mnie rusza reaper – postrach tanków z golda. Jak ktoś płacze, że reaper ma źle to niech najpierw spojrzy jak łatwo jemu HS siadają na innych postaciach :3

      • Postrach tanków z golda, nie wiem stary skończyłem sezon 11 jako jedyny w topce reaper main i chciałbym żeby problem został naprawiony i skupiono się nad nim tak jak nad każdym innym problemem na każdej postaci. Jak łatwo jemu Hs siadają ? No jak stoisz dalej niż 5 metrów to całe 50 dmg. Huuuuuuge.

        • Kolega tak na serio ?
          „Jak łatwo jemu Hs siadają ? No jak stoisz dalej niż 5 metrów to całe 50 dmg. Huuuuuuge.”
          Podajesz abstrakcyjny argument bez pokrycia jakimkolwiek sensem i wydaje Ci sie, że pokłony polecą bo top500 wbiłeś ?
          Wielu debili już spotkałem, ale cechujesz się tą niezwykłą umiejętnością pieprzenia bez namysłu o której wyżej wpominałem, że aż nie mogę nie odpisać. W top500 stoisz sobie 50 metrów od celu jako reaper i nawalasz sobie spokojnie ? Dobrze wiesz, o jakiej sytuacji mówię, czyli o momencie walki w zwarciu na małym dystansie, gdzie ewidentnie celujesz w korpus, a celownik nagle zaczyna na zcerwono migać. Jeśli stoisz dosłownie twarzą w twarz okej. Wtedy życie szybko leci tak samo jak z Hogiem i Torbem. Ale te postacie mają tak łatwy HS ratio że nawet celować w głowę nie trzeba specjalnie. Więc swoje dziecinne zapytanie „jak łatwo mu HS siadają” zatrzymaj dla siebie. Jak rozpoczynasz dyskusję, wysil się na sensowny argument.
          Ja też bardzo bym chciał, żeby problemy zostały naprawione. Np problem z hakiem hoga. Taki mój main. A hak mi się teleportuje z powrotem do mnie nawet jak o cel zaczepię. Problem z Shatterem Reina. Też taki mój main. Problemów w tej grze jest wiele do naprawienia i wybacz, ale są pewne priorytety. A już od roku wysłuchuję, jak ludzie narzekają, że tamto źle, tamto nie tak. Hitboxy do dzisiaj nie są naprawione. Gdyby postacie miały taki hitbox jaki zaznacza kontur to powodzenia w trafianiu wdowy albo mercy. Już od miesięcy hitboxy głowy są większe, wystarczy wejść, ustawić sobie kropkę jako celownik na wdowie i zobaczyć jak wysoko można podnieść celownik a i tak HS wejdzie. Było tak samo wiele na reddicie tematów i jakoś nagle ucichło. Od 2 miesięcy ludzie grają ze zwiększonymi hitboxem i nie słyszę narzekań. Chodzi o to, że jak każdy będzie się o inne upominał w przeświadczeniu, że jego problem w grze jest największy to nigdy ta gra do niczego nie dojdzie. A już na pewno jeśli będzie padała krytyka na Esport w grze która od początku w tym celu szła. Kurde kupiłem buty ale tylko chodzić się w nich da. No błagam.

          • Abstrakcyjny argument? Kolega chyba do końca nie wie co to słowo znaczy. Naprawdę musiałem tu przytaczać dmg innych hitscanów i porównywać go z dystansem? Mam gdzieś Twoje pokłony człowieku, najzwyczajniej w świecie się śmieje z komenatrzy ” postrach golda” to tylko świadczy jakie masz pojęcie o grze, a raczej o ludziach bo zadna z tych postaci nie jest beznadziejna tylko graczom brakuje umiejetnosci i gamesensa. W dodatku po kilku zdaniach nazywasz mnie debilem który pieprzy bez namysłu? To tylko pokazuje jakim ignorantem jesteś. Ewidentnie celujesz w korpus a trafia w głowe? – to się nazywa recoil. A nie błąd z hitboxem. Kolejna sprawa ” dziecinne zapytanie ” To nie jest zapytanie, to jest przytoczenie twoich słów których już najwidoczniej nie pamiętasz, i ktoś mi mówi o pieprzeniu bez namysłu, reaaallyy ? Więc według Ciebie większy priorytet ma hook który działa niemalże bez zarzutów nizeli mocno zawyzony hitscan,? Widać od razu jakim sortem gracza jesteś. Pracowano nad nim bardzo długo i przeszedł długie zmiany, gdy przeciwnik przetnie trajektorie hooka o przedmiot to Ci go po prostu wraca ale zapewne zawsze myślisz ze gra jest kiepska. Shatter to juz w ogole najswiezsza sprawa ktora reworkowali, jak juz mainujesz reina to predzej moznaby sie skupic na jego zbugowanej szarzy ktorą zabiera ludzi przylegających na jego plecach, ale po co o tym wspominać skoro, przeciez to pomaga. Ogólnie to bardzo chciałeś zabłysnąć i kompletna porażka. Nie masz co błagać, jestem bezwględny.

          • „Nie masz co błagać, jestem bezwzględny” Ciekawy z Ciebie sort człowieka. Ego sobie zmniejsz.

            „Abstrakcyjny argument? Kolega chyba do końca nie wie co to słowo znaczy. Naprawdę musiałem tu przytaczać dmg innych hitscanów i porównywać go z dystansem?”

            1. pogląd, twierdzenie słabo związane z rzeczywistością, nieoparte na faktach; Zgodnie z objaśnieniem przytaczasz idiotyczny przykład opadu dmg przy zwiększaniu się odległości od celu. Słabo związane jest to z rzeczywistością bo jakoś nie wierzę, żeby Reaper z top500 oddalał się od celu zamiast utrzymywać bliski kontakt. Gdybyś zaczął porównywać opad jego dmg z innymi hitscanami to bym Cię wyśmiał jeszcze bardziej bo co za idiota porównuje Cree czy Soldiera do Reapera kiedy dobrze wiemy, ze te postacie mają kompletnie inne role w grze… więc może dobrze, że nie porównałeś.

            „Mam gdzieś Twoje pokłony człowieku, najzwyczajniej w świecie się śmieje z komenatrzy ” postrach golda” to tylko świadczy jakie masz pojęcie o grze, a raczej o ludziach bo zadna z tych postaci nie jest beznadziejna tylko graczom brakuje umiejetnosci i gamesensa.”

            Mmmmm napisałem sobie „postrach tanków z golda” bo jest to memiczne określenie tego jaką obecnie rolę zajmuje Reaper ? Im niżej w ranking tym więcej reaperów i zwykle jak tylko w niskich rangach widzą tanka to jest „Mine, Mine, Mine, Mine, Mine” ? :3 A ty z dowcipu zarzucasz mi, swoją wielką dedukcję tego co ja wiem o tej grze i jakie mam o niej pojęcie ? :3

            ” Ewidentnie celujesz w korpus a trafia w głowe? – to się nazywa recoil. A nie błąd z hitboxem.”

            Recoil to jest odrzut. I bynajmniej nie ma go Reaper. Reaper ma Spread. Czyli rozrzut. Dla pewności zilustruję Ci to: Odrzut =/= Rozrzut :3 Co do samego twierdzenia nie wiem czy mi udowodnisz, że ja powiedziałem kiedykolwiek, że reaper ma na swojej broni błąd z hitboxem. Powiedziałem, że łatwo mu siadają HS właśnie dzięki rozrzutowi. Pamiętaj rozrzut nie odrzut :3 No faktycznie przytaczasz mi słowa których nie „pamiętam” :3 To ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem :3 reaaallyy ? :3

            „Więc według Ciebie większy priorytet ma hook który działa niemalże bez zarzutów nizeli mocno zawyzony hitscan,?”

            Tak ma większy priorytet. Hak nie działa od 2 tygodni ponad prawidłowo. Mimo, że masz animację trafienia, dźwięk oraz marker na celowniku hak po prostu do Ciebie wraca nie ma, żadnego przerwania trajektorii idioto. Nie mówię tu o Hook 3.0. Nie ucz mnie o tym jakie reworki miał mój main o którym najwidoczniej nie masz zielonego pojęcia skoro nawet nie wiesz, że taki błąd występuje obecnie w grze. Ale jestem przecież tylko „tym typem gracza co myśli, że gra jest kiepska” :3 Uwielbiam takich przemądrzałych psychologów jak ty co im się wydaje, że każdego na wylot przejrzeli.
            Ma większy priorytet niż lekko zwiększony hitbox głowy na Reaperze postaci dla mnie memicznej, przez jego niskie pick ratio.
            A co do Reina jeszcze nigdy mi się to nie trafiło :3 ale skoro tak Cię to denerwuje to z radością wyczekam takiego momentu :3

            No jesteś bezwzględny :3 Bezwzględny dureń :3

  • A jak pisałem na forum blizzarda, że zrypali to mi inni gracze odpisali, że mi się wydaje. No to proszę. A ja przestałem nim grać. Tak samo Sombra ma zrypanego ulta, ale to inna opowieść.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ