Dołącz do naszej grupy!
Strona główna » News » Tak wyglądają wczorajsze buffy, nerfy i zmiany, o których nie mieliście pojęcia!
News

Tak wyglądają wczorajsze buffy, nerfy i zmiany, o których nie mieliście pojęcia!

Wczorajsze zmiany wzbudziły sporo kontrowersji i postawiły wiele znaków zapytania.


Informacje pochodzą z PST (Publiczny Serwer Testowy), czyli miejsca, gdzie Blizzard testuje swoje wszystkie aktualizacje. Poniższe zmiany mogą, ale nie muszą wejść w takiej formie. Każdy może zainstalować PST, wybierając odpowiedni region w kliencie Battle.net

O czym Blizzard zapomniał wspomnieć

  • Boty treningowe dostały znacznego buffa (Ależ bicek!)

  • Zgodnie z zapowiedziami, wprowadzono kilka nowych kwestii i dodano na stałe kilka eventowych. Usłyszycie je u:
    • Lucio
    • Symmetry
    • Zenyatty
  • Wprowadzono nowy typ skrzynek – Skrzynki Archiwalne

  • Brigitte dostała złotą tarczę

Zmiany bohaterów

Okej, przechodzimy teraz do zmian postaci.

  • Wszystkie zmiany – KLIK

Moira

Wiele osób pytało, o co chodzi z tą przezroczystością u Moiry. Oto odpowiedź:

Zwyczajnie dalej wszystko widać, a efekt wizualny nie zasłania już tak ekranu.

Mei

Okej, u Mei to zamrażanie jest dość mocne i wygląda tak:

To chyba wszystko z takich rzeczy, które były niejasne. Teraz wszystko powinno być wiadome.

Jak się podobają wczorajsze zmiany?

49 komentarzy

Dodaj komentarz

  • O co chodzi ze skrzynkami archwalnymi? Czyli, że na przykład przedmioty z insurekcji z zeszłego roku nie będą już dostępne w obecnej, czy to po prostu nazwa eventu się zmieni na archiwalia overwatch?

    • Prawdopodobnie po prostu event będzie się inaczej nazywać a rzeczy z poprzedniego roku na bank będą :v

    • Po prostu zmienią nazwę eventu na „Archiwa Overwatch”. Insurekcja to inaczej powstanie, więc nie mogliby tak nazywać każdej kolejnej historii, jeżeli by pokazywała coś innego niż walkę powstańczą.

  • Chiński diabeł z takim buffem jest przesadzony. Ludzie już dostają shita jak ich granat junkrata zabije kiedy ten nawet w niego nie celował. Ciekawe co będzie jak sie zostanie zamrożonym kiedy diabeł nawet na Ciebie nie patrzy …

    Przyśpieszenie kiedy zamraża podłoge pod sobą to jest świetny buff i mówią o nim gracze z całego świata już od ponad roku. Nie wiem, który geniusz wpadł na pomysł wiązki zamrażania przenikającej przez ciała.

    • Nareszcie jakoś nikt nie protestuję nad prawdziwym pośmieliskiem tej gry jakim jesty gengu który nie ma hardcounterów. Nareszcie to się zmieni. Koniec mety z postaciami szybkimi.

      • Lel gengu pośmiewiskiem ? Gengu nie do skontrowania ? Dojechać go może praktycznie każdy normalny dps , co nie zmienia faktu Że dla mnie stał się nudny już pol roku temu

      • Genji ma bardzo dużo kontr. Winston, Zaria, Mei, Moira, Mccree i po buffie zaliczyłabym jeszcze Sombrę. Większym pośmiewiskiem jest jego brat i jego gracze xd chociaż on jak i jego „mainy” też nie są święci ze względu na trwającą przez kilka sezonów metę na niego, jego gracze uważają, że robią dużo i mimo iż są kontrowani jak cholera wciąż nie zmieniają i krzyczą „noob team” „i have gold elims” xdddddddddddddd

    • Grałem na pst i mei nie jest tak bardzo silna gdy ma się tarcze w teamie jest praktycznie useless , gorzej z reaperem zabija wszystko co się rusza czy to tank czy to support No może z pharą miałby problem .

      • Reaper zawsze zabijał wszystko co sie rusza. Jedyne co zmienia jego aktualizacja to to, że trzeba bedzie cały czas pilnować kiedy z cienia wychodzi do walki.

        Wracając do diabła nie widze sensu w tym co mówisz. Tarcza zawsze była silna na meike. Ale mówienie, że mei jest praktycznie usless to kłamstwo. Mei to croud control. I to chyba największy z wszystkich dps. Jak będzie rein to sie skupi na kimś innym, jak będzie orisa razem z teamem tarcze przejdzie jak każdy inny dive. Mei ma ogromne zastosowanie, wystarczy że team umie meike wykorzystać. Z meiką spowalniającą więcej niż 1 cel będzie jeszcze lepiej.

        • owszem może i ma umiętności kontroli tłumu ale jej dps jest zbyt mały nadal nie zrobi wielkiego zamieszania w mecie. Ps : zmiana mei na duży + tego jej było trzeba

      • Reaper zawsze taki był, tylko teraz ma większą kontrolę nad tym co robi :D Przecież nadal ma (chyba) 8 sekundowy cd, więc nie przesadzajmy. Jakby okazał się zbyt mocny to można go zwiększyć do 10, 12 sekund. Na papierze zmiany mi się podobają, zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce :)

        • Ja bawiłem się reaperem na pst jakies 3 godzinki i powiem że jego dominacja jest przytłaczająca a zmian mei praktycznie nie czuć

          • A co myślisz o zmianie cooldownu? W sumie to teraz Reaper może zabijać dopóki nie zginie, a za każdym razem jak ma kłopot wejść w cień i zostać uleczonym. Mccree, Wdowa, Hanzo, nawet Doomfist brzmią jak dobre contry ze względu na burst damage. Cieszą mnie te zmiany, bo wywołają zamieszanie w kompozycji, ale szczęśliwie brak wielkiej mobilności i wejścia na highground podczas walki powinny powstrzymać Reapera przed byciem must pickiem. Jedyne o co teraz tak naprawdę dbam to żeby nie powróciło coś podobnego do Mercy mety :D

  • Mam teraz pewną teorię, nowym bohaterem będzie Bot Treningowy, to Brigitte go ulepszyła, w środku Bota jest tak naprawdę kot Brigitte.

  • Najbardziej boje się zmian reapera ze będzie za silny , ten insta reload dzięki shift + możliwości od razu wyjścia z pełnym magazynkiem i przeładowanie po ulcie … nie zapominając o dużych możliwościach ducha … już jest silny po zmianach wejdzie do mety i to z przytupem

  • Co do kwestii:
    U Lucio dodano nowe Witaj, Dziękuję.
    U Zenyatty dodano nowe przy superzdolności Dziadku do orzechów.
    U Symmetry też superzdolność, lecz nie wiem któremu. Chyba Smoczyce.
    U Łaski też superzdolności: Klasyczna, Wiedźma, Niełaska/Sukkub, Walkiria/Sigrun.

ZOBACZ NOWĄ STRONĘ