Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Opis aktualizacji z Baptiste! Masa zmian postaci, nerfy i buffy!
News

Opis aktualizacji z Baptiste! Masa zmian postaci, nerfy i buffy!

Wraz z Baptiste na serwery PST weszła nowa aktualizacja!


NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY

Nowy bohater: Baptiste (Wsparcie)

Baptiste jest zaprawionym w boju sanitariuszem. Dysponuje eksperymentalnymi urządzeniami i uzbrojeniem, które pozwalają mu utrzymywać sojuszników przy życiu i likwidować wrogów. Miotacz Biotyczny strzela seriami po trzy pociski i umożliwia graczom, którzy zapanują nad jego odrzutem, zadawanie znacznych obrażeń wrogom. Alternatywny tryb ataku pozwala miotać granatami, które leczą sojuszników znajdujących się w pobliżu miejsca trafienia. Za pomocą Impulsu Regeneracyjnego można leczyć z upływem czasu siebie oraz pobliskich członków swojej drużyny. Gdy niebezpieczeństwo jest blisko, Baptiste może aktywować Pole Nieśmiertelności, aby zapobiec śmierci sojuszników. Baptiste porusza się po polu walki, wykorzystując Egzobuty, które pozwalają skakać wyżej i dalej niż inni bohaterowie. Superzdolność postaci to Matryca Wzmacniająca, który podwaja obrażenia i efekty leczące pocisków sojuszników.

ZMIANY OGÓLNE

Pancerz

  • Zmniejszono o 20% obrażenia zadawane pancerzom przez promienie/wiązki.
  • Efekty obrażeń z upływem czasu nie są już osłabiane przez pancerz.

Komentarz twórców: Obrażenia otrzymywane z upływem czasu przez pancerz, takie jak efekt Jadowitej Miny Trupiej Wdowy oraz trafienia bronią strzelającą promieniami, jak Projektor Fotonowy Symmetry, znacznie się od siebie różniły. Teraz będą bardziej spójne i przewidywalne.

Zwiększenie obrażeń

  • Zwiększenie obrażeń ma teraz zastosowanie, kiedy pocisk zostaje wystrzelony, a nie kiedy trafia cel.

Komentarz twórców: Wcześniej efekty zwiększenia obrażeń uwzględniano tylko wtedy, kiedy postać zadająca obrażenia była wzmocniona w chwili trafienia. Teraz wzmocnienie następuje w chwili wystrzelenia pocisku. Oznacza to, że bohater nie musi być wzmocniony, kiedy pocisk trafia wrogów, aby dodatkowe obrażenia zostały uwzględnione.

Odrzucenie

  • Zwiększono spójność odległości, na jakie następuje odrzucenie.
  • Bohaterowie, którzy lecą, mogą zostać odrzuceni i spowolnieni.

Komentarz twórców: Sposób poruszania się trafionych wrogów ma teraz mniejszy wpływ na odrzucenia. Zamiast losowości skutków, odrzucenia będą teraz działać podobnie bez względu na ruch postaci przed jej trafieniem. Umożliwiając prawidłowe odrzucenie postaci latających, takich jak Łaska ze zdolnością Walkiria albo D.Va z Dopalaczem, sprawiamy, że rozgrywka staje się płynniejsza i bardziej realistyczna.

Dźwięk

  • Teraz, kiedy wasze obrażenia są wzmocnione i traficie cel, odtwarzany jest nowy dźwięk.
  • Teraz, kiedy traficie cel, ale nie zadacie obrażeń, odtwarzany jest nowy dźwięk.

Komentarz twórców: Wraz z wprowadzeniem Baptiste’a chcemy mieć pewność, że będziecie wiedzieć, kiedy wasze trafienia są wzmocnione lub osłabione, bez względu na to, którą postacią gracie.

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

Ana

  • Nanowzmocnienie
    • Zmniejszono skuteczność leczenia z 300 do 250 punktów.

Komentarz twórców: Natychmiastowe leczenie przez Nanowzmocnienie pozwalało graczom przetrwać dłużej i sprawiało, że superzdolność Any była bardzo cenna. Musimy jednak zmniejszyć skuteczność leczenia bohaterów z dużą ilością zdrowia.

Pięść Zagłady

  • Podbródkowy
    • Skrócono czas odnowienia z 7 do 6 sekund.
  • Fala Sejsmiczna
    • Skrócono czas odnowienia z 7 do 6 sekund.

Komentarz twórców: Skrócenie czasu odnowienia zdolności Pięści Zagłady powinno zapewnić mu większą siłę i sprawić, że rozgrywka postacią stanie się płynniejsza.

Hanzo

  • Strzała Soniczna
    • Zwiększono promień wykrywania z 7 do 9 metrów.

Komentarz twórców: Ponieważ na niektórych mapach elementy otoczenia zajmują dużo miejsca, a Strzała Soniczna potrafi być nieskuteczna na pewnych obszarach. Zwiększenie promienia wykrywania powinno temu zaradzić.

Lúcio

  • Wzmacniacz
    • Użycie Fali Dźwiękowej liczy się teraz jako asysta ofensywna.

Komentarz twórców: Odrzucenie zapewniane przez Falę Dźwiękową Lúcio to świetne narzędzie do spychania przeciwników i zabijania ich, dlatego jej użycie powinno być nagradzane asystą ofensywną.

McCree

  • Szybkostrzelny Rozjemca
    • Zmniejszono zadawane obrażenia z 55 do 50 punktów.
  • Przycelowanie
    • Zwiększono obrażenia na sekundę zadawane po namierzeniu celów przez 2,5 sekundy z 275 do 550 punktów.

Komentarz twórców: Po zmniejszeniu skuteczności pancerza u wszystkich bohaterów Szybkostrzelny Rozjemca nie musi już zadawać tak dużych obrażeń. Zwiększenie obrażeń Przycelowania po dłuższym namierzeniu zwiększa skuteczność podczas atakowania nieruchomych celów o dużej ilości punktów wytrzymałości (takich jak bariery) oraz bohaterów mających więcej niż 600 punktów zdrowia. Nie wpłynie to na to, jak groźna jest zdolność dla postaci posiadających mniej niż 600 punktów.

Mei

  • Miotacz Endotermiczny
    • Zwiększono obrażenia od podstawowego tryb ataku z 2,25 do 2,75 punktu obrażeń (z 45 do 55 na sekundę).
  • Ściana Lodu
    • Zmniejszono wytrzymałość z 500 do 400 punktów.

Komentarz twórców: Zwiększenie obrażeń podstawowego trybu ataku Mei powinno zwiększyć siłę kombinacji Zamrożenia i Sopla. Możliwość łatwiejszego niszczenia Ściany Lodu Mei oznacza mniej czekania, aż lód sam zniknie i zapewnia więcej szans na kontrowanie zdolności.

Moira

  • Biotyczny Chwyt
    • Wydłużono czas leczenia z upływem czasu z 3 do 4 sekund.
    • Zwiększono łączną wartość leczenia z 50 do 65 punktów.

Komentarz twórców: Te niewielkie zmiany zwiększają pasywny efekt leczenia sojusznika przez Biotyczny Chwyt Moiry.

Orisa

  • Miotacz Fuzyjny
    • Zmniejszono karę do szybkości ruchu podczas strzelania z 50% do 30%.

Komentarz twórców: Jako defensywny tank Orisa miewa problemy z atakowaniem razem z drużyną. Zwiększenie jej szybkości ruchu podczas strzelania powinno ułatwić stosowanie presji na wrogiej drużynie i aktywniejsze stosowania bariery.

Fara

  • Wyrzutnia Rakiet
    • Zwiększono minimalne obrażenia od eksplozji z 16,25 do 20 punktów.

Komentarz twórców: Zmiana ta przywraca ustawienia minimalnych obrażeń zadawanych przez Wyrzutnię Rakiet do stanu przed zmianą balansu obrażeń od bezpośrednich trafień i od eksplozji z ostatniej aktualizacji.

Żołnierz-76

  • Karabin Pulsacyjny
    • Zwiększono zadawane obrażenia z 19 do 20 punktów.
  • Sprint
    • Skrócono opóźnienie między kolejnymi strzałami po użyciu Sprintu z 0,5 sek. do 0,3 sekundy.
  • Wizjer Taktyczny
    • Może obierać za cel Mord-Oponę i Pole Nieśmiertelności.

Komentarz twórców: Zmiana ta powinna pozwolić Żołnierzowi-76 zabijać wrogie postacie jeden strzał wcześniej. Zmniejszenie opóźnienia między strzałami po użyciu Sprintu powinno zwiększyć płynność i responsywność zdolności. Możliwości Wizjera Taktycznego do obierania za cel Mord-Opony Złomiarza i drona Pola Nieśmiertelności Bapstiste’a to poprawka usprawniająca rozgrywkę, ponieważ oba cele są priorytetowe.

Sombra

  • Hakowanie
    • Czas odnowienia zostaje skrócony o połowę podczas hakowania apteczek.

Komentarz twórców: Czas odnowienia Hakowania sprawiał, że zdolności trudniej używało się na apteczkach zamiast na graczach. Zmiana powinna sprawić, że oba te cele będą równie łatwe w hakowaniu.

Torbjörn

  • Zwiększono podstawową wytrzymałość pancerza o 50 punktów (obecne maksimum: 250).
  • Dopancerzenie
    • Zmniejszono wzmocnienie pancerza ze 150 do 100 punktów.

Komentarz twórców: Przeżywalność Torbjörna byłą trochę zbyt niska, dlatego przekierowaliśmy cześć siły ze zdolności Dopancerzenie na podstawową wytrzymałość postaci.

Trupia Wdowa

  • Infrawizja
    • Ujawnia paski zdrowia przeciwników.
    • Teraz zdolność zostaje anulowana w chwili śmierci.

Komentarz twórców: Dotychczas nie można było kontrować efektu działania Infrawizji, dlatego teraz zdolność będzie anulowana po śmierci Trupiej Wdowy. Aby zrekompensować wyższe ryzyko użycia zdolności, teraz ujawnia ona sojusznikom paski zdrowia wrogów.

Burzyciel

  • Adaptabilne Osłony
    • Nie anulują już trybu Kulowrotka.

Komentarz twórców: Zmiana sprawi, że Osłony staną się potężniejszym narzędziem przetrwania, ponieważ wyjście z trybu Kulowrotka zwiększało podatność Burzyciela na ataki.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Przywołania

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wezwanie „Potrzebuję Leczenia” nie wyświetlało się na czacie, jeśli wybrana postać nie posiadała zdolności leczenia.

Kamera

  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas gry niektórymi postaciami kamera przenikała przez nie podczas patrzenia prosto w górę.

Menu Statystyki

  • Naprawiono błąd, który powodował, że etykiety sezonu dla Rywalizacji w Zdobywanie flagi oraz Rywalizacji w trybie Eliminacji 6 na 6 nie wyświetlały się.

Menu Bohaterowie

  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas przełączania między skórkami Złomiarza, bomby na jego kamizelce obracały się.

Bohaterowie

  • Ana
    • Naprawiono błąd, który powodował, że ubranie Any przenikało przez jej torbę podczas emotki Yut Nori.
  • Ashe
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odtworzenie dźwięku wskazującego niski poziom amunicji karabinu Ashe, kiedy posiadał on trzy lub mniej pocisków.
  • D.Va
    • Naprawiono błąd, który bardzo utrudniał odrzucenie D.Vy, kiedy ta strzelała z Działek Fuzyjnych.
  • Genji
    • Naprawiono błąd, który powodował, że zdolność Smoczy Miecz Genjiego kończyła się, zanim dobiegło końca odbijanie ataków.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że Genjiego odrzucało za daleko, kiedy użył Szybkiego Cięcia na Rakietowym Ciosie Pięści Zagłady.
  • Hanzo
    • Naprawiono błąd, który powodował, że nogi Hanzo poruszały się, kiedy przyjął on pozę Medytacja.
  • Łaska
    • Naprawiono błąd, który powodował, że lewe kolano Łaski wyginało się nienaturalnie, kiedy została ogłuszona Granatem Błyskowym McCree.
  • Orisa
    • Naprawiono błąd, który bardzo utrudniał odrzucenie Orisy, kiedy ta strzelała ze swojego Miotacza Fuzyjnego.
  • Żniwiarz
    • Naprawiono błąd, który powodował, że guzik na ramieniu Żniwiarza w skórce Lu Bu wydawał się unosić w powietrzu.
  • Reinhardt
    • Naprawiono błąd, który powodował, że fragment pancerza na plecach Reinhardta wyświetlał się nieprawidłowo w skórce Guan Yu w prezentacji zagrania Młotem hołotę.
  • Sombra
    • Naprawiono błąd, który powodował, że efekt dźwiękowy wychodzenia Sombry z ukrycia nie odtwarzał się, jeśli do wyjścia użyto którejś z emotek.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że Sombra nie mogła wykonać szybkiego ataku wręcz, kiedy korzystała ze zdolności Hakowanie.
  • Symmetra
    • Naprawiono błąd, który powodował, że Symmetra zyskiwała ładunek superzdolności, kiedy aktywowała Barierę Fotonową.
  • Torbjörn
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Torbjörnowi użycie Przegrzania w grach dowolnych, jeśli wyłączono Zdolność 2.
  • Trupia Wdowa
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Jadowitej Minie Trupiej Wdowy zadawania obrażeń postaci, jeśli zdolności użyto na krawędzi promienia aktywacji.

Mapy

  • Hollywood
    • Naprawiono błąd, który powodował, że skład zwycięskiej drużyny wyświetlał się nieprawidłowo.
  • Paryż
    • Naprawiono błąd, który powodował, że dźwięki dobywające się z apartamentu „Nous vous surveillons” nie odtwarzały się.

 

36 komentarzy

Dodaj komentarz

  • What the… Power level wszystkiego idzie tak bardzo w górę, że niedługo time to kill większości postaci zejdzie do zera. Nie wiem czy te wszystkie zmiany były potrzebne. Dobrze że nerfią Zarię bo już miałem dość walk z mikrofalówką, ale co do reszty to ciężko powiedzieć jak to wpłynie na balans. Po prostu za dużo tego.

  • Jak ja się cieszę że znerfili prawy u cree. Po ostatnim buffie to po prostu było przykre kiedy ktoś Cię trafił granatem i zamiast dobić Cię ładnym headshotem ładował w Ciebie worek śrutu i jeszcze strzelił Ci teabaga i obowiązkowo walnął graffiti żeby podkreślić swój wyczyn oraz to jakim jest świetnym graczem (mówię o postaciach 200hp, nie o tankach bo to zupełnie co innego). To postać typowo pod aim i na tym powinna się dalej opierać, nie na waleniu komuś flashbanga z zaskoczenia i odpalaniu w niego całego magazynka

    • Ale wiesz, że obrażenia spadły tylko o 30HP ? przy rolloucie i tak dajesz 600HP co zabija nawet tanka …

      • Wiem, ale każdy nerf tego mnie cieszy, nawet mały.
        Btw po ostatnim buffie wysypało się graczy cree którzy jedyne co potrafią to spamować prawym, przed buffem nie było to aż tak często spotykane mimo że i bez buffa prawym ściągał każdą postać do 250hp bez problemu. I mówię tu o średnim poziomie umiejętności (2400-2600)

  • Reaper szybciej się teleportuje na PTR czy tylko mi się wydaje?? Bo nie ma tego w patch notes’ach.

  • Ogólne zmiany:
    Obrażenia od amunicji typu laser zmniejszone są przez armor o 20%.
    Efekt obrażeń w czasie (np. mina Wdowy?) nie jest łagodzony przez armor.
    Damage boost zwiększa obrażenia pocisku w momencie wystrzelenia a nie w momencie trafienia, czyli np. Łaska wzmacnia w momencie wystrzelenia i może puścić smycz a pocisk wzmocniony jest dalej.
    Odległość odepchnięcia jest teraz bardziej „jednolita/spójna”(mniej zależna od tego jak odepchnięty bohater się poruszał, będzie mniej „dalekich lub bliskich” odepchnięć zależnych od ruchu wroga). Bohaterowie którzy latają mogą być spowolnieni i odepchnięci.
    Nowy dźwięk za trafienie boostowanym strzałem.
    Nowy dźwięk gdy trafisz, ale nie zadasz obrażeń.

    Ana: Nano daje 250 zdrowia zamiast 300.

    Doomfist: podbródkowy ma odnowienie 6 sekund zamiast 7. To samo semic slam.

    Hanzo: Strzała soniczna ma promień 9 metrów zamiast 7.

    Lucio: Odepchnięcie liczy się jako asysta ofensywna w zabójstwie.

    Mcree: Fan the hammer obrażenia zmniejszone do 55 z 60.
    Deadeye po 2,5 sekundach na celu zwiększa obrażenia na sekundę z 275 do 550.

    Mei: Obrażenia z podstawowego ataku zwiększone z 2.25 do 2.75 (z 45 do 55 na sekundę).
    Ściana ma 400 hp zamiast 500.

    Moira: efekt leczący pozostający na sojuszniku wydłużony z 3 do 4 sekund (w sumie z 50hp do 65).

    Orisa: spowolnienie podczas strzelania zmniejszone z 50 do 30%.

    Fara: Minimalne obrażenia z rakiet zwiększone z 16.25 do 20.

    Żołnierz: obrażenia na pocisk zwiększone z 19 do 20.
    Opóźnienie możliwości wykonania strzału po sprincie zmniejszone z 0,5 do 0,3 sekundy.
    Wizjer taktyczny namierza Oponę Złomka i pole nieśmiertelności tego nowego gościa.

    Sombra: Odnowienie zdolności hakowania zmniejszone o połowę jak zhakuje się apteczkę.

    Torbiorn: Zdrowie zwiększone o 50 armora (w sumie 250 zdrowia).
    Dopancerzenie dodaje chwilowo 100 armora zamiast 150.

    Wdowa: Wizja na ulcie pokazuje paski zdrowia wrogów. Ult anuluje się jak Wdowa umrze.

    Chomik: Odpalenie osłony nie anuluje trybu kuli.

    • Własinie uchroniłeś tą strone od mojiego nie koniecznie pżyhylnego komentaża na temat jenzyka w jakim zapisany jest artykuł.

      • To chyba wąty powinieneś mieć do blizzarda, że nie dał tłumaczenia na czas tylko społeczność musi sobie z tym sama radzić.

        • Zamieć moją wypowiedź by wrzuciło do kosza razem z tysiącem innych podobnych wypowiedzi a ovek pl jest mniejszą stroną więc tu ktoś moje zdanie może weźmie pod uwagę. Poza tym jednak redakcja powinna dbać o to aby nam jak najlepiej czytało się ich artykuły a nie kopiować coś jak leci od Zamieci.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ