Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Krok w cień Żniwiarza również ma dostać buffa!
News

Krok w cień Żniwiarza również ma dostać buffa!

To nie koniec zmian Żniwiarza!


Żniwiarz dostał właśnie ogromne zmiany, które okazały się być dość kontrowersyjne. Okazuje się, że prawdopodobnie to nie koniec i bohater dalej będzie poprawiany. Nie wiadomo, czy w następnym patchu PST, ale w ciągu kilku tygodni na serwer testowy wejdą kolejne zmiany bohatera.

Krok w cień zmieniany

Blizzard odpowiedział na prośby graczy i poinformował, że studio może i co więcej planuje zrobić coś z Krokiem w cień, czyli jedną z najciekawszych umiejętności Żniwiarza. Nie ma chyba nic lepszego, jak zaskoczenie przeciwników nagłym pojawieniem się na ich plecach.

Nadal możemy coś zrobić z Krokiem w cień w przyszłości, ale nie będzie to coś takiego, jak mignięcie Smugi. Zostało to zaprojektowane w taki sposób, by wejść na plecy wroga, lub przygotować na niego zasadzkę. W przeszłości zbuffowaliśmy tę umiejętność zwiększając zasięg i zmniejszając głośność.

Brak jednak konkretnych informacji co i kiedy. Widać, że Blizzard nie chce przesadzić, skoro odwołują się do skilli Smugi.

Pytanie, co z tą umiejętnością można jeszcze wykombinować?

28 komentarzy

Dodaj komentarz

    • Jako main Reapera powiem, że poprzedni buff nareszcie go usprawnił, szczególnie Ulta.
      Snajpery powinni dostać nerfa, każdy, Widow szczególne, Hanzk trochę, Ashe też, Ana dominuje, trza interweniować.

      • widow nerfa? Dobre, spamzo mogę się zgodzić jest bardziej randomowy jak loot ze skrzynek, Aszka nie będę się wypowiadać ale dla mnie nadal Mcree>Ashe więc jak i ona to Mcree, dla mnie blizzard zmierza w dobrym kierunku a sniperzy wcale nie są za silni.

        • Patrząc z innej perspektywy, to chyba nie przypadek, że i w QP i na Rankedach cały czas pojawiają się snajperzy jako DPS,no chyba że jest ktoś kto specjalizuje się w danej innej postaci na wyższych rangach. Widow ma za dobrze, jeśli gracz wie co robi i jest bardzo dobrym graczem, wręcz za dobrym że tak powiem, to to co robi wręcz odbiera innym zabawę. I dobrze, że Reaper będzie dobrze się skradał, bo nie oszukując się, i Ashe i Widow i najbardziej Hanzo juz mają gdzieś, czy leci po nich wnerwiony goryl, czy cyber ninja albo nawet chomik wyburzyciel.
          Mają takie możliwości ucieczki, albo dmg, albo poprostu pomoc teamu.
          Po co uczyć się grać nwm, Żołnierzem, Genjim, Junkratem by sukcesywnie zabijać, jak połączenie skilla z fartem w wypadku snajperów kończy sie czasami zabiciem 6 typa jednym magazynkiem. Ashe jest zbalansowana, może tylko dynamit lekko znerfić, bo wszystkim może sama się uwalić.
          Hanzo nawet nie komentuje.
          Ana to już kwestia sporna.
          A Mccree mógłby mieć teraz szybkostrzelnego znerfionego, nie dmg, a momentalnie dłuższa animacje.
          Żeby dało sie uciec. A nie ciągle Flash, Prawa i w kółko.

  • Po co po co i jeszcze raz po co. Zamiast po prostu znerfić Bagietkę to jak dla mnie to oni próbują wszystkie postacie doprowadzić do jej poziomu – ostatnie zmiany pharah i reapera…

    • „znerfmy spam poprzez zwiększenie szybkości ataku o postaci która ma w 90% przypadków mercy przydupasa dającego extra damage”

  • Jak dobrze że istnieje jeszcze TF2 oraz paladins (o zgrozo gra od hi rez jest lepiej rozwijana a to już coś blizzardzie)

    • Paladins lepiej rozwijane? Dodają jakąś popierniczoną postać IMANI która jest op jak hui. Hirez jeszcze gorzej się zna na balansie

      • Hi-rez wprowadza aktualizacje z buffami i nerfami raz na kilka miesięcy więc czego się tu spodziewać. Za to zawartość którą można kupić za kasę jest wprowadzana praktycznie co tydzień.

      • Bardziej chodziło mi o to że można tam przynajmniej wybrać tryb gry jaki chce się grać a op postacie banować na rankedach

    • Paladins lepiej rozwijane? Jeśli mówimy o ilości skórek na miesiąc to tak, jest lepiej rozwijana. Cała reszta leży, gra je zbugowana, twórcy maja gdzieś balans, snajper który ma broń skuteczniejszą przy walce na krótki dystans niż większość postaci która powinna móc go zabić (strix), tank który ma tyle błędówe, że nie da sie nim grać (terminus). I piszę to z perspektywy osoby która w to gra od 2 lat, overka mam od roku i gra się w niego dużo przyjemniej, paladins obecnie piwinno sie nazywać buggadins

  • Tutaj muszą być ostrożni, gdy tylko przegną, gdy snajperzy nie będą mieli czasu/ możliwości go zobaczyć/usłyszeć reaper będzie twardym zawodnikiem, blizzard tak żałuje obecnej mety że próbuje zrobić co może żeby się jej pozbyć, nie wiem czy majstrowanie przy jednej postaci ma sens.

  • I to mi się podoba, co że Reaper bije w cholerę, jak po paru metrach to Konfetti Cannon!
    A Snajperzy dalej się panoszą, Qp to ter zawsze Widow Hanzo Ana Ashe Mccree i tylko jak czymś innym

  • Reaper moim zdaniem nie potrzebuje więcej zmian, a jeśli mają buffować tp, to niech chociaż to lecznie zmniejszą do 40% .-.

  • Jako że mainuje reapera wydaje mi się że jest już dobrze i nie warto w nim nic zmieniać jeśli chodzi o buffy. Ale według mnie powinni znerfić sniperów. A przynajmniej wdowę i ane.

  • Jestem OTP reapera od 2-go sezonu (formalnie ostatnio gram też Ashe, więc już mainem). „Teraz mój czas”. :)

  • Jak dla mnie mogliby umożliwić teleportacje podczas ruchu. Zwinny reaper mógłby przeżyć boopy lucio albo kulkę orisy w przepaść.

  • Według mnie powinni dać reaporowi 40% kradzieży życia i przyspieszyć jego wejście i wyszyjcie z teleportacji

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ