Przyspieszanie Mei poprzez ośnieżanie sobie drogi? Blizzard o tym myślał!
Chyba każdy choć raz zastanawiał się, co by było...Wydaje mi się, że większość z nas na początku myślała, że gdy Mei skieruje swój podstawowy tryb strzału na ziemię, to stworzy coś w rodzaju ślizgawki, po której będzie mogła się szybciej poruszać. Taka mechanika wydawała się bardzo naturalna i sensowna. Nigdy jednak tego nie wprowadzono. Dzisiaj wiemy, że zastanawiano się nad tym.
Śnieg pod nogi i jazda!
Geoff Goodman wyjaśnił dlaczego ostatecznie nie wprowadzono czegoś takiego.Myśleliśmy nad tym, gdy tylko zaczęliśmy ją projektować! Głównym problemem było to, że praktycznie cały czas chodziło się wpatrzonym w ziemię. Myśleliśmy, by rozwiązać to za pomocą umiejętności w postaci kuli, która leci przed nami i zostawia ślad, po którym można się "ślizgać", ale zdecydowaliśmy się nie dodawać jej takiej mobilności. Z naszego punktu widzenia, Mei jest postacią, która ma bardziej spowalniać wrogów, niżeli przyspieszać samą siebie. Często decydujemy się nie dodawać mobilności konkretnym postaciom, by zachować ich unikalność.








