Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Będą zmiany Rialto w niedalekiej przyszłości!
News

Będą zmiany Rialto w niedalekiej przyszłości!

Blizzard postanowił zabrać głos w sprawie Rialto.


Okazało się, że zarzuty graczy odnośnie słabego balansu mają potwierdzenie w rzeczywistości. Blizzard wielokrotnie powtarzał, że zawsze dąży do szans 50/50. Tymczasem na Rialto atakujący wygrywają w zaledwie 42% przypadków.

Mamy pewne kluczowe zmiany, które możemy wprowadzić. Przyglądaliśmy się sprawie w zeszłym i w tym tygodniu. Nie jest idealnie, jednak nie jest też tragicznie.

W takim razie możemy się spodziewać zmian na mapie.

Macie jakieś pomysły na zmiany na tej mapce?

51 komentarzy

Dodaj komentarz

  • stop stop stop wait a minute ja grałem na tej mapie tak na oko z 15 meczy a połowa to była atak no tak 7-8 i wszystkie jak sie nie myle były wygraną ja częsciej przegrywam na obronie lol

  • Cała mapa jest fatalnie zaprojektowana dla flankerów. Jedynie pierwsza faza daje im więcej możliwości. Osobiście jako gracz dps mam jednego must picka na tą mapę, czyli Fara, to właściwie jedyna postać która ma bardzo duże możliwości ofensywne na tej mapie. Zrzucanie do wody, przelatywanie nad budynkami, ucieczka w miejsce niedostępne dla przeciwników co pozwala łatwo unikać zagrożenia. Moim zdaniem powinni zrobić nieco więcej przejść, tak by flankerzy mieli więcej możliwości i nie byli tak łatwo przewidywalni.

    • Nie wiem, ja tam nie mam z tą mapą problemów zawsze jest jakaś droga, najgorzej jest już leży samym finishu payloada, może są przejścia ale za bardzo oczywiste oraz tak +- w środku na tej przystani czy czymś takim

  • Jest tyle do roboty w OW. Lore zdycha, niektóre eventy kuleją i stają się niemiłosiernie nudne, bugi i spaprane hitboxy… a oni zajmują się najmniej istotnymi pierdółkami?! Blizz mnie ostro wyruchał, teraz muszę zapalić, ale nie dlatego, że było mi tak dobrze…

    • Większość eventow kuleje, balans ssie, zgadza się, nie palę ale zrobię wyjątek, mogę zajarać z tobą?

        • Hahahahahahahahaha, gram od 3 lat i mogę powiedzieć to co teraz jest to śmiech na sali.. bastion z tarczą był lepszy

          • Pfffffff zobacz sobie 1 mecz z 2016 i zobaczysz lustrzane odbicia teamów i cały czas takie same postacie.Teraz?Przykład mecze contenders granie goats comp z sombrą.Najlepszym przykładem zbalansowanej rozgrywki jest wczorajszy mecz Run away vs SKT.

    • Od dzis bede widzieal ze w grze fps 6vs6 z esportem lore i czasowe eventy ze skorkami i trybami na raz sa o wiele wazniejsze niz jakies nieistotne balansy map, gdzie tu tylko atakujacy maja 42% winratio xD

      • Na rankedzie wygrają lepsi, obie drużyny mają równe szanse. Chcesz zwykłej napierdalanki to masz ich wiele, możesz też lać na lore w OW jak interesuje cię tylko jeden aspekt tej gry. Anyway nie widzę jednak nic śmiesznego w tym, że gracz który od początku pyka w tę gierkę i obiecywano mu co innego, może mieć pretensje. Jeśli wydaje ci się, że gra zdobyła popularność jedynie dobrym gameplayem i ładną grafiką, to pozdro pfffff!!!!

        • Na rankedzie wygrywają lepsi, zwykle tak, ale jeśli mapa jest wyraźnie gorsza pod atak to trzeba ją balansować!Czemu?Bo może nie które postacie są lepsze na atak i jeśli taką postać mainujesz a wyrzuci ci taką mapkę to masz problem.I blizzard nic nie obiecywał co do lore więc mogą go dodawać ile chcą i kiedy chcą.

          • Niektóre pisze się razem a po znakach interpunkcyjnych zaczynając od dużej litery robimy spację. Poza tym istnieje coś takiego jak subiektywny, osobisty odbiór czegoś i spojrzenie na coś ze swojej perspektywy. Nazywa się to własnym punktem widzenia. Blizzard według swojego jak sam to nazwał „instynktu twórczego” stara się balansować postacie i mapy ale i tak nigdy tego złotego środka nie osiągnie. Może się zbliżyć do niego ale popełnia też błędy do których się przyznaje w przydzielanych nerfach, buffach lub zmianach które tłumaczy. Overwatch nie jest grą w której znaczenie ma sprawiedliwy balans ponieważ jest to gra drużynowa z wilkiem naciskiem na współpracę. Z płynną metą która kreuje nawet wygląd strać w OWL itd. To musi podlegać zmianą do tego wprowadzane postacie wymuszają zmiany głębsze czasem w całej grze. Ale to raczej nadal zasada papier, nożyce, kamień z okresami w których w zależności czym się gra jest fajniej lub mniej fajnie. Z drobnymi wyjątkami jak Brigitte która jest zrobiona tak a nie inaczej by wykreować inną metę aktualnie ale było już kilka takich postaci jak ona w historii gry. Tak samo mapy są robione pod postacie. Przykładem jest wypowiedź projektanta map który opisywał jak tworzy specjalne miejsca dla chomika na mapie nad którą pracuje. Czyli po wyjściu tej mapy możemy się spodziewać, że główne skrzypce będzie na niej grał chomik. Takie same sytuacje są z mapami pod flankerów, pod Farę pod tanki by prowadzić wąskimi przejściami atak pod ochroną tarczy lub otwarte albo piętrowe na których są różne kompozycje. Poza tym istnieje coś takiego jak szanowanie czyjegoś spojrzenia na coś. Jeżeli jemu brakuje pewnych rzeczy w grze które dla Ciebie nie są istotne nie znaczy to, że jego opinia jest mniej ważna. To tak całościowo pod praktycznie cały Twój profil i te wypowiedzi tutaj i nie tylko tutaj jest mój komentarz.

        • Powiedz to tym, co starali się szturmować Eichenwalde kiedy jedynym możliwym przejściem było przekroczenie głównej bramy :3

    • Hitboxy akurat w porównaniu do innych gier są dobre i to gra esportowa więc nie oczekuj od blizzarda, że będzie się głównie skupiał na lore.

      • Grałeś Doomfistem? Ostatnio jest lepiej, ale kto wie czy znowu po jakimś patchu nie będzie gorzej…
        Ile przy Winstonie robili łeb? Rak Brigitte kręcąca się jak karuzela, ślepo waląc bo i tak wejdzie?
        Nie sugeruj, że chcę aby Blizz jedynie na lore się skupił bo to był tylko jeden z przykładów.

  • Proszę i proszę, czy to server quota codziennie od rana oraz błąd na stronie w postaci niemożliwości wyświetlenia wszystkich komentarzy na iOS będzie naprawione? Oświadczam że będę to pisać pod każdym postem, do uzyskania odpowiedzi, gdy się poddam zmienię stronę oraz zacznę do tego namawiać innych użytkowników, Ps czekam już z 3 tygodnie, możemy się zjednoczyć i będziecie robić to razem ze mną?

  • stop stop stop wait a minute ja grałem na tej mapie tak na oko z 15 meczy a połowa to była atak no tak 7-8 i wszystkie jak sie nie myle były wygraną ja częsciej przegrywam na obronie lol

  • Cała mapa jest fatalnie zaprojektowana dla flankerów. Jedynie pierwsza faza daje im więcej możliwości. Osobiście jako gracz dps mam jednego must picka na tą mapę, czyli Fara, to właściwie jedyna postać która ma bardzo duże możliwości ofensywne na tej mapie. Zrzucanie do wody, przelatywanie nad budynkami, ucieczka w miejsce niedostępne dla przeciwników co pozwala łatwo unikać zagrożenia. Moim zdaniem powinni zrobić nieco więcej przejść, tak by flankerzy mieli więcej możliwości i nie byli tak łatwo przewidywalni.

    • Nie wiem, ja tam nie mam z tą mapą problemów zawsze jest jakaś droga, najgorzej jest już leży samym finishu payloada, może są przejścia ale za bardzo oczywiste oraz tak +- w środku na tej przystani czy czymś takim

  • Jest tyle do roboty w OW. Lore zdycha, niektóre eventy kuleją i stają się niemiłosiernie nudne, bugi i spaprane hitboxy… a oni zajmują się najmniej istotnymi pierdółkami?! Blizz mnie ostro wyruchał, teraz muszę zapalić, ale nie dlatego, że było mi tak dobrze…

    • Większość eventow kuleje, balans ssie, zgadza się, nie palę ale zrobię wyjątek, mogę zajarać z tobą?

        • Hahahahahahahahaha, gram od 3 lat i mogę powiedzieć to co teraz jest to śmiech na sali.. bastion z tarczą był lepszy

          • Pfffffff zobacz sobie 1 mecz z 2016 i zobaczysz lustrzane odbicia teamów i cały czas takie same postacie.Teraz?Przykład mecze contenders granie goats comp z sombrą.Najlepszym przykładem zbalansowanej rozgrywki jest wczorajszy mecz Run away vs SKT.

    • Od dzis bede widzieal ze w grze fps 6vs6 z esportem lore i czasowe eventy ze skorkami i trybami na raz sa o wiele wazniejsze niz jakies nieistotne balansy map, gdzie tu tylko atakujacy maja 42% winratio xD

      • Na rankedzie wygrają lepsi, obie drużyny mają równe szanse. Chcesz zwykłej napierdalanki to masz ich wiele, możesz też lać na lore w OW jak interesuje cię tylko jeden aspekt tej gry. Anyway nie widzę jednak nic śmiesznego w tym, że gracz który od początku pyka w tę gierkę i obiecywano mu co innego, może mieć pretensje. Jeśli wydaje ci się, że gra zdobyła popularność jedynie dobrym gameplayem i ładną grafiką, to pozdro pfffff!!!!

        • Na rankedzie wygrywają lepsi, zwykle tak, ale jeśli mapa jest wyraźnie gorsza pod atak to trzeba ją balansować!Czemu?Bo może nie które postacie są lepsze na atak i jeśli taką postać mainujesz a wyrzuci ci taką mapkę to masz problem.I blizzard nic nie obiecywał co do lore więc mogą go dodawać ile chcą i kiedy chcą.

          • Niektóre pisze się razem a po znakach interpunkcyjnych zaczynając od dużej litery robimy spację. Poza tym istnieje coś takiego jak subiektywny, osobisty odbiór czegoś i spojrzenie na coś ze swojej perspektywy. Nazywa się to własnym punktem widzenia. Blizzard według swojego jak sam to nazwał „instynktu twórczego” stara się balansować postacie i mapy ale i tak nigdy tego złotego środka nie osiągnie. Może się zbliżyć do niego ale popełnia też błędy do których się przyznaje w przydzielanych nerfach, buffach lub zmianach które tłumaczy. Overwatch nie jest grą w której znaczenie ma sprawiedliwy balans ponieważ jest to gra drużynowa z wilkiem naciskiem na współpracę. Z płynną metą która kreuje nawet wygląd strać w OWL itd. To musi podlegać zmianą do tego wprowadzane postacie wymuszają zmiany głębsze czasem w całej grze. Ale to raczej nadal zasada papier, nożyce, kamień z okresami w których w zależności czym się gra jest fajniej lub mniej fajnie. Z drobnymi wyjątkami jak Brigitte która jest zrobiona tak a nie inaczej by wykreować inną metę aktualnie ale było już kilka takich postaci jak ona w historii gry. Tak samo mapy są robione pod postacie. Przykładem jest wypowiedź projektanta map który opisywał jak tworzy specjalne miejsca dla chomika na mapie nad którą pracuje. Czyli po wyjściu tej mapy możemy się spodziewać, że główne skrzypce będzie na niej grał chomik. Takie same sytuacje są z mapami pod flankerów, pod Farę pod tanki by prowadzić wąskimi przejściami atak pod ochroną tarczy lub otwarte albo piętrowe na których są różne kompozycje. Poza tym istnieje coś takiego jak szanowanie czyjegoś spojrzenia na coś. Jeżeli jemu brakuje pewnych rzeczy w grze które dla Ciebie nie są istotne nie znaczy to, że jego opinia jest mniej ważna. To tak całościowo pod praktycznie cały Twój profil i te wypowiedzi tutaj i nie tylko tutaj jest mój komentarz.

        • Powiedz to tym, co starali się szturmować Eichenwalde kiedy jedynym możliwym przejściem było przekroczenie głównej bramy :3

    • Hitboxy akurat w porównaniu do innych gier są dobre i to gra esportowa więc nie oczekuj od blizzarda, że będzie się głównie skupiał na lore.

      • Grałeś Doomfistem? Ostatnio jest lepiej, ale kto wie czy znowu po jakimś patchu nie będzie gorzej…
        Ile przy Winstonie robili łeb? Rak Brigitte kręcąca się jak karuzela, ślepo waląc bo i tak wejdzie?
        Nie sugeruj, że chcę aby Blizz jedynie na lore się skupił bo to był tylko jeden z przykładów.

  • Proszę i proszę, czy to server quota codziennie od rana oraz błąd na stronie w postaci niemożliwości wyświetlenia wszystkich komentarzy na iOS będzie naprawione? Oświadczam że będę to pisać pod każdym postem, do uzyskania odpowiedzi, gdy się poddam zmienię stronę oraz zacznę do tego namawiać innych użytkowników, Ps czekam już z 3 tygodnie, możemy się zjednoczyć i będziecie robić to razem ze mną?

  • Na samym początku jest już cholernie trudno. Balkon, na którym oczywiście ustawia sie orisa z przyjaciółmi. Można się na niego dostać tylko schodami z tyłu, do których zaś można się przedrzeć, przechodząc przez wąski most, z którego kazdy chce cie zrzucic. Zmiany: zamiast nieszczęsnego balkoniku dac jakieś przejście, a na samym koncu mapy powiększyć przestrzeń, żeby obrońcy nie mogli się czuć zbyt bezpiecznie po wyjsciu z respa.

  • Na samym początku jest już cholernie trudno. Balkon, na którym oczywiście ustawia sie orisa z przyjaciółmi. Można się na niego dostać tylko schodami z tyłu, do których zaś można się przedrzeć, przechodząc przez wąski most, z którego kazdy chce cie zrzucic. Zmiany: zamiast nieszczęsnego balkoniku dac jakieś przejście, a na samym koncu mapy powiększyć przestrzeń, żeby obrońcy nie mogli się czuć zbyt bezpiecznie po wyjsciu z respa.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ