Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Zmiany w ocenie umiejętności, ograniczenie wyboru bohaterów, nowa bohaterka a skrzynie
News

Zmiany w ocenie umiejętności, ograniczenie wyboru bohaterów, nowa bohaterka a skrzynie

Przez ostatni czas zebrało się kilka wypowiedzi pracowników Blizzarda, dlatego przygotowaliśmy nowe zestawienie.

Jeff Kaplan i Lylirra poruszają tematy związane z oceną umiejętności, trybu wysokiej przepustowości, ograniczenia wyboru bohaterów, a także nowej bohaterki i skrzyń z łupami. Oddział odpowiedzialny za polską lokalizacje czeka na wasze opinie!

Problem w ocenie umiejętności

[blizzardquote]Prawdopodobnie udało się nam odkyć źródło problemów w ocenie umiejętności graczy w trybie rywalizacji. Aktualizacja jest już dostępna na PC, na konsolach pojawi się nieco później.

  • Poprzednie zmiany w zależności od opinii społeczności mogą zostać wycofane.
  • Jeżeli drużyny będą wyrównane i przegrasz, to będziesz mniej tracił.
  • Różnice między poziomem umiejętności zespołów powinny być mniejsze, ale może wydłużyć to czas kolejek.
  • Większe zmiany pojawią się w przyszłych sezonach.

[/blizzardquote]

Tryb wysokiej przepustowości

[blizzardquote]Cały czas ulepszamy opcję wysokiej przepustowości w grach niestandardowych. Doceniamy to, że są osoby, kótre chcą nam pomóc w jej udoskonaleniu i dzielą się opiniami.

Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem problemów, które dotyczą graczy w Korei i Ameryce Południowej. Ustalenie problemów będzie kolejnym krokiem, aby przybliżyć nas do ulepszenia tej usługi.

Jeżeli jesteś fanem tego rozwiązania możesz nam pomóc grając w trybie wysokiej przepustowości w grach niestandardowych.[/blizzardquote]

Ograniczenie wyboru bohaterów

[blizzardquote]Jeśli już widzieliście informacje o aktualizacji wprowadzonej na PST, to zapewne zauważyliście, że eksperymentujemy z ograniczeniem wyboru bohaterów w Rywalizacji. Jest to oczywiście poważna zmiana, która wywoła wiele dyskusji, więc chcielibyśmy poświęcić chwilę i opowiedzieć wam, skąd się wziął taki pomysł i dlaczego rozważamy taką ewentualność.

Po co ograniczać wybór bohaterów?
Pomysł ograniczenia wyboru bohaterów był omawiany niemal od początku prac nad Overwatch i wzbudzał trochę kontrowersji. Zawsze zależało nam, aby gracze mieli niezależnie od składu dowolność wyboru bohatera, ponieważ umożliwiało to stosowanie przeróżnych strategii i skutkowało bardzo nietypowymi starciami drużyn.

Nie przeszkadza to w Szybkiej grze, gdzie atmosfera jest nieco luźniejsza. Jednak naszym zdaniem formowanie drużyn z tych samych bohaterów w Rywalizacji zaczyna być szkodliwe i wywołuje nie najlepsze odczucia u graczy. Przykładowo: na mapach typu „Szturm” i hybrydowych zaobserwowaliśmy dobrze zorganizowane ekipy, które wykorzystywały zestawy bohaterów do zajmowania pierwszego punktu w taki sposób, aby obrońcy nie mogli temu zapobiec. Widywaliśmy również graczy używających określonych zestawów bohaterów, aby wyprowadzać przeciwników z równowagi lub przedłużać dogrywki w nieskończoność (to tylko wybrane przykłady strategii). Chociaż coś takiego jest oczywiście możliwe we wszystkich trybach, wyższa stawka w Rywalizacji sprawiła, że tego typu taktyki zaczęły być używane zbyt często.

Ostatecznie zaczęliśmy przychylać się do opinii wielu członków naszej społeczności i doszliśmy do wniosku, że nadużywanie zestawów bohaterów psuje zabawę graczom w Rywalizacji.

Co dalej?
Kiedy ustalamy, że jakiś element systemu nie działa jak należy, staramy się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie. Na szczęście w tym przypadku zmiana nie wymagała skomplikowanych zabiegów, więc obecnie na PST testujemy mechanikę dla meczów w trybie Rywalizacji, polegającą na tym, że każdy z bohaterów może zostać wybrany tylko raz do składu każdej z drużyn. Jeśli dzięki tej zmianie uda się rozwiązać opisywany problem tak jak przewidujemy, po zakończeniu testów publicznych zostanie ona wprowadzona w najbliższych aktualizacjach na PC, PS4 i Xbox One. W przeciwnym razie wstrzymamy się z jej wprowadzeniem i poszukamy innych rozwiązań.
[/blizzardquote]

Ankieta na temat tłumaczenia

Oddział odpowiedzialny za polską lokalizację oczekuje waszych opinii. Ankietę można znaleźć tutaj.

[blizzardquote]Witajcie, agenci! Po pierwsze, chcielibyśmy wam gorąco podziękować za grę w Overwatch. Mamy nadzieję, że świetnie się bawicie.

Podobnie jak w przypadku innych produkcji Blizzarda, bardzo ważne dla nas jest zapewnienie jak najlepszych wrażeń z gry w waszym ojczystym języku.

Dlatego prosimy was, abyście jeszcze raz zareagowali na nasze wezwanie i odpowiedzieli na parę pytań o lokalizację gry. Z góry dziękujemy!

————————-

Mamy jeszcze dwa pytania dotyczące jakości lokalizacji Overwatch. Kliknij jeden z dwóch poniższych odnośników, aby przejść do odpowiednich wątków. Bardzo dziękujemy za wszystkie opinie.

[/blizzardquote]

Nowa bohaterka a skrzynki z łupami

[blizzardquote]Ujawniliśmy już, że niedługo wprowadzimy do Overwatch nową bohaterkę o imieniu Ana, a niektórzy z was planują się pewnie przygotować na tę okazję przez gromadzenie skrzynek z łupami lub wstrzymywanie się z otwieraniem już posiadanych.

Przypominamy więc o ważnej kwestii: zawartość skrzynek z łupami jest generowana w chwili ich zdobycia lub kupienia, a NIE w chwili otwarcia.

Oznacza to, że wszelkie skrzynki z łupami, które zdobędziecie lub kupicie teraz lub w dowolnej chwili przed wprowadzeniem Any do gry, nie będą mogły zawierać związanych z nią przedmiotów. Skórki, graffiti, kwestie, emotki i inne elementy dla Any będzie można zdobyć jedynie ze skrzynek z łupami zdobytych lub kupionych po jej wprowadzeniu do aktualnej wersji gry na konkretną platformę sprzętową. Zasada ta będzie aktualna również w przyszłych aktualizacjach zawartości gry.

Mamy nadzieję, że ta informacja wam się przyda![/blizzardquote]

4 komentarze

Dodaj komentarz

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ