Overwatch Aktualizacja – 19.07.2016 - Nowy bohater Ana
W nocy pojawiła się duża aktualizacja ważąca 1.7 GB, otrzymała ona numer 1.1.0.2.30326A i pokaźną ilość zmian. Do gry dodano nowego bohatera Anę, a także zajęto się balansem Zenyatty, wzmocnieniem D.Va, a także wprowadzono wiele innych poprawek i zmian. http://www.youtube.com/watch?v=evghkilg2eQNAJWAŻNIEJSZE ZMIANY
Nowy bohater: Ana (Wsparcie) Jedna z założycielek Overwatch powraca po ponad siedmioletniej nieobecności. Przedstawiamy Anę – zaprawioną w boju weterankę, która wspiera swoich sojuszników z daleka, używając broni specjalnych ze swojego niezwykłego arsenału. Podstawowe uzbrojenie Any to jej karabin biotyczny, wystrzeliwujący strzałki leczące sojuszników lub zadające wrogom obrażenia przez pewien czas. Z kolei jej Granat Biotyczny świetnie sprawdza się podczas walki w zwarciu, ponieważ jednocześnie leczy członków drużyny Any i zadaje obrażenia wrogom znajdującym się jego polu rażenia. Sojusznicy rażeni granatem otrzymują również krótką premię do wszystkich efektów leczących, natomiast wrogowie przez kilka chwil nie mogą w ogóle być leczeni. Kiedy sytuacja na polu walki zaczyna wymykać się spod kontroli, Ana może wystrzelić Strzałkę Usypiającą, która powoduje, że trafieni wrogowie tracą przytomność. Superzdolność Any – Nanowzmocnienie – obdarza jednego z członków jej drużyny dodatkową mocą zapewniając premię do szybkości ruchu, zwiększone obrażenia oraz zwiększoną odporność na ataki wroga. Więcej informacji o Anie można znaleźć na stronie bohaterki. ZMIANY OGÓLNE Rozgrywka- Jeśli dogrywka trwa ponad 20 sekund, lont odliczający czas zacznie "spalać się szybciej".
- Gracze będą odradzać się wolniej w dogrywce (czas odrodzenia zwiększony o 2 sekundy).
- W meczach rozgrywanych w Tryie Rywalizacji obowiązuje teraz limit jednego tego samego bohatera na drużynę.
- Więcej informacji znajdziecie tutaj.
- Dodano Anę jako bohatera SI w trybach Trening z SI, Gra przeciw SI oraz Gra dowolna.
- Zmieniono nazwy pięciu graffiti, by uniknąć powtórzeń.
- Namierzeni członkowie drużyny odpowiadają teraz kwestią typu „Jestem obok” kiedy gracze korzystają z komunikacji „Zbiórka”.
- Osiągnięcie „Gwałtownego Rozdarcie” Zenyatty będzie prostsze do
- Wprowadziliśmy zmianę, w wyniku której zdolności lecznicze będą ładować superzdolności. Z powodu tej zmiany dostosowaliśmy koszt ładowania niektórych zdolności.
- Konfiguracja: Czołg
- Zwiększono koszt użycia superzdolności o 10%.
- Matryca Obronna
- Skrócono czas odnowienia z 10 do 1 sek.
- Dodano nowy licznik zasobów. Licznik ten dojdzie do zera, kiedy Matryca Obronna jest aktywna, a potem odnowi się, kiedy nie będzie używana.
- Gracze muszą teraz wcisnąć i przytrzymywać klawisz zdolności, by pozostała aktywna.
- Matryca Obronna ładuje się od zera do pełna w 10 sekund.
- W pełni naładowana Matryca Obronna będzie działać 4 sekundy.
- Matryca Obronna została przeklasyfikowana na alternatywny tryb prowadzenia ognia i jest teraz domyślnie przypisana do PPM.
- Dodano opcję „Przełączanie Matrycy Obronnej” do: Opcje > Sterowanie > D.Va.
- Samozniszczenie
- Zmniejszono koszt użycia superzdolności o 15%.
- Skrócono opóźnienie przed wybuchem z 4 do 3 sek.
- Wybuch już nie zadaje obrażeń D.Vie, która go aktywowała.
- Bariera Dźwiękowa
- Zwiększono koszt użycia superzdolności o 10%.
- Rozjemca
- Obrażenia są teraz w pełni zachowane na większym dystansie, lecz zmniejszone w przypadku strzałów na najdalsze dystanse.
- Kaduceusz
- Zwiększenie obrażeń
- Efekt nie będzie się już kumulować z dodatkowymi obrażeniami od drugiej Łaski.
- Zwiększenie obrażeń
- Wskrzeszenie
- Zwiększono koszt użycia zdolności o 30%.
- Aktywacja nie ogranicza już ruchu.
- Anioł Stróż odnawia się natychmiast po użyciu.
- Wieprznięcie
- Zwiększono koszt użycia superzdolności o 45%.
- Ciężki Karabin Pulsacyjny
- Zmniejszanie rozrzutu zaczyna się po upływie krótkiego czasu (a nie od razu).
- Wizjer Taktyczny
- Zwiększono koszt użycia superzdolności o 10%.
- Siła osłon podstawowych została zwiększona o 50 pkt. i obecnie wynosi 50 pkt. życia/150 pkt. osłon.
- Obrażenia zadawane przez atak podstawowy zostały zmniejszone z 45do 40.
- Obrażenia zadawane przez atak alternatywny zostały zwiększone z 35 do 40.
- Kula Rozdarcia i Kula Harmonii
- Zwiększono prędkość pocisku z 30 do 120.
- Transcendencja
- Po aktywacji szybkość ruchu zwiększa się dwukrotnie.
- Zwiększono skuteczność leczenia z 200 do 300 pkt. zdrowia.
- Gracze mogąteraz wprowadzać wartości numeryczne w ustawieniach każdej opcji, która posiada także możliwość ustawienia suwakiem (np. Pole widoczności, głośność, czułość, itp.)
- Gracze mogą schować czat w grze kombinacją klawiszy CTRL + SHIFT + C albo wpisując w oknie czatu komendę "/hidechat"
- Sterowanie
- Czułość myszy można teraz dostosować do dwóch miejsc po przecinku.
- Gracze mogą wprowadzić wartość liczbową klikając liczbę obok suwaka.
- Czułość myszy można teraz dostosować do dwóch miejsc po przecinku.
- Rozgrywka
- Podpowiedzi w trakcie starcia można teraz wyłączyć (dotyczy to także podpowiedzi po śmierci gracza).
- Społeczność
- Powiadomienia o zaproszeniach można teraz włączyć lub wyłączyć.
- Powiadomienia o znajomych można teraz włączyć lub wyłączyć.
- Powiadomienia o znajomych można teraz włączyć lub wyłączyć.
- Grafika
- Dodano obsługę dla ekranów wyświetlających obraz w proporcjach 21:9.
- Gracze mogą teraz włączyć zegar czasu rzeczywistego włączając ustawienie „Wyświetl zegar systemowy”.
- Niektóre odznaczenia będą teraz wyświetlane rzadziej w trakcie głosowania na koniec rundy (np. Leczenie Transcendencją u Zenyatty czy zastosowania Barier Projekcyjnych przez Zarię).
- Teraz w menu Bohaterowie ostatni oglądany bohater zostanie zapamiętany i będzie odpowiednio podświetlony po powrocie do tego menu.
- Zmniejszono prawdopodobieństwo trafienia celów za rogiem przez duże pociski (tj. strzały Hanzo).
- Naprawiono błąd, który powodował, że muzyka odtwarzana podczas zbliżania się ładunku do punktu docelowego grała nawet po zakończeniu meczu.
- Naprawiono błąd, który powodował znikanie interfejsu użytkownika za każdym razem, kiedy inna aplikacja wymuszała na grze przejście do trybu okienkowego.
- Naprawiono błąd, który czasem powodował nakładanie efektów wizualnych związanych z leczeniem na niewłaściwego bohatera, kiedy wielu graczy próbowało podnieść apteczkę.
- Naprawiono błąd, który mógł czasem powodować, że zwycięskie pozy różnych bohaterów nakładały się na siebie.
- Naprawiono kilka błędów oświetlenia w widoku kamery podczas powtórki.
- Ładunek na mapie King’s Row nie będzie już wracał do punktu początkowego, jeśli drużyna atakująca nie zdoła go przemieścić.
- Zmieniono poziom głośności na ekranie wyboru bohatera dla drużyny atakującej na mapie Posterunek: Gibraltar.
- Dodano kolizje w widoku kamery trybu obserwatora na większości map.
- Naprawiono błędy kolizji graczy na wielu mapach.
- Naprawiono błędy oświetlenia otoczenia i cieni na wielu mapach.
- Naprawiono błąd, który powodował, że dialogi bohaterów dało się słyszeć z dużej odległosci, co było niezamierzone.
- Naprawiono błąd, który powodował, że D.Va czasem ignorowała kolizje graczy podczas przyzywania mecha.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Ściana Lodu Mei pozostawała w świecie gry nawet po zmianie bohatera lub opuszczeniu przez nią meczu.
- Naprawiono inne błędy, które umożliwiały Żniwiarzowi dotarcie za pomocą Kroku w Cień w niezamierzone miejsca.
- Naprawiono błąd, który czasem powodował, że Pole Osłonowe Reinhardta zacinało się w trybie włączonym, jeśli gracz użył opcji „Przełączanie Bariery”.
- Naprawiono błąd, który czasem powodował, że Wieprzu przypadkowo trafiał Hakiem na Łańcuchu cele stojące za nim.
- Naprawiono błąd, który powodował, że osłona generowana przez Emiter Osłony Winstona ignorowała wartości ustawienia „Głośność efektów dźwiękowych”.
- Naprawiono błąd, który czasem powodował, że gracze nie otrzymywali możliwości ponownego dołączenia do meczu w Rywalizacji.








