Dołącz do naszej grupy!
Rocznica 2019!
Strona główna » Bohaterowie » SYMMETRA

SYMMETRA

PRAWDZIWE DANE: SATYA VASWANI, 28 LAT

ROLA: supp-icon  WSPARCIE

TRUDNOŚĆ: ⭐⭐

ZAJĘCIE:  ARCHITECH

DAWNA BAZA OPERACYJNA: UTOPAEA, INDIE

PRZYNALEŻNOŚĆ: KORPORACJA VISHKAR

„PRAWDZIWYM WROGIEM LUDZKOŚCI JEST CHAOS”

Symmetra zakrzywia rzeczywistość w pełnym tego słowa znaczeniu. Dzięki manipulacji stałoświetlnymi konstruktami kształtuje świat wedle woli. Jej pragnieniem jest stworzenie idealnego społeczeństwa.

Po zakończeniu kryzysu omnicznego korporacja Vishkar z południowych Indii rozpoczęła mozolny proces budowy nowych miast. Jej celem było stworzenie samowystarczalnych osiedli dla pozbawionej domów ludność. Jedna z takich metropolii – Utopaea – powstała przy użyciu radykalnej technologii stałoświetlnej. Dzięki niej architechowie mogli w mgnieniu oka kształtować ulice, budynki użyteczności publicznej i domy mieszkalne.

Satya Vaswani została wysłana do akademii architechów, kiedy odkryto u niej talent do manipulacji światłem. Opuściła slumsy i rozpoczęła edukację w pod czujnym okiem korporacji Vishkar. Już nigdy nie miała wrócić do domu. Samotna i odizolowana od swojego środowiska i rówieśników, Satya poświęciła się bez reszty nauce i treningowi. Szybko opanowała szereg zastosowań niezwykłej technologii i stała się jedną z najlepszych uczennic w swojej grupie. Satya podchodziła do manipulacji stałoświetlnej inaczej niż rówieśnicy, których konstrukcje były bardziej wyuczone i schematyczne. Ona zaś tkała swoje dzieła lekko i z gracją, na podobieństwo ruchów zaczerpniętych z tradycyjnego tańca pochodzącego z jej ojczystych stron.

Choć była jednym z najbardziej utalentowanych architechów Utopaei, korporacja Vishkar dostrzegła w jej umiejętnościach znacznie większy potencjał. Satya otrzymała przydomek „Symmetra” i rozpoczęła karierę tajnej agentki. Na zlecenie Vishkar wykonywała misje na całym świecie, by utrzymać przewagę korporacji na scenie przemysłowej i rozszerzać zasięg jej wpływów na nowe kraje.

Symmetra wierzy, że działa na rzecz wyższego dobra i ładu społecznego. Czasem jednak zastanawia się, czy kontrola i porządek, których tak bardzo pragnie, to w istocie najlepsza droga dla ludzkości.


INFORMACJE

PROJEKTOR FOTONOWY  lpm2  ppm

Broń Symmetry emituje wiązkę krótkiego zasięgu, która namierza pobliskiego przeciwnika i zadaje mu ciągłe obrażenia, zwiększające się tym bardziej, im dłużej wiązka pozostaje wymierzona w dany cel. Projektor może również wyzwolić kulę naładowanej energii, która zadaje znaczne obrażenia.

WIEŻYCZKA STRAŻNICZA  shift

Symmetra rozstawia niewielką wieżyczkę, która automatycznie ostrzeliwuje znajdujących się w jej zasięgu przeciwników pociskami spowalniającymi. Na polu bitwy może znajdować się kilka wieżyczek jednocześnie.

TARCZA FOTONOWA  e

Symmetra ochrania sojusznika stałoświetlną osłoną, która pochłania obrażenia i utrzymuje się tak długo, jak długo pozostaje on przy życiu.

TELEPORTER  q2

Symmetra umieszcza na swojej aktualnej pozycji odbiornik teleportacyjny, połączony z nadajnikiem teleportacyjnym w punkcie startowym swojej drużyny. Sojusznicy mogą błyskawicznie przemieszczać się między nadajnikiem i odbiornikiem, co umożliwia im szybki powrót do walki, jeśli zostaną pokonani.

  • WIELKIE TELEPORTOWANIE: Jako Symmetra teleportuj 20 graczy podczas jednego meczu w szybkiej grze/rywalizacji.
  • MYJNIA: Traf wroga jednocześnie 7 wiązkami jako Symmetra w szybkiej grze/rywalizacji.

Kontry + Synergia

SILNY PRZECIWKO
SŁABY PRZECIWKO
SYNERGIA
dva icon genji icon reinhardt icon winston icon junkrat icon zarya  

Galeria

ŹRÓDŁO: battle.net, overwatch.wikia.com
ZOBACZ NOWĄ STRONĘ