Hitboxy w Overwatch. Czy zostawiają dużo do życzenia?
Wiele osób zastanawia się czy hitboxy w Overwatch są w pełni dopracowane. Jak duży jest ten obszar i czy umożliwia łatwiejszą rozgrywkę? Artykuł ten zawiera kilka wiadomości na ten temat.
Gra Trupią Wdową przypadła Ci do gustu? A może to Hanzo jest Twoim ulubieńcem? Często kończysz grę z dobrymi statystykami i udaje Ci się za każdym razem trafić przeciwnika? Mamy dla Was pewną ciekawostkę. Grupa Force Gaming zdecydowała się na zrobienie pewnego testu. Sprawdzili headshot hitboxy (czyli obszar w którym coś co wydaje się, że nie powinno trafić przeciwnika zadaje mu obrażenia (często krytyczne)). Zasadniczo hitboxy w Overwatch są bardziej dopracowane niż w innych grach FPS. Jest to szczególnie ważne kiedy gramy takimi postaciami jak Hanzo czy Genji. Zwiększony jest jednak obszar zadawania obrażeń krytycznych co umożliwia zranienie lub zabicie przeciwnika bez dokładnego namierzania go. Postacie, które całkowicie są schowane za ścianą mogą być trafione chociażby przez przypadkowo rozrzucone Shurikeny Genji’ego. Chociaż hitboxy nie są tak duże kiedy gramy McCree lub Trupią Wdową, to jednak wciąż zostawia sporo do życzenia. Nawet początkujące osoby mogą poczuć się jak zwycięzcy dzięki temu, że udało im się zdobyć w ten sposób kilka zabójstw. Czy wymaga to dopracowania? To zależy od punktu widzenia. Jeśli skupimy się na rozgrywce, umiejętnościach czy strategii gra stanie się przyjemniejsza. Jednak to wciąż denerwujące gdy giniemy od strzału, który nawet nas nie trafił. A co Wy o tym sądzicie? Podzielcie się opinią w komentarzu.







