Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » Aktualizacja » Overwatch Aktualizacja – 19.07.2016 – Nowy bohater Ana
Aktualizacja

Overwatch Aktualizacja – 19.07.2016 – Nowy bohater Ana

W nocy pojawiła się duża aktualizacja ważąca 1.7 GB, otrzymała ona numer 1.1.0.2.30326A i pokaźną ilość zmian. Do gry dodano nowego bohatera Anę, a także zajęto się balansem Zenyatty, wzmocnieniem D.Va, a także wprowadzono wiele innych poprawek i zmian.

NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY

Nowy bohater: Ana (Wsparcie)

Jedna z założycielek Overwatch powraca po ponad siedmioletniej nieobecności. Przedstawiamy Anę – zaprawioną w boju weterankę, która wspiera swoich sojuszników z daleka, używając broni specjalnych ze swojego niezwykłego arsenału.

Podstawowe uzbrojenie Any to jej karabin biotyczny, wystrzeliwujący strzałki leczące sojuszników lub zadające wrogom obrażenia przez pewien czas. Z kolei jej Granat Biotyczny świetnie sprawdza się podczas walki w zwarciu, ponieważ jednocześnie leczy członków drużyny Any i zadaje obrażenia wrogom znajdującym się jego polu rażenia. Sojusznicy rażeni granatem otrzymują również krótką premię do wszystkich efektów leczących, natomiast wrogowie przez kilka chwil nie mogą w ogóle być leczeni.  Kiedy sytuacja na polu walki zaczyna wymykać się spod kontroli, Ana może wystrzelić Strzałkę Usypiającą, która powoduje, że trafieni wrogowie tracą przytomność.

Superzdolność Any – Nanowzmocnienie – obdarza jednego z członków jej drużyny dodatkową mocą zapewniając premię do szybkości ruchu, zwiększone obrażenia oraz zwiększoną odporność na ataki wroga.

Więcej informacji o Anie można znaleźć na stronie bohaterki.

ZMIANY OGÓLNE

Rozgrywka

  • Jeśli dogrywka trwa ponad 20 sekund, lont odliczający czas zacznie „spalać się szybciej”.
  • Gracze będą odradzać się wolniej w dogrywce (czas odrodzenia zwiększony o 2 sekundy).

Tryb Rywalizacji

  • W meczach rozgrywanych w Tryie Rywalizacji obowiązuje teraz limit jednego tego samego bohatera na drużynę.
    • Więcej informacji znajdziecie tutaj.

Różne

  • Dodano Anę jako bohatera SI w trybach Trening z SI, Gra przeciw SI oraz Gra dowolna.
  • Zmieniono nazwy pięciu graffiti, by uniknąć powtórzeń.
  • Namierzeni członkowie drużyny odpowiadają teraz kwestią typu „Jestem obok” kiedy gracze korzystają z komunikacji „Zbiórka”.
  • Osiągnięcie „Gwałtownego Rozdarcie” Zenyatty będzie prostsze do

AKTUALIZACJE BALANSU BOHATERÓW

Ogólne

  • Wprowadziliśmy zmianę, w wyniku której zdolności lecznicze będą ładować superzdolności. Z powodu tej zmiany dostosowaliśmy koszt ładowania niektórych zdolności.

Bastion

  • Konfiguracja: Czołg
    • Zwiększono koszt użycia superzdolności o 10%.

D.Va

  • Matryca Obronna
    • Skrócono czas odnowienia z 10 do 1 sek.
    • Dodano nowy licznik zasobów. Licznik ten dojdzie do zera, kiedy Matryca Obronna jest aktywna, a potem odnowi się, kiedy nie będzie używana.
      • Gracze muszą teraz wcisnąć i przytrzymywać klawisz zdolności, by pozostała aktywna.
      • Matryca Obronna ładuje się od zera do pełna w 10 sekund.
      • W pełni naładowana Matryca Obronna będzie działać 4 sekundy.
    • Matryca Obronna została przeklasyfikowana na alternatywny tryb prowadzenia ognia i jest teraz domyślnie przypisana do PPM.
      • Dodano opcję „Przełączanie Matrycy Obronnej” do: Opcje > Sterowanie > D.Va.
  • Samozniszczenie
    • Zmniejszono koszt użycia superzdolności o 15%.
    • Skrócono opóźnienie przed wybuchem z 4 do 3 sek.
    • Wybuch już nie zadaje obrażeń D.Vie, która go aktywowała.

Komentarz twórców: D.Va nie cieszy się wśród graczy tak dużą popularnością jak inni tankowie i sądzimy, że jest to związane z niską skutecznością zdolności absorpcji obrażeń. Dlatego zmieniliśmy Matrycę Obronną, aby była bardziej wszechstronna i aby dało się z niej korzystać znacznie częściej. Do tego daliśmy także trochę więcej „kopa” Samozniszczeniu, ponieważ wydawła się nieco słabsza w porównaniu do superzdolności innych bohaterów.

Lúcio

  • Bariera Dźwiękowa
    • Zwiększono koszt użycia superzdolności o 10%.

McCree

  • Rozjemca
    • Obrażenia są teraz w pełni zachowane na większym dystansie, lecz zmniejszone w przypadku strzałów na najdalsze dystanse.

Komentarz twórców: Mimo iż osłabienie obrażeń zadawanych przez McCree na krótkim dystansie wprowadzone w ostatniej aktualizacji poprawiło jakość rozgrywki, zmiany były zbyt poważne. Dlatego zdecydowaliśmy się zwiększyć zasięg skuteczności jego ataku, aby był porównywalny do zasięgu Żołnierza-76. Mamy nadzieję, że w ten sposób gracze będą mieli jeszcze jedną możliwość rozprawienia się z bohaterami, którzy walczą zwykle na dużą odległość, takimi jak Fara i Hanzo.

Łaska

  • Kaduceusz
    • Zwiększenie obrażeń
      • Efekt nie będzie się już kumulować z dodatkowymi obrażeniami od drugiej Łaski.
  • Wskrzeszenie
    • Zwiększono koszt użycia zdolności o 30%.
    • Aktywacja nie ogranicza już ruchu.
    • Anioł Stróż odnawia się natychmiast po użyciu.

Komentarz twórców: Łaska dysponuje jedną z najpotężniejszych superzdolności w grze, ale próba jej wykorzystania często kończyła się śmiercią. Po wprowadzeniu aktualizacji Wskrzeszenie będzie się ładowało trochę dłużej, ale zagrożenie dla Łaski w walce będzie znacznie mniejsze.

Wieprzu

  • Wieprznięcie
    • Zwiększono koszt użycia superzdolności o 45%.

Żołnierz-76

  • Ciężki Karabin Pulsacyjny
    • Zmniejszanie rozrzutu zaczyna się po upływie krótkiego czasu (a nie od razu).
  • Wizjer Taktyczny
    • Zwiększono koszt użycia superzdolności o 10%.

Zenyatta

  • Siła osłon podstawowych została zwiększona o 50 pkt. i obecnie wynosi 50 pkt. życia/150 pkt. osłon.
  • Obrażenia zadawane przez atak podstawowy zostały zmniejszone z 45do 40.
  • Obrażenia zadawane przez atak alternatywny zostały zwiększone z 35 do 40.
  • Kula Rozdarcia i Kula Harmonii
    • Zwiększono prędkość pocisku z 30 do 120.
  • Transcendencja
    • Po aktywacji szybkość ruchu zwiększa się dwukrotnie.
    • Zwiększono skuteczność leczenia z 200 do 300 pkt. zdrowia.

Komentarz twórców: Chociaż zdolności lecznicze Zenyatty nigdy nie miały takiej mocy jak u Łaski i Lúcio, nadrabiał braki zadając większe obrażenia. Kiepska mobilność i niewielka liczba punktów życia były powodem problemów w wielu rozgrywkach. Wprowadziliśmy kilka zmian, aby poprawić skuteczność tego bohatera. Przede wszystkim wzmocniliśmy osłonę, dzięki czemu będzie się mógł spokojnie mierzyć z przeciwnikami. Zmiany dotyczące Kuli Harmonii i Kuli Rozdarcia mają ogromny wpływ na styl gry, ponieważ pomagają bohaterowi przemieszczać Kule i wykorzystywać ich efekty szybciej. Na koniec zwiększyliśmy skuteczność leczenia Transcendencji. Ta superzdolność została zaprojektowana tak, by była najskuteczniejsza przeciwko ciągłym, wysokim obrażeniom i mniej skuteczna przeciw krótkim okresom o wysokich obrażeniach (jak zdolności D.Vy lub Złomiarza). Niewystarczająca moc lecząca tej zdolności mogła spowodować sytuacje, że ciągły ostrzał mógł przełamać Transcendencję. Poprawiliśmy leczenie, a Zenyatta może się poruszać szybciej, kiedy zdolność jest aktywna.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
Opcje gry

  • Gracze mogąteraz wprowadzać wartości numeryczne w ustawieniach każdej opcji, która posiada także możliwość ustawienia suwakiem (np. Pole widoczności, głośność, czułość, itp.)
  • Gracze mogą schować czat w grze kombinacją klawiszy CTRL + SHIFT + C albo wpisując w oknie czatu komendę „/hidechat”
  • Sterowanie
    • Czułość myszy można teraz dostosować do dwóch miejsc po przecinku.
      • Gracze mogą wprowadzić wartość liczbową klikając liczbę obok suwaka.
  • Rozgrywka
    • Podpowiedzi w trakcie starcia można teraz wyłączyć (dotyczy to także podpowiedzi po śmierci gracza).
  • Społeczność
    • Powiadomienia o zaproszeniach można teraz włączyć lub wyłączyć.
    • Powiadomienia o znajomych można teraz włączyć lub wyłączyć.
    • Powiadomienia o znajomych można teraz włączyć lub wyłączyć.
  • Grafika
    • Dodano obsługę dla ekranów wyświetlających obraz w proporcjach 21:9.
    • Gracze mogą teraz włączyć zegar czasu rzeczywistego włączając ustawienie „Wyświetl zegar systemowy”.

Opcje społecznościowe

  • Niektóre odznaczenia będą teraz wyświetlane rzadziej w trakcie głosowania na koniec rundy (np. Leczenie Transcendencją u Zenyatty czy zastosowania Barier Projekcyjnych przez Zarię).

POPRAWIONE BŁĘDY

Ogólne

  • Teraz w menu Bohaterowie ostatni oglądany bohater zostanie zapamiętany i będzie odpowiednio podświetlony po powrocie do tego menu.
  • Zmniejszono prawdopodobieństwo trafienia celów za rogiem przez duże pociski (tj. strzały Hanzo).
  • Naprawiono błąd, który powodował, że muzyka odtwarzana podczas zbliżania się ładunku do punktu docelowego grała nawet po zakończeniu meczu.
  • Naprawiono błąd, który powodował znikanie interfejsu użytkownika za każdym razem, kiedy inna aplikacja wymuszała na grze przejście do trybu okienkowego.
  • Naprawiono błąd, który czasem powodował nakładanie efektów wizualnych związanych z leczeniem na niewłaściwego bohatera, kiedy wielu graczy próbowało podnieść apteczkę.
  • Naprawiono błąd, który mógł czasem powodować, że zwycięskie pozy różnych bohaterów nakładały się na siebie.
  • Naprawiono kilka błędów oświetlenia w widoku kamery podczas powtórki.

Mapy

  • Ładunek na mapie King’s Row nie będzie już wracał do punktu początkowego, jeśli drużyna atakująca nie zdoła go przemieścić.
  • Zmieniono poziom głośności na ekranie wyboru bohatera dla drużyny atakującej na mapie Posterunek: Gibraltar.
  • Dodano kolizje w widoku kamery trybu obserwatora na większości map.
  • Naprawiono błędy kolizji graczy na wielu mapach.
  • Naprawiono błędy oświetlenia otoczenia i cieni na wielu mapach.

Bohaterowie

  • Naprawiono błąd, który powodował, że dialogi bohaterów dało się słyszeć z dużej odległosci, co było niezamierzone.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że D.Va czasem ignorowała kolizje graczy podczas przyzywania mecha.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Ściana Lodu Mei pozostawała w świecie gry nawet po zmianie bohatera lub opuszczeniu przez nią meczu.
  • Naprawiono inne błędy, które umożliwiały Żniwiarzowi dotarcie za pomocą Kroku w Cień w niezamierzone miejsca.
  • Naprawiono błąd, który czasem powodował, że Pole Osłonowe Reinhardta zacinało się w trybie włączonym, jeśli gracz użył opcji „Przełączanie Bariery”.
  • Naprawiono błąd, który czasem powodował, że Wieprzu przypadkowo trafiał Hakiem na Łańcuchu cele stojące za nim.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że osłona generowana przez Emiter Osłony Winstona ignorowała wartości ustawienia „Głośność efektów dźwiękowych”.

Rywalizacja

  • Naprawiono błąd, który czasem powodował, że gracze nie otrzymywali możliwości ponownego dołączenia do meczu w Rywalizacji.

5 komentarzy

Dodaj komentarz

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ