Zmiany doświadczenia i inne poprawki na PST
Na Publicznym Serwerze Testowym możemy spodziewać się jeszcze wielu zmian przed wydaniem oficjalnej aktualizacji. Twórcy zmienili model testów i od teraz będzie pojawiało się więcej drastycznych zmian, ale nie wszystkie pojawią się w oficjalnym wydaniu. Jakiś czas temu poza zmianami w doświadczeniu, które powinny wszystkich ucieszyć, pojawiły się drobne inne poprawki. Zmiany w doświadczeniu mają na celu zniwelowanie przepaści między pozostałymi poziomami, a tymi początkowymi. Wielu graczy czuło się niesprawiedliwie, gdy podczas wydarzenia posiadają 50 poziom, natomiast inni gracze planowali uzyskanie 100 poziomu w celu szybszego otrzymywania skrzynek. Doświadczenie i naprawa błędów Dokonano kilku zmian dotyczących ilości doświadczenia potrzebnego do zdobycia kolejnego poziomu:- W przypadku poziomów pomiędzy 1 a 13 ilość potrzebnego doświadczenia pozostaje bez zmian;
- Ilość potrzebnego doświadczenia do osiągnięcia kolejnego poziomu pomiędzy 14 a 100 została nieznacznie obniżona;
- Największa zmiana dotyczy kolejnych poziomów - aby osiągnąć każdy poziom po 100 potrzebujemy zdobyć 20.000 punktów doświadczenia – jest to stała liczba i nie będzie już resetowana po każdym awansie – wcześniej było to 22.000 punktów.
- Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał Klientowi Overwatcha prawidłowe zamknięcie. Błąd ten powodował, że aplikacja Battle.net myślała, że gra cały czas pracuje.
- Naprawiono błąd, uniemożliwiający graczom zaliczenie pochwały dotyczącej najwięcej wyleczonych obrażeń.
- Czwarta kolumna listy znajomych teraz wyświetlana jest poprawnie.
- Naprawiono błąd który powodował, że bot McCree wpadał do studni na Ilios podczas używania Przewrotu Bojowego (Combat Roll)
- Naprawiono błąd, który mógł powodować nieskończony Overtime na mapach Szturmu.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że mecze rozpoczynały się mimo iż połączonych było jedynie 11 graczy.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pojawianie się statystyk dotyczących leczenia Any na stronie profilu kariery.
- Błąd, uniemożliwiający uruchomienie niektórych linii dialogowych Smugi (Tracer) podczas gdy była wyposażona w skórkę Punkówa (Punk) został naprawiony
- Naprawiono błąd na mapie Gibraltar, który pozwalał graczom na dosięgnięcie wysokiego punktu blisko ostatecznego celu.








