Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » Newsy » News » [HOT] NOWA MAPA W OVERWATCH – KOLONIA KSIĘŻYCOWA HORYZONT!
News Ważna informacja

[HOT] NOWA MAPA W OVERWATCH – KOLONIA KSIĘŻYCOWA HORYZONT!

NOWY PATCH NA SERWERACH TESTOWYCH! WPROWADZONO NOWĄ MAPĘ I ZMIANY POSTACI!


Nowa mapa – Kolonia Księżycowa Horyzont

  • Mapa typu Szturm,
  • W pewnych miejscach nie ma na niej grawitacji!

Zdjęcia nowej mapy!

Wiadomość od developerów

Zmiany postaci:

  • Buff McCree,
  • Zmiany Wieprza oraz Żniwiarza

Zobacz wszystkie zmiany postaci w języku polskim!

 

  • Kagamii

    WHAAAATT THAA HECKKKK

  • FarąGram

    Jest kurka, druugi!

  • Nikka

    O kurde…

  • FarąGram

    O w dzika!

  • Iris Artifex

    ONIEMOJEKULEDUSZ!

  • Natchuz

    hype!

  • FarąGram

    MojeKukle!!!

  • SoK

    MOJE KULE KURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRWWWWW

  • Michas0220

    HOŁLI SZYT
    Przepraszam, że nie stać mnie w tym momencie na bardziej wartościowy komentarz xd

  • animemen 22

    Na pewno w. Czerwcu lub lipcu nowa postac

  • zwykły gracz

    HAJP TREJN OMYGY

  • Po Chmurny

    HYPE!!!

  • Astro Lord

    HYPE TRAIN COMING!
    https://www.youtube.com/watch?v=lfAqvu1-swo

    NIECH KTOŚ GDZIEŚ WRZUCI TO BYDLE TUTAJ NA STRONIE BO JEST ŚWIETNE I NIE WYROBIE :D

  • FarąGram

    A co z nowym bohaterem???

  • Luc78

    And someday we will have to go back ~Winston
    To potwierdza poniekąd teorię, że Winston z nowym Doomfistem wrócą na Księżyc dowalić Hammondowi za to co zrobił.

    • Warwol

      Wiesz to moze byc to ze inni bohaterowie np Tracer,Genji,Ana ETC

      jak w normalnych rozgrywkach jak np na hanamurze nie masz tylko hanzo i genjiego

      • Luc78


        Powrót nie będzie ukazany w samej grze, bo się nie da. Da się jedynie przez film animowany.

        • Warwol

          „Dolacz do nasi” mowi ci to cos animacja nawiazujaca do normalnej gry w tym teaserze moze byc tak samo

  • Michał Kacała

    Nareszcieeeeeeee!!!!!! Nerf Świni!!!!!!! Niech wszystkie idą do piekła!

    • Sandu

      Serio? Jesteś jakiś normalny czy co? Co się wszyscy na tego Wieprza uwzięli? Pewnie jesteś jednym z tych co to nie potrafią sobie poradzić z Wieprzem bo są słabi.

      • Michał Kacała

        Poradzić? Bierze cie na hak i jesteś martwy. Poradzisz sobie jak masz tarczę i tyle. Jak nie jesteś martwy – mówię tu o dobrym wieprzu a nie nowym noobie. Ja sam nigdy nim nie gram, bo nie lubię, ale jak 2 mecze zagrałem kiedyś to miałem 60-70% zabójstw. Op, 600 hp, leczy sobie 300 co parę sekund hak którego unikniesz lub giniesz bo strzeli ci w łeb to po tobie, jeszcze zasięgowy, wymagający więcej aima ale tez op bo dps na hita schodzi. Ult który miażdży nawet cały team i nieeee ta postać nie jest op wcale. Nawet reaper jak ma ściągnąć tanka to 2 heady musi mieć ale on ma 250 hp a nie 600, i można go bić z dystansu a tu cie przyciągnie. Jeszcze teraz za mapę wywala coby mało nie było tym hakiem. WELL BALANCED.

  • Adam Krzesło

    A Genji zostanie uleczony?
    Ps: Blinku zrób film o nowej mapie plis!!!

    • genji nigdy nie zostanie uleczony jeśli nawet w jakiejś aktualizacji zablokują spam I neeeeeeeeeeeeeeeeeeed healing to i tak genji się skaleczy i będzie potrzebował leczenia

  • Sandu

    Kiedy będzie po polsku?

    • Michał

      Jak przetłumaczymy. Odwalamy czarną robotę za oficjalnych xD

    • Arcann

      Pewnie do godziny będzie.

  • FarąGram

    Ej a co jak zaraz będzie o tym ziomku co razem z doomfistem jest niezidentyfikowany filmik??? Bo w sumie jak chcą razem wrócić w kosmos, winston w giblartarze ma rakiete do której eskortujemy ładunek to czemu nie?

  • Astro Lord

    Czekaj… dzisiaj jest środa…. aktualizacja na ptr mi się ładuje :DDD jak?
    Dobra co do zmian:
    -Długo oczekiwany buff mcccree(co nie zmienia faktu że nie umiem nim strzelać), zdecydowanie poprawi jego ultimate
    -Wieprzem będzie się czuło trochę inaczej przez zmiany scrap-gun’a szybsze strzelanie i większy magazynek? Czemu nie. W zamian redukcja obrażeń, ale to dobrze, bo jak wokół nas coś latało, to trudniej szło trafić
    -No i najważniejsze buff żniwiarza, supcio jest ten jego nowy pasyw! Żniwiarz wraca na tory! Wszystko się podoba.

  • Michał

    Jak ktoś grał w Battlefield Heroes, to pozdrawiam xD

    • Kagamii

      Gra dzieciństwaa :D (prawie xDDD)

  • Luc78
  • Kagamii

    Buff żniwiarza fajny… Ale będzie mi brakowało tych kul :(

  • mccree

    w koncu byff ulta MCCREE !!!

  • Roman

    O_O Co tu sie odjebalo dzis? xD

    • Mike Canion

      Mam to samo uczucie

  • Stawarski

    Omg pasywka Reapera jest super.

  • MarcinManu

    hah, czyli dalej jest prawdopodobne ze będziemy sie tłucz w kosmosie z bandą goryli ^^ (jak po jakichś halucynogenach xD )

  • Oskplayer

    Lel juz widze na Customowych Grach „Winston Escape” czy cos w tym stylu na tej mapie xddd Druga druzyna to jakis tam bohater i musi ich zatrzymac xdd Wintosn moze bic tylko z piesci.

  • FarąGram

    ;D

  • Michas0220

    Uwielbiam szturmowe mapy. Szczególnie ich bronienie. Ładunkowych nie lubię ; chociaż pozwalają na lepsze poznanie mapy, ponieważ każdy fragment drogi jest istotny, a na przejmowaniu punktów skupiamy się głównie na obszarze wokół nich.

  • Tamashi

    Największa przewaga Overwatcha PCtowego nad konsolowym, to serwer testowy xD. Jak ja czasem żałuję, że nie mam PTR na PS4

    • Koordy

      Chyba sobie żartujesz. Przewagę ma we wszystkim, ale największą jest mysz i klawa zamiast pada, hyh.

      • Tamashi

        Akurat klawa i mysz to dla mnie żadna przewaga (a właściwie wada) :P. Gdybym miał grać na PC to i tak tylko na padzie. Ale nie zanosi się żebym miał grać na PC skoro konsolowa wersja spełnia wszystkie moje potrzeby (prócz tego nieszczęsnego PTR :<<<)

        • Koordy

          Dużo byś nie ugrał.

          • Tamashi

            Więcej niż miałbym grać na k&m xD.

          • Koordy

            Nie bądź taki pewien. Na PC nie masz Aim Assista ;>

          • Tamashi

            Nie potrzebuje go B) . A tak serio to z ciekawości zainstalowałem sobie OW na PC przy okazji tej darmowej bety i to sterowanie jest zupełnie nie dla mnie Po prostu nie potrafię tego ogarnąć. Granie w FPS na PC to dziś już dla mnie jakaś patologia xD. No ale ostatni FPS w jakiego grałem „tak na poważnie” na PC to Quake 3 Arena, 17 lat temu :D.

    • Łącze się w bólu i oglądaniu nowej mapy na Yt bo też gram na PS4

  • Piotr Walendziak

    CO TEN MCCREE?

    • Koordy

      Mi tam się podobają zmiany. Wreszcie będzie realna alternatywa dla nudnego Soldiera. Zmiany Reapera też całkiem spoko.

  • Nicolas Dominique

    W opisie PTR nie widzę niczego o haku.

    • Koordy

      Wydaje mi się, że to zmiany z któregoś z poprzednich patchy. Dziwnym by było jakby 2 raz wprowadzali te same zmiany ;)

  • _Michal_

    Nareszcie!.Lecę ściągać :D.

  • Shadow Tune

    Remember that in space everyone can hear Torbjorn scream

  • Genji teraz potrzebuje od łaski zapasu tlenu nie leczenia koniec memów NIEEEEE

    • bartłomiej piątosa

      I need oxygen xdd

  • Magazynek

    Fajny ten link.Naprawdę.Faje że przenosi na tą samą stronę.

    • Kamil Nieżorawski

      Właśnie

  • Angry Koles

    Epicko

  • BOgi565

    Redakcja niezbyt się popisuje wiedzą fizyczną xD jak obiekt który ma mase może nie mieć grawitacji?

    • GhostPL Overwatch

      Na tej mapie sa miejsca gdze mozesz wyjsc z placowki na sam ksiezyc i tam nie ma grawitacji

      • Piterovy

        Czyli jak skoczysz to juz nie spadasz? XD
        Nizsza grawitacja to właściwe określenie raczej, bo księżyc ma przecież grawitację.

        • Kastek

          Ciekawi mnie czy pociski zlomka lecą dalej i czy słychać dzięki na zewnątrz, a może sa wytlumione.

          Podobało mi się tłumaczenie jeffa „Nie bójcie bójcie się jakimś cudem możecie oddychać na zewnątrz kolonii, niewybuchniecie.” XD

      • BOgi565

        F = G · m1m2/r^2

        Fizyki nie oszukasz ;)

        Wynika z tego że grawitacja na księżycu występuje (ba, zjawisko występuje przy każdym obiekcie który ma masę), jest słabsza niż na ziemi, ale nie zmienia to faktu że jest

        • KaSyX

          Przecież od podstawówki każdy wie, że na księżycu grawitacja jest 6 razy mniejsza niż na Ziemi. Czyli jest grawitacja lol.

      • Jakub Gorka

        Grawitacja jest dosłoswnie wszędzie, nawet w próżni. O księżycu już nie w spomnę bo tam grawitacja jest całkowicie odczuwalna. Więc jak już to będzie niska grawitacja, nie jej brak :D