Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » [HOT] Zmiany D.Vy, Żniwiarza, Mei, Moiry i Zenyatty!
News

[HOT] Zmiany D.Vy, Żniwiarza, Mei, Moiry i Zenyatty!

Na serwer testowy zawitała aktualizacja, mająca dobre 12GB!


Aktualizacja:

Na serwer testowy została wprowadzona nowa aktualizacja, mająca ponoć 12 GB! Naprawiono wiele błędów i trochę zmieniono Blizzard World. Nas jednak najbardziej interesują zmiany bohaterów!

Aktualizacje map

Blizzard World

  • Przesunięto pierwszy checkpoint o 10 metrów w tył

Ogólne zmiany

  • Dodano funkcję „“Avoid as Teammate” na poziomie menu graczy.

Menu raportowania

  • Usunięto pozycję “Poor Teamwork”
  • Zmieniono pozycję“Griefing” na “Gameplay Sabotage”

Bohaterowie

  • Karta hakowania Sombry na koniec meczu pokazuje również ofensywne asysty
  • Złota broń do Brigitte daje jej również złotą tarczę
  • Zmieniono kwestie Walkirii Łaski

UI

  • Zmieniono podpowiedzi dla ról w ekranie wyboru bohatera

Aktualizacje bohaterów

D.Va

  • Mikro-Pociski
    • Obrażenia pocisków wybuchowych zmniejszone z 6 do 4

Komentarz twórców: Burst D.Vy był za duży, a jej Mikro-Pociski w znacznym stopniu się do tego przyczyniały. Obecnie każdy pocisk zadaje 3 „impact damage i 6 „explosive damage”. Obniżamy tę drugą wartość z 6 do 4. Całościowo daje to 22% mniej obrażeń.

Mei

  • Miotacz endotermiczny
    • Teraz przechodzi przez kolejne cele

Komentarz twórców: Ta zmiana pozwoli Mei na toczenie walki z kilkoma przeciwnikami jednocześnie i sprawi, że zamrażanie stanie się łatwiejsze. Zmiana ma ułatwić zamrażanie kilku celów jednocześnie, szczególnie, gdy są blisko siebie. 

Żniwiarz

  • Wirująca śmierć
    • Przeładowuje shotguny po użyciu
  • Postać upiora
    • Bonus do prędkości poruszania się zwiększony z 25% do 50%
    • Da się anulować umiejętność przytrzymując Shift lub używając przysiku strzału

Komentarz twórców: Zmiany mają pomóc Żniwiarzowi na bezpieczniejszą ucieczkę i otworzyć nowe opcje, przykładowo w gonieniu przeciwników. 

Moira

  • Chwyt Biotyczny
    • Przezroczystość zwiększa się, im bliżej przeciwnika się znajdujemy
  • Koalescencja
    • Przezroczystość zwiększa się, im bliżej kamery są efekty wizualne
  • Zniknięcie
    • Przezroczystość zwiększa się, im bliżej celu się znajdujemy

Zenyatta

  • Kula rozdarcia
    • Szybkostrzelność alternatywnego strzału zmniejszona o 15%

Komentarz twórców: Zenyatta zgodnie z założeniami, miał zadawać duże obrażenia, jednak jego strzał alternatywny miał je za duże. Ta zmiana pozwoli utrzymać wysoki dmg, jednak mniejszy od postaci typu DPS.


Aktualizacje ogólne

General

  • Heroes can now be selected by double-clicking the hero icon during Hero Select
  • Added leaderboard information to the competitive information screen. This can be accessed by right-clicking the menu on the competitive card

GAME BROWSER AND CUSTOM GAMES UPDATES

General

  • Lockout Elimination cards in the Arcade are now just referred to as Elimination

BUG FIXES

Heroes

  • Fixed a bug that prevented Bastion from firing projectiles immediately after going into Tank configuration
  • Fixed a bug that prevented Bastion from being knocked back while transforming during Configuration: Tank
  • Fixed a bug that prevented Brigitte’s impact effects from playing when hitting the environment
  • Fixed a bug that caused Brigitte’s aim to be slightly offset after using Shield Bash
  • Fixed a bug that caused a player’s camera to jitter when spectating Doomfist during his Meteor Strike
  • Fixed a bug that prevented Doomfist’s Meteor Strike from landing where it was telegraphed when standing close to a ledge
  • Fixed a bug that allowed Doomfist’s Meteor Strike to access unintended locations
  • Fixed a bug that caused Doomfist’s Meteor Strike to penetrate angled surfaces as he descended
  • Fixed a bug that prevented Doomfist’s Rocket Punch from impacting enemies or
  • Fixed a bug that prevented Junkrat from being knocked back while piloting his RIP-Tire
  • Fixed a bug that allowed Orisa’s Halt! to sometimes affect enemy targets behind walls
  • Fixed a bug that caused McCree’s Peacekeeper to grow substantially during the hero select screen when certain skins were equipped
  • Fixed a bug that allowed Moira’s Biotic Orb to pass through Mei’s Ice Wall
  • Fixed a bug that caused Tracer’s Recall to activate differently based on the player’s latency
Tagi

55 komentarzy

Dodaj komentarz

    • Przecież było powiedziane, że format plików Overwatcha się zmienił przez co więcej ważą. A Insurekcja? Pliki wydarzeń są pobierane w tle najpierw na oficjalnych, ewentualnie później na PST. Na PST jedyne co może się znaleźć z wydarzeń jako pierwsze, to kwestie i dialogi, które dostają tylko nowo dodane postacie. Brigitte swoje już dostała. https://youtu.be/w6TiHkXOdGY?t=59s

      • Na PST mogły się też znaleźć pliki do insurekcji dostępne tylko i wyłącznie dla developerów. Blizz czasem tak robi, jak chce coś wewnętrznie szerzej potestować.

          • Bo łatwiej jest udostępnić pliki do testowania ekipom wewnętrznym studia i ekipom lokalizacyjnym na dany rynek pliki przez ogólnodostępny serwer testowy i utaić część plików, niż do każdej ekipy tłumaczy i wewnętrznych ekip wysyłać te pliki osobno.

  • Już widzę nową metę: Mei mrozi kilka celów na raz, a Reaper z Junkiem ich rozwalają. Do tego stunująca co 5 sek Brigitta. Nawet nie widzę sensu grać tankami w 10 sezonie.

    • Chodzi o to że teraz nie będzie tak bardzo zasłaniać. Będzie możn zobaczyć coś przez to :P

  • Ja myślałem, że w końcu jakiś nerf tej krowy Moiry a tu tylko zmiany wizualne. Do tego gdzie zmiana rozpryskowej strzały Hanzo ? hitboxów Genjiego ? jedyny plus tych zmian, to nerf D.Va

  • Wszystko fajnie tylko nie zenek. Jego alternatywny strzał to jego jedyna forma obrony. I wymaga skilla. Nie widze sensu w zabieraniu mu czegoś co sprawia, że jest skillową postacią.

  • AKTUALIZACJA POSTACI
    D.Va:
    Mikro-pociski – zredukowano obrażenia wybuchowe z 6 do 4
    Mei:
    Miotacz Endotermiczny – teraz przelatuje przez wrogów
    Żniwiarz:
    Wirująca Śmierć – przeładowuje Piekielne Strzelby po użyciu
    Postać Upiora – zwiększono bonusową prędkość poruszania się z 25% do 50%, teraz możesz ją anulować przez użycie klawisza Shift lub LPM
    Moira:
    Biotyczny Chwyt – im bliżej jesteś celu, tym bardziej przezroczysty
    Koalescencja – im bliżej efekty wizualne są kamery gracza, tym bardziej przezroczysta
    Zniknięcie – im bliżej jesteś celu, tym bardziej przezroczyste
    Zenyatta:
    Kula Rozdarcia – zredukowano szybkostrzelność alternatywnego strzału o 15%
    (przetłumaczone przeze mnie :) )

    • Dobra robota! My nie mamy problemu z przeczytaniem tego, ale nie wszyscy znają angielski. Podczas pisania newsa można było pod spodem napisać jakieś krótkie tłumaczenie :3
      Jeszcze raz dobra robota :D

    • Zmiany w polskich kwestiach Koalescencji:
      Ty/sojusznik: „Ukorzcie się przed moją wolą!”
      Wróg: „Poddajcie się mej woli!”
      (wreszcie się różnią!)

      • TE KWESTIE TO COŚ WIĘCEJ!
        Dodano niektórym skórkom własne kwestie superzdolności!
        Np. Dziadek do orzechów: „Będą mieli twardy orzech do zgryzienia!” (ty/sojusznik)

        Kwestie superzdolności Walkiria zostały zastąpione:
        Domyślnie: „Prawdziwi bohaterowie nigdy nie umierają!” (ty/sojusznik)
        Niełaska/Sukkub: „Prawdziwi bohaterowie nigdy nie umierają, jeśli kasa się zgadza!” (ty/sojusznik)
        Wiedźma: „Moi słudzy nigdy nie umierają!” (ty/sojusznik)
        Wolę oryginalne dla Walkirii, nie te stare kwestie.

        • A orientujesz się może, czy przy skórce Skrzydlata Wiktoria, przy ulcie jest jak dawniej: „Naprzód ku zwycięstwu”?

    • Nerf zenka, nerf dvy… najwyższy czas porzucić ta idiotyczne grę, która z każdą zmiana staje się coraz gorsza…. ciekawe, kiedy OV wyjdzie z bety…

  • GE-NI-AL-NE :D
    Właśnie za to kocham Blizza, że mimo kilku okresów kiedy zastanawiam się czy oni aby na pewno dbają o tę grę, a potem robią mase dobrych rzeczy <3 Jak zawsze tak będzie to nigdy nie przestanę grać w ow :D

      • Bastiona da się ulepszyć na wiele sposobów. To bardzo fajna postać, tylko nie da się nią grać efektywnie. Wystarczy kilka małych zmian, może przywrócenie pierwotnej jego wersji?

    • Doomfista? Po co, przecież jego największą gorączką był bugi, które z każdym patchem są naprawiane w hurtowych ilościach :D

      • e, nie, jego najwieksza bolaczka jest to ze sie składa jak domek z kart.
        high risk low reward.

        ma gigantyczne hitboxy i ma beznadziejnego ulta.

        Jako flex player nie widze sensu ani zastosowania dla tej postaci nigdzie, chociaz lubie eksperymenty. Nie ma sytuacji gdzie doomfist bedzie optymalnym wyborem, a jednoczesnie jest cholernie trudny do grania.
        Nie wiem czy probowałaś nim cos wiecej grać, ale generalnie musi miec praktycznie pocket heala… ;/

        • High risk high reward bym powiedziała ;)
          Jest użyteczny gdy potrzeba dużego burst damage, no i gdy jakiś gracz dosłownie carruje grę. Skoro nie możesz wygrać 6v6, bo ktoś gra zbyt dobrze, to zrób z tego 5v5 :D No i jest genialny do obrony w ostatnim momencie, jak i na mapach takich jak Anubis. Do tego Effect i Hydration pokazali, że w pro grze również znajduje swoje miejsce. Jest tylko jeden mankament o którym już wspomniałeś, otóż jest cholernie trudny do grania i tego nic nie zmieni, bo właśnie taki ma być :D

          • „Jest użyteczny gdy potrzeba dużego burst damage, no i gdy jakiś gracz dosłownie carruje grę. Skoro nie możesz wygrać 6v6, bo ktoś gra zbyt dobrze, to zrób z tego 5v5 :D”

            wdowa to zrobi lepiej.

            Czy ja wiem czy taki dobry na obrone jak pada jak szmata?, ok szybko dotrze na punkt jak smuga i padnie, ale to tyle.

            na niskich rangach jest tragiczny, na wysokich jest tragiczny, na 2ch trzech punktach na ostatnie sekundy bedzie…
            nie tego oczekuje od postaci.

            Doomfist to glass cannon z gigantycznymi hitboxami, ale większe zastosowanie od niego ma torbjorn, hanzo, bastion, czy symmetra w mojej opinii. Totalnie useless.

          • Do stallingu na obronie, zwłaszcza 2CP i Anubis, o to mi chodziło, o czym też napisałeś ;)
            I Wdowa jest od niego inna, owszem może trafi głowy i wtedy jakakolwiek strategia pójdzie się paść, ale musi mieć A – miejsce do strzału B – przeciwników wychylających głowy C – brak jakiegokolwiek zagrożenia przy Dvie D – pocketowania. DF może sam sobie zrobić miejsce, sam znaleźć wrogów i zabić w takim tempie, że nie potrzebuje peelu. Oczywiście w 99% zginie, ale czasem 5v5 jest lepsze. DF nie wydaje mi się być beznadziejną postacią, ale nie mówię, że nie ma problemów. Nie uważam go jednak za całkowicie bezużytecznym, ale to pewnie kwestia podejścia. W każdym razie sama nim nie gram i nie mam problemu kiedy widzę go w swojej drużynie, ale dopóki nie naprawią wszystkich jego błędów nie chcę widzieć żadnych zmian :D
            Btw let’s go Dallas, burn blue! :)

          • ja po prostu nie widzę sensu wybierania akurat jego na ranked. Jest mnostwo lepszych postaci które trudniej skontrować, a też zrobią swoje. Wybieranie Doomfista jest bardzo ryzykowne.

            Ja też nie mam pretensji jak ktos go wybiera. Gracz>Postać. Czasami zasugeruje jedynie jakąs zmiane delikatnie, ale jestem daleki od narzucania komukolwiek czegokolwiek. Zreszta widziałem genialnych doomfistow, mega wdowy, czy wymiataczy hanzo.

            Chodiz mi o cos innego: Jaka sytuacja musi być, żebym ja jako flex/filler, wybrał w meczu akurat doomfista, jaka mapa, jacy przeciwnicy i jaki moj zespol.

            Ot moja postac nie działa, patrze na to kto gra kim i jaka mapa i mowie: O! teraz to doomfista wezme! bedzie najlepszy! – Powiedział Roman nigdy.

            Do stallingu na obronie na anubisie bym wizal Mei, smuge, sombre, dve, czy lucka przed doomfistem.

            Może bagieta to zmieni.

          • Roman pewnie nigdy tego nie powie, bo Doomfist jest trudny do opanowania, a skoro Roman nim nie gra, to raczej nie potrafi nim grać :D
            Kiedy jego wybór byłby najbardziej optymalny gdybyś miał odpowiednie umiejętności? Najpierw musi być odpowiednia mapa, gdzie highground gra bardzo dużą rolę. Po drugie Doomfist lubi pocket healera, jako healer main lubię Lucka bądź Mercy. Po trzecie albo wbijasz się sam i raczej giniesz, czasem zabierając jeszcze przy tym wroga, albo robisz skoordynowany dive. W przypadku kiedy przeciwnicy są rozproszeni przez Winstona i Dvę, gdzie nikt nie zwraca uwagi na Doomfista, ten robi miazgę i jest nie do zabicia przez swoje tarcze. Zwykła dobrze rzucona bańka Winstona również daje bardzo dużo pola do popisu. Po co wybrać Doomfista nad Tracer czy Genjiego? Burst damage + sterowanie przeciwnikiem. Do tego Wdowa całkiem dobrze z nim działa, bo on jej podrzuca cele, a do tego nikt się na niej nie skupia i Doomfist gra raczej rolę odwracacza uwagi. A teraz pomyślmy na ile razy mamy taką dobrą sytuację, że trafił nam się ogarnięty team… chyba lepiej wybrać Tracer :D
            btw, co o tym sądzisz?
            https://i.redd.it/zfwl2yqxttn01.png
            A to z zamienionym trihard na babyrage:
            https://i.imgur.com/cMQc5eo.png :o

          • Roman bardzo chcetnie by wzial doomfista bo doomfist jest jedyną postacia jakiej roman nigdy nie uzyl i nie dlatego ze jest trudny, po prostu Roman nie wie po co doomfist w ogole jest.

            Jedyne zastosowania są juz abstrakcyjnymi sytuacjami nie majacymi miejsca w meczu, a nawet jak nastąpią to doomfist jest tym bardziej ryzykownym pickiem z dostępnych kontr.

            Dlatego uwazam ze powinien dostać zmiany. nie dlatego ze jest słaby, po prostu jest niedostosowany do realiów. tak jak pozostałe postaci które wymieniłem na poczatku. (moze poza hanzo).

            Co do tych trihardów… nie lubie takiego spamu i szczerze niewiele mnie to interesuje. zawsze wyłączam chat.
            ale wydaje sie ze fani splitfire lubia babyrage, a dallasow tryharda.
            albo jest to wzrost ogladalnosci OWL przez odblokowanie skórek mega za bitsy, albo echo ostatnich wydarzeń.

            Czasem sobie myśle
            ten co emotę wyśle
            czy to jeszcze kibicowanie
            czy już spamowanie.

            Czy mu brawa za postawę!
            Czy mu bana na naprawę!
            Czy to jeszcze barwy szali,
            Czy już bejzbol ze stali

          • Kurczę, nie wiedziałam, że jesteś poetą :D Wspaniały wiersz! <3
            babyrage powstał dlatego, że ludzie wkurzeni na spam trihardami nazwali to "dziecięcą złością", a oni to podchwycili i również zaczęli używać zamiast trihardów ;)
            I tak, nie twierdzę, że nie potrafiłbyś go opanować, ale że na pewno nie jesteś w stanie nim grać efektywnie skoro nigdy go nie próbowałeś, a Doomfist ma high skill floor. Co to jego zmian, moje stanowisko jest proste - na razie ma/miał zbyt dużo bugów i był przez to nieprzyjemny do grania, nieefektywny i miał zbyt dużo śmierci spowodowanych przypadkiem. Jak już wszystko naprawią i Doomfist nadal będzie w dokładnie takiej samej pozycji to nie mam nic przeciwko zmianom :)

  • Nie mam pojęcia o co chodzi z ‚przezroczystością’ Moiry. Ona ma się stawać przezroczysta?

  • A propos moiry najbardziej irytująca rzecz w całej grze nawet poza hakowwaniem przez ściany to jej kula rozdarcia, bo nie da sie przed tym bronić , myśle że powinno sie ją jakoś niszczyć

  • o kierwa.Ale mogli by do customow dodac pare opcji.np limit graczy
    mimo tego ze masz miejsca na 12 osob to limit jest na 7. Do takiego zombie moda by sie przydal :D
    I wieksze bawienie sie zmiennymi. Typu:Szybkosc ruchu podczas uzywania ducha. Mimo ze jest duzo tych opcji jak (winston) wysokosc skosku podczas uzywania uzywanie jetpackow czy co on tam ma xD

  • Nie rozumiem, po co nerf D.vy, bądź Zenka. Wszystko było z nimi okej. Może mi się wydawać, ale czy Mei i Reaper nie będą zbyt op? Zobaczymy w praktyce, alejuż wiem, że w 10 sezonie nie będę grała tankami.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ