Dołącz do naszej grupy!
Halloween 2019!
Strona główna » News » Jaka rola jest najważniejsza w Overwatch?
News

Jaka rola jest najważniejsza w Overwatch?

Dzisiaj dość ciekawy temat, jaka rola jest najważniejsza, jeżeli chodzi o granie drużynowe?


Według wielu osób największy wpływ na wynik meczu ma jedna rola – DPS. Dzisiaj zadajemy Wam pytanie, jak wy uważacie i czy zgodzilibyście się, że wynik zależy głównie od Waszych postaci ataku?

DPS, tank, czy wsparcie?

Blokada ról uwidoczniła, jak bardzo społeczność Overwatch jest podzielona. Większość osób wybiera postacie ataku, których głównym zadaniem jest zadawanie obrażeń i eliminacja przeciwników.

Wszyscy się tego domyślali, teraz kolejki na DPS’ów na rankedach pokazują, że teza była jak najbardziej słuszna.

Natomiast czy to udowadnia, że DPS są najważniejsze, czy może inne role liczą się bardziej?

O to pytamy dzisiaj Was!

Tagi

24 komentarze

Dodaj komentarz

  • Powiem tak. Nie ma która ważniejsza rola która nie. DPS nie mogą nic zrobić bez tanków i healerów, healerzy nie mogą leczyć, gdy nie mają ochrony oraz prawie wogóle nie użyją swoich pomocnych cech (damage boosty, speed boosty, armory itp.) gdy nie będzie dobrego celu zazwyczaj DPS, a tanki mogą zrobić miejsce, ale nie dadzą rady wyeliminować przeciwników bez healerów oraz DPSów. Wszystkie rolę są ważne.

    • Ty się niezgodzie, ponieważ supporci są najważniejsi. Możęsz mieć drużyne złożoną z samych tanków supportów lub zabójców. To supporci zawsze wygraja.

      • Też tak sądzę. Nawet jeśli masz w teamie najlepszych dpsów czy tanków, bez dobrego heala nie jesteś w stanie dużo zdziałać. Ale to tylko moje zdanie.
        No chyba, że grasz przeciw samym bronzom, a w swojej drużynie na qp masz gmowego genjiego, który robi 1v6. Rankedy to raczej wiadomo, że coś takiego się nie wydarzy, ale z doświadczenia wiem, że na quickach jest to możliwe.

  • Propozycja trybu. „Only DPS”:
    -Gramy tylko dps.
    -Po 5 sekundach nieotrzymywania obrażeń życie nam się automatycznie regeneruje.
    -Apteczki leczą więcej, a nadmiar leczenia zamienia się w pancerz.

    Pomysł wymyślony na szybko, głównym celem jest zmniejszenie kolejek dla dps.

    • Myślę, że jakby ktoś miał grać w taki tryb, to by znacznie lepiej bawił się w jakimś Call of Duty czy innym Battlefieldzie. To są gry dla takich osób. Po co zatem robić z Overwatcha coś czym nie jest?

  • Osobiście uważam że nie ma najważniejszej roli ale biorąc pod uwagę to, że natarcie ma 5 razy dłuższe kolejki to społeczność chyba twierdzi inaczej.

  • Moim zdaniem to nie ma tak, że najważniejsi albo że nie najważniejsi. Gdybym miał powiedzieć, co w OV cenię najbardziej…
    A tak poważnie twierdzenie to wywodzi się z niezależności DPSów. Spędziłem kilkadziesiąt godzin na Reinie, ale przed blokadą nawet bym nie pomyślał o wybraniu go, gdyby nikt nie wziął healera. Tank i healer to role, którym bardzo ciężko działać bez siebie nawzajem.
    DPS nie ma tego problemu. Jako main Sombry jestem raczej zdziwiony, jeśli ktoś poświęci chwilę, żeby mnie wyleczyć. Reaper, Tracer, Symmetra i wielu innych po prostu radzi sobie na własną rękę. Sama meta Goats pokazuje, że nie jest to rola niezastąpiona. Zdarzało się. Sześcioma DPSami wyjaśniać kompozycję 2-2-2. Przyczyna długich kolejek do rankedów dla tej klasy jest inna. Wciśnięcie Q, żeby zabić sześć osób jest po prostu przyjemniejsze, niż wciśnięcie Q, żeby pomóc komuś zabić sześć osób. Debata o najważniejsza klasę jest jak kłótnia o najlepszą postać. Ile osób, tyle argumentów.

  • Najważniejszej nie ma, lecz oczywistym jest, ze można prowadzić ciekawa rozgrywkę bez DPSów. Bez tankow, czy healerow – zdecydowanie nie.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ