Overwatch Polska

[HOT] Nowa Symmetra już w Overwatch! Zmiany na Kolonii Księżycowej Horyzont!

Nowa Symmetra została wprowadzona na serwery PST. Przy okazji poznaliśmy szczegóły jej reworku!
Zmian bohaterów jest całkiem sporo. Wiemy również, jak zostanie przerobiona Kolonia Księżycowa Horyzont.

ZMIANY OGÓLNE

  • Wszyscy bohaterowie w kategoriach Obrona i Atak zostali połączeni w nowej kategorii o nazwie Natarcie.
Komentarz twórców: Ponieważ granica między bohaterami ataku i obrony zacierała się coraz bardziej, postanowiliśmy zgrupować ich wszystkich w kategorii „Natarcie”. Wierzymy, że termin ten lepiej opisuje rolę tych postaci w Overwatch League i całej społeczności naszych graczy.
  • Teraz odgłosy walki słychać z o 25% większej odległości.
  • Zmieniono nazwę graffiti Varok na Zaurzykieł.
  • Dodano statystykę Procentowy czas działania Wsparcia dla Brigitte w profilu kariery.
  • Usunięto niektóre statystyki Symmetry w profilu kariery.
  • Dodano statystykę Celność mierzonych trafień krytycznych dla Trupiej Wdowy w profilu kariery.
  •  [PC] Gracze pecetowi muszą aktywować alerty komórkowe na swoim koncie, aby zakwalifikować się do Top 500.
  • Profile kariery nie będę już domyślnie publiczne (teraz domyślne ustawienie to Tylko znajomi). Opcja widoczności profili kariery znajduje się w menu Opcje > Opcje społecznościowe > Widoczność profilu.

ZMIANY WYSZUKIWARKI GIER I GIER DOWOLNYCH

  • Teraz Symmetrą można grać w trybach pojedynku 1 na 1 (np. Pojedynek 1 na 1 z ograniczeniami lub Tajemniczy pojedynek 1 na 1).

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

Pięść Zagłady
  • Meteor
    • Zwiększono premię do szybkości ruchu ze 150% do 200%.
  • Najlepsza obrona
    • Zwiększono przyrost pancerza dla normalnych zdolności z 30 do 35 punktów.
Komentarz twórców:  Zwiększenie szybkości ruchu zapewniane przez Meteor zapewnia Pięści Zagłady nowe możliwości stosowania zdolności. Wzmocniono również jego zdolność pasywną, co pozwala mu na większą przeżywalność podczas atakowania wrogów. Orisa
  • Turbodoładowanie
    • Zmniejszono koszt superzdolności o 15%.
Komentarz twórców: Turbodoładowanie było używane zbyt rzadko biorą pod uwagę jego wpływ na grę. Ta zmiana pozwoli Orisie na agresywniejsze wykorzystanie superzdolności dzięki łatwiejszej regeneracji. Symmetra
  • Nowe zdolności
    • Spawarka Łukowa [nazwa tymczasowa]
      • Zastępuje Projektor Fotonowy.
      • Teraz nie będzie już namierzać celu.
      • Zwiększono zasięg do 10 metrów.
      • Podnoszenie obrażeń zajmuje teraz 2 zamiast 1 sekundy na każdy poziom obrażeń.
      • Zwiększono podnoszenie obrażeń z 30/60/120 do 60/120/180.
      • Teraz, kiedy trafia barierę, generuje amunicję zamiast ją zużywać.
    • Alternatywny tryb ataku
      • Teraz nie przebija już celu.
      • Wybucha po zetknięciu z powierzchnią.
      • Zwiększono prędkość pocisku.
      • Zwiększono szybkość ładowania.
      • Zwiększono obrażenia (bezpośrednie trafienia).
    • Wieżyczka Strażnicza
      • Wieżyczka jest teraz wystrzeliwana podobnie jak pocisk, a nie stawiana w miejscu.
      • Teraz gromadzi maksymalnie 3 ładunki zamiast 6.
      • Teraz można rozstawić 3 wieżyczki zamiast 6.
      • Zwiększono obrażenia.
      • Wzmocniono efekt spowolnienia.
    • Teleporter
      • Teraz pozwala stawiać wyjście maksymalnie do 25 metrów od Symmetry.
      • Wejście pojawia się automatycznie przed Symmetrą zamiast w punkcie startowym jej drużyny.
      • Działa 10 sekund.
      • Zmniejszono wytrzymałość do 300 punktów.
      • Teraz może teleportować więcej obiektów (np. Mord-Oponę Złomiarza).
      • Wejście można niszczyć.
        • Jeśli wyjście albo wejście zostanie zniszczone, teleport znika.
    • Nowa superzdolność: Bariera Fotonowa
      • Stawia barierę, która jest na tyle duża, że obejmuje i przecina całą mapę.
      • Orientację bariery można zmienić poprzez ponowne naciśnięcie przycisku superzdolności.
      • Posiada 5000 punktów wytrzymałości.
Komentarz twórców: Celem tych zmian jest przeniesienie Symmetry do jej nowej roli w natarciu i sprawienie, aby była bardziej wszechstronna niż wcześniej. Teraz nie jest ona już bohaterką wsparcia i ma zadawać duże obrażenia. Powinna być silniejsza i ciekawsza w większej liczbie składów i map oraz lepiej radzić sobie w ataku i obronie.

Umiejętności - FILM

\
Autor: Kany

AKTUALIZACJE MAP

Kolonia księżycowa Horyzont
  • Punkt A
    • Dodano schody po prawej od wyjścia z pomieszczenia hydroponiki.
    • Usunięto drzwi do niższego pomieszczenia po prawej.
    • Usunięto niewielką ścianę na kładce nad punktem A.
    • Dodano kilka osłon w postaci ścian na obszarze z kładką.
    • Przesunięto drzwi obok schodów prowadzących do pokoju Winstona.
    • Drzwi znajdują się teraz na ścianie w pomieszczeniu treningowym.
    • Przesunięto dużą apteczkę na tył pomieszczenia.
    • Usunięto niektóre graty w lewym, górnym pomieszczeniu komputerowym.
  • Pomieszczenie hydroponiki
    • Zamieniono pozycjami dużą i małą apteczkę.
    • Zmieniono część roślin zapewniających osłonę po prawej stronie.
  • Punkt B
  • Dodano schody dla obrońców po prawej od wyjścia z pomieszczenia hydroponiki.
  • Usunięto drzwi do niższego pomieszczenia po prawej.
  • Usunięto niewielką ścianę na kładce nad punktem A.
  • Dodano kilka osłon w postaci ścian na obszarze z kładką.
  • Przesunięto drzwi obok schodów prowadzących do pokoju Winstona na lewo od pomieszczenia treningowego.
  • Usunięto niektóre graty w lewym, górnym pomieszczeniu komputerowym.
Komentarz twórców: Już od jakiegoś czasu chcieliśmy wprowadzić poprawki rozgrywki na mapie Kolonia księżycowa Horyzont.  Pomieszczenie startowe obrońców miało problem z głównym wyjściem, które pozwalało im szybko wycofać się do środka i odzyskać zdrowie podczas natarcia atakujących. Ponieważ przeprojektowaliśmy cały obszar, postanowiliśmy wprowadzić więcej zmian na podstawie odzewu ze strony graczy. Punkt A przeprojektowano nie tylko, aby pomóc trochę obrońcom, ale również zapewnić więcej opcji rozgrywki poza siedzeniem w punkcie i próbą jego jak najdłuższego utrzymania. Łatwiejszy dostęp do podwyższenia oraz ograniczenie dróg dla atakujących (lub przynajmniej pozwolenie obrońcom na łatwiejsze wypatrzenie atakujących), zapewni więcej okazji do kontr i poprawi wrażenia z rozgrywki. Wprowadziliśmy też dużo zmian graficznych na całej mapie, które możecie odkryć samodzielnie. POPRAWKI BŁĘDÓW Ogólne
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie trybu gry na ekranach wczytywania.
Bohaterowie Ana
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przyznanie osiągnięcia Czas na drzemkę u Any, kiedy przerwano działanie Koalescencji Moiry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekt działania Strzałki Usypiającej Any utrzymywał się na celach po zmianie bohaterów.
Brigitte
  • Naprawiono błąd, który powodował, że granaty Złomiarza zadawały obrażenia Brigitte, kiedy trafiały w jej tarczę.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Rakietowy Korbacz Brigitte przenikał przez ziemię w prezentacji zagrania w King’s Row.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Brigitte wywołanie efektu Wsparcia podczas trafiania Rakietowym Korbaczem omnicznych gondolierów w Rialto.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Brigitte wywołanie efektu Wsparcia podczas trafiania Rakietowym Korbaczem motocykla w pomieszczeniu startowym atakujących w Junkertown.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał użycie Rąbnięcia Tarczą, kiedy Brigitte była pod wpływem Potrzasku lub Uderzenia Grawitonowego.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał czasami Wsparciu Brigitte leczenie sojuszników będących poza polem widzenia.
Pięść Zagłady
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtworzenie animacji Podbródkowego Pięści Zagłady po trafieniu Rakietowym Ciosem.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał Pięści Zagłady użyć Fali Sejsmicznej i uciec Uderzeniu Grawitonowemu.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtworzenie prawidłowego efektu dźwiękowego Rakietowego Ciosu, Podbródkowego i Fali Sejsmicznej Pięści Zagłady, jeśli zdolności były wyłączone lub ograniczone czasem odnowienia.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom trafionym Rakietowym Ciosem Pięści Zagłady otrzymanie dodatkowych obrażeń od kolizji od Krio-Zamrożenia Mei.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Fala Sejsmiczna Pięści Zagłady wyświetlała nieprawidłowego informacje interfejsu użytkownika.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że interfejs Meteoru Pięści Zagłady pokazywał informacje o możliwości oddalenia widoku z kamery.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zastosowanie dodatkowych obrażeń od Rakietowego Ciosu, jeżeli wróg użył zdolności uniku w momencie uderzenia w ścianę (np. Zniknięcia u Moiry, Mignięcia u Smugi lub Postaci Upiora u Żniwiarza).
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Rakietowemu Ciosowi Pięści Zagłady trafianie niektórych ścian.
D.Va
  • Naprawiono błąd, który powodował, że mech D.Vy stawał wysoko tuż przed detonacją.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie zdobienia flagi Korei Południowej, kiedy D.Va znajdowała się w kokpicie.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pociskom trafianie D.Vy, jeśli stała za swoim mechem po jego detonacji.
Hanzo
  • [PS4] Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtwarzanie animacji przepaski Hanzo, kiedy włączona była skórka Młody Hanzo lub Młody Mistrz.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pociski Łuku Burzy Hanzo wykorzystywały czasem efekty dźwiękowe Strzały Burzowej.
Lúcio
  • Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał Lúciowi korzystanie ze Wzmacniacza, kiedy postać machała ręką.
McCree
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zaliczenie likwidacji z użyciem elementów otoczenia podczas użycia Rozbłysku McCree.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wskaźniki celownicze Zabójczej Celności McCree utrzymywały się, jeśli cel zginął, gdy zdolność była aktywna.
Mei
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zaliczenie likwidacji z użyciem elementów otoczenia. kiedy cel Mei był zamrożony.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pociski Mei wyglądały, jakby nie przenikały przez bariery sojuszników.
Łaska
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał cofnięcie czasu odnowienia Anioła Stróża Łaski, kiedy aktywna była Walkiria.
Moira
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Biotycznemu Chwytowi Moiry niszczenie barier.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wiązka Biotycznego Chwytu Moiry znikała, kiedy przylegała do barier pod pewnym kątem.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom otrzymanie osiągnięcia Wybacz po udanym przerwaniu działania Koalescencji Moiry.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Biotycznemu Chwytowi Moiry leczenie celów znajdujących się za barierą wroga.
Orisa
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom otrzymanie osiągnięcia Stać bo strzelam.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zamknięcie Miotacza Fuzyjnego Orisy, jeśli jej pocisk Stać! został objęty działaniem Matrycy Obronnej lub Odbicia natychmiast po pojawieniu się.
Fara
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odrzucanie Fary przez jej Pocisk Burzący w pomieszczeniach startowych.
Żniwiarz
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekt dźwiękowy Cienistego Kroku Żniwiarza odtwarzał się w pętli podczas chodzenia po zniszczalnym terenie na mapie Petra.
Reinhardt
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał oznaczenie likwidacji przez Młot Rakietowy Reinhardta w informacjach o zabitych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Pole Osłonowe Reinhardta nie odtwarzało prawidłowego efektu dźwiękowego, kiedy było pod wpływem Hakowania Sombry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czas odnowienia Pola Osłonowego Reinhardta anulował aktywne zamachnięcie młotem, kiedy zdolność była gotowa do użycia.
Symmetra
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Symmetrze stawianie wieżyczek wewnątrz skrzyń i automatów.
Smuga
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Bomba Pulsacyjna Smugi rzucona pod pewnym kątem przylepiała się pod drugiej stronie barier.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że animacja Smugi zatrzymywał się na początku jej emotki Bombowy obrót.
Trupia Wdowa
  • Naprawiono błąd, który powodował, że animacja strzelania Trupiej Wdowy zacinała się, kiedy postać mierzyła przez lunetę podczas strzału i wykonania skoku.
  • Naprawiono błąd w opisie skórki Comtesse Trupiej Wdowy.
Winston
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Emiter Osłon Winstona spadał przez podłogę przy ustawianiu urządzenia w trakcie wchodzenia w górę.
Mapy Rialto
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bohaterowie samoczynnie poruszali się w lewo i prawo, kiedy stali na jednej z motorówek w kanale.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli umieszczać graffiti na powierzchni wody.

To co, jak opinie?

Najnowsze

Odbierz darmowego skina do Mei z Overwatch

Odbierz darmowego skina do Mei z Overwatch

2025-02-26 15:14:30

Sezon 15 przyniósł ogromne zmiany. Powrót lootboxów sprawił, że wielu weteranów gry raz jeszcze postanowiło powrócić. Jednym z powodów jest możliwość odebrania tego skina.

Overwatch 2 przywraca lootboxy

Overwatch 2 przywraca lootboxy

2025-02-12 19:50:28

Lootboxy, czyli po prostu skrzynki z łupami powracają do Overwatcha jako część aktualizacji, jaka wprowadzi do gry sezon 15.