Reinhardt - Konkretny poradnik bez owijania w bawełnę
Poradników do Reinhardta jest w Internecie cała masa. Postanowiliśmy stworzyć własny, który będzie krótki i treściwy, bez wymieniania umiejętności samej postaci przez 10 minut.Zakładam, że mniej więcej ogarniacie umiejętności tej postaci. Jeżeli nie, jest kilkadziesiąt, może nawet kilkaset poradników odnośnie Reinhardta. My zajmiemy się dzisiaj konkretami. 1. Po pierwsze nie trzymajcie ciągle tarczy. Często widzę osoby, które mają odpaloną tarczę i nikogo nie ochraniają. Jest to oczywisty błąd, po co zbijać sobie tarczę? Najpierw zbierzcie się w jedno miejsce i dopiero wtedy można zasłaniać drużynę. Przyjęcie kilku strzałów na klatę nie jest niczym złym - jest to szybsze naładowanie umiejętności specjalnych naszym bohaterom wsparcia. 2. Gdy chcecie się szybko cofać, jednocześnie trzymając tarczę, najlepszym wyjściem jest... podskakiwanie. Tak, dokładnie. Spróbujcie najpierw nacisnąć spację i dopiero w locie uruchomić tarczę. Jest to jeden z najlepszych sposobów szybkiego poruszania się. Trzeba jedynie uważać na strzały Hanzo. 3. Zawsze informuj swoich towarzyszy o stanie tarczy. Czat głosowy jest koniecznością w przypadku grania Reinhardtem. Jeżeli nie umiecie angielskiego, to pora zdecydowanie nauczyć się kilku prostych komend. 4. Twoje ruchy muszą być przewidywalne dla drużyny. Jeżeli zaczynasz iść na punkt i ostatecznie chcesz tam dotrzeć, nie zatrzymuj się nagle bez większego powodu, nie obracaj, nie machaj tarczą bez potrzeby. Obieraj swoją pozycję w taki sposób, by każdy wiedział, co zamierzasz zrobić i gdzie iść. Reinhardt musi być zdecydowaną postacią. To za tobą idzie cała drużyna. 5. Używaj swojej szarży, gdy jesteś pewien, gdzie wylądujesz. Nie można przewidzieć tego, czy trafisz przeciwnika, czy nie. Planuj jednak swoją szarżę w taki sposób, by miejsce twojego wylądowania było jasne dla innych, by w razie czego mogli cię uratować. Jeżeli zamierzasz kogoś zrzucić w przepaść i przy okazji zginąć, upewnij się, że nie będzie to większa strata dla twojej drużyny, niż dla przeciwnej.








